-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2018 16:52 - 05.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на усунення порушень під час здійснення публічних закупівель
Номер:
212a923ac77940e9b120392cf44005e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.c9
Назва:
Вимога на усунення порушень під час здійснення публічних закупівель
Вимога:
У звязку з технічною неможливістю розмістити на тендерній площадці опис вимоги, що містить більше 4000 символів Товариство з обмеженою відповідальністю "Агенція охорони "Центр" надає свою Вимогу в форматі PDF (в додатку).
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- протокол 20.03.2018 16:38
Дата подачі:
16.03.2018 17:59
Вирішення:
Визначити торги такими, що не відбулися у зв’язку з тим що відхилено усі тендерні пропозиції згідно частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ (далі Закон України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ)
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення недоліків у тендерні документації стосовно вставновлених кваліфікаційних критеріїв
Номер:
85d0dc7249c24a9885d0bf4af2876bbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.c8
Назва:
Вимога щодо усунення недоліків у тендерні документації стосовно вставновлених кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено, що відповідно до п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено одразу три кваліфікаційні критерії.
Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством.
Основною проблемою виконання цієї вимоги є неоднозначне розуміння норми «спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, згідно із законодавством». Замовники дуже часто трактують цю норму таким чином, що власне підтвердження учасником відповідності певному критерію не є підтвердженням згідно із законодавством, оскільки такий спосіб законодавством прямо не передбачений. Разом з цим, в окремих випадках (зокрема при закупівлі стандартних товарів, послуг) абсолютно достатнім є саме власне підтвердження учасником відповідності тому чи іншому критерію.
Замовником в ТД було встановлено, що на підтвердження відповідності критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає у складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору. Однак, Замовником не конкретизовано яку саме матеріально-технічну базу він потребує від учасників.
Окрім цього, на підтвердження відповідності іншому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Замовник потребує від Учасників Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, які укладені в 2014-2017 роках, разом із відсканованими копіями аналогічних договорів (не менше двох). Однак, Замовник не визначив в тендерній документації, які саме договори він буде вважати аналогічними: за предметом закупівлі, або за конкретною послугою в рамках предмета, чи враховуватиме обсяг наданих послуг при визначенні аналогічності договору. При цьому, Замовник не врахував, що відсканована копія договору не є підтвердженням його виконання, тому бажано було б вимагати також копії актів наданих послуг чи відгуки від попередніх замовників (клієнтів).
Для запобігання виникнення вказаних проблем Замовник повинен чітко визначити в тендерній документації перелік документів, що мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікації, а також, їх форму, зміст та період дії.
У зв’язку із цим, а також на підставі того, що тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведені порушення, а у випадку неможливості їх усунення – відхилити додаткові кваліфікаційні критерії та внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.03.2018 13:50
Дата подачі:
27.02.2018 13:13
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.C8 повідомляємо Вам:
по- перше, вимога щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Замовником вимагається данні про наявність в Учасника своєї, орендованої або іншої форми власності обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору;
по-друге, з метою дотримання порядку проведення процедури закупівлі, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників у тендерній документації запропоновано наявна вимога, документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання «Довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, які укладені протягом 2014-2017 років, разом із аналогічними договорами не менше двох (надати відскановані копії з оригіналів)». Тобто уникаючи зазначення конкретної деталізації та визначаючи аналогічні договори як договори на надання послуг. Що є найбільш оптимальною та мінімізує ризик оскарження учасниками на підставі «дискримінації».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
0d65551a74624873bbfdea40f6299f55
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.c7
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, встановлено вимогу: «Наявність в штаті Учасника кваліфікованого персоналу (у кількості не менше 4 працівників), який володіє достатнім рівнем знань та навичок роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання, яке є складовою частиною інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист та сканкопії сертифікатів, або інших документів про проходження персоналом відповідного навчання чи підвищення кваліфікації.», враховуючи те, що в Додатку № 1 встановлено ще вимогу: «Учасник повинен мати технічну спроможність виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.» - не зрозуміло, навіщо учасники повинні в своєму штаті мати кваліфікований персонал (у кількості не менше 4 працівників), який володіє достатнім рівнем знань та навичок роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання, яке є складовою частиною інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі…
Вимога способу підтвердження: «На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист та сканкопії сертифікатів, або інших документів про проходження персоналом відповідного навчання чи підвищення кваліфікації.» є дискримінаційною, яка обмежує конкуренцію, не кожен учасник має змогу провести навчання свого персоналу та забезпечити його навичками роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання, яке є складовою частиною інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. Ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» чітко встановлені умови залучення громадян до охоронної діяльності - громадяни України, які пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, підготовка (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» здійснюється відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від « 24 » жовтня 2014 р. № 1209., серед навчальних предметів якого є: Інформаційні технології, Охорона об`єктів, Професійно-практична підготовка, в тому числі: Програмні засоби ПК, Сучасні комп’ютерні технології, що використовуються в охоронній діяльності та Засоби інженерно-технічного укріплення об`єкту охорони – