-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період уточнення:
20.02.2018 16:52 - 27.02.2018 16:57
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
0af2f554eba54238a776f5bb2f97f59b
Дата опублікування:
27.02.2018 10:55
Опис:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) виникло наступне питання:
- п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містить наступну вимогу: «Усі документи завантаженні як файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів або з їх копій завірених відповідним чином в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG.». Але при цьому Замовником не визначено, не конкретизовано поняття «завірення відповідним чином». Просимо Вас, чітко визначити, що в розуміння Замовника є - завірення копій відповідним чином. Достатньо підпису та печатки учасника на документі, чи ще необхідно ставити штамп «Згідно з оригіналом», чи щось інше?
Відповідно до ст. 23 Закону просимо, протягом трьох робочих днів, надати роз’яснення стосовно зазначеного питання та оприлюднити роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Відповідь:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашим ззапитанням до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ повідомляємо Вам про наступне:
- посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації здійснюється відповідно до вимог Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55.
Дата відповіді:
28.02.2018 11:47
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
4cb181fe80dc437bb925f109eb4c3ac7
Дата опублікування:
27.02.2018 10:54
Опис:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) виникло наступне питання:
- п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагається: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.», на його підтвердження Учасники повинні надати: «Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів разом з договорами, які укладені в 2014-2017 роках за нижче наведеною формою, разом із аналогічними договорами (не менше двох, надати відскановані копії).»;
- стосовно періоду аналогічних договорів укладених в 2014-2017 роках, просимо роз’яснити, ці договори, в розумінні Замовника, повинні мати термін дії з 2014 по 2017р., повинні бути заключеними в період з 2014 по 2017р. без вимог стосовно строку дії договорів, чи необхідно надавати копії договорів за кожен рік, тобто 2014, 2015, 2016 та 2017?
Не чітка інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, призводить до суперечностей, так як кожен з Учасників на свій розсуд виконає ці вимоги. А Замовник залишає, по умовчанню, за собою право на свій розсуд трактувати, відповідає надане тим чи іншим Учасником підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів умовам тендерної документації чи не відповідає. Що суперечить принципам здійснення закупівель (ст. 3 Закону): відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та призведе до неможливості тендерному комітету забезпечити - рівні умови для всіх Учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч. 3, ст. 11 Закону).
Відповідно до ст. 23 Закону просимо, протягом трьох робочих днів, надати роз’яснення стосовно зазначеного питання та оприлюднити роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Відповідь:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашим ззапитанням до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ повідомляємо Вам про наступне:
По-перше, стосовно періоду аналогічних договорів укладених в 2014-2017 роках - Замовник просить надати копії договорів не за кожен рік, а або 2014, або 2015, або 2016, або 2017.
По-друге, з метою дотримання порядку проведення процедури закупівлі, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників у тендерній документації запропоновано наявна вимога, документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання «Довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, які укладені протягом 2014-2017 років, разом із аналогічними договорами не менше двох (надати відскановані копії з оригіналів)». Тобто уникаючи зазначення конкретної деталізації та визначаючи аналогічні договори як договори на надання послуг. Що є найбільш оптимальною та мінімізує ризик оскарження учасниками на підставі «дискримінації».
Дата відповіді:
28.02.2018 11:47
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
c7dab4f1b61849b1912bec7fbc3bb4c3
Дата опублікування:
27.02.2018 10:44
Опис:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) виникло наступне питання:
п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагається: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.», на його підтвердження Учасники повинні надати: «Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів разом з договорами, які укладені в 2014-2017 роках за нижче наведеною формою, разом із аналогічними договорами (не менше двох, надати відскановані копії).».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон) не містить визначення «Аналогічні договори» та ТД не містить визначення поняття «Аналогічні договори», просимо роз’яснити, які саме Аналогічні договори, в розумінні Замовника повинні надати Учасники? Копії договорів про надання послуг (ст. 901 Цивільного кодексу України), копії договорів з фізичної охорони, копії договорів з технічної охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, копії договорів охорони за допомогою системи відеоспостереження, копії договорів реагування груп швидкого реагування на сигнали кнопок термінового виклику чи копії договорів, що поєднують в собі всі ці види охорони? Або копії договорів по всім цим видам охорони? Або копії договорів будь-якого виду охорони?
Не чітка інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, призводить до суперечностей, так як кожен з Учасників на свій розсуд виконає ці вимоги. А Замовник залишає, по умовчанню, за собою право на свій розсуд трактувати, відповідає надане тим чи іншим Учасником підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів умовам тендерної документації чи не відповідає. Що суперечить принципам здійснення закупівель (ст. 3 Закону): відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та призведе до неможливості тендерному комітету забезпечити - рівні умови для всіх Учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч. 3, ст. 11 Закону).
Відповідно до ст. 23 Закону просимо, протягом трьох робочих днів, надати роз’яснення стосовно зазначеного питання та оприлюднити роз’яснення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Відповідь:
Шановний Учасник, визначення "аналогічних договорів" у законодавстві на теперішній час відсутнє, а тому Замовник має можливість визначати самостійно це в тендерній документації. Аналогічними договорами можуть, як приклад, бути: звичайний договір про надання послуг (і не обов'язково на цей самий предмет закупівлі), договір по аналогічній сумі, договір на точнісінько такий же предмет закупівлі тощо. Якщо ж замовник при проведенні процедури, застосувавши вимогу щодо аналогічних договорів, не визначив що є саме аналогічним договором, то вже при вивченні пропозицій учасників варто оцінювати, які документи/інформація і на що були надані учасником у якості аналогічних договорів.
З метою дотримання порядку проведення процедури закупівлі, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників у тендерній документації запропоновано наявна вимога, документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання «Довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, які укладені в 2014-2017 роках, разом із аналогічними договорами не менше двох (надати відскановані копії з оригіналів)». Тобто уникаючи зазначення конкретної деталізації та визначаючи аналогічні договори як договори на надання послуг. Що є найбільш оптимальною та мінімізує ризик оскарження учасниками на підставі «дискримінації».
Дата відповіді:
28.02.2018 07:54
Відповідь надана
Техніче завдання
Номер:
61007c1fc544489db4a9ce8d91402cb7
Дата опублікування:
21.02.2018 16:57
Опис:
Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення, а що Ви мали на увазі "10 постів фізичної охорони, 12 постів з технічної охорони за допомогою пульта централізованого спостереження 8 об’єктів зовнішнього відеоспостереження та 1 об’єкт реагування на сигнал кнопок термінового виклику "
12 постів з технічної охорони це що? 12 об'єктів чи що?
Дякумо!
Відповідь:
Уважно ознайомившись з Вашим запитанням до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги», а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ повідомляємо Вам про наступне:
10 постів фізичної охорони – це 10 обєктів (дивись таблицю 4 розділ «Технічні вимоги»), які в себе включають окремі будівлі, комплекс будівель або певні ділянки території ОНМедУ , на яких охоронці виконують функціональні обов’язки з контролю за режимом, спостереження за об’єктами або патрулювання окремих ділянок території згідно інструкцій.
12 постів з технічної охорони за допомогою пульта централізованого спостереження (ПЦС) – це охорона в будівлях окремих приміщень (дивись таблицю 2 розділ «Технічні вимоги»), які вже обладнані системами охоронної сигналізації (типу Лунь-9т, Лунь-11, Лунь-23, SATEL INTEGRA). Учасник повинен мати технічну спроможність підключити визначене охоронне обладнання на свій пульт централізованого спостереження та здійснювати його технічне обслуговування, спостереження за об’єктами та реагування на обстановку тривожними групами.
8 обєктів зовнішнього спостереження – це охорона певних ділянок території ОНМедУ з спорудами та будівлями (дивись таблицю 3 розділ «Технічні вимоги»), які обладнані камерами зовнішнього спостереження ( типу 2MP IP камера з підтримкою живлення PoE (802.3af)). Учасник повинен мати технічну спроможність підключити даний тип камер на свій центр відео спостереження та здійснювати візуальне спостереження та реагування на обстановку тривожною групою.
1 об’єкт реагування на сигнал кнопки термінового виклику – це моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єкту (дивись таблицю 2 розділ «Технічні вимоги»), на якому встановлена кнопка термінового виклику та обладнання (тип Лунь-9т). Учасник повинен мати технічну спроможність підключити даний тип обладнання на свій ПЦС та здійснювати технічне обслуговування обладнання та реагування на обстановку тривожною групою.
Дата відповіді:
22.02.2018 13:51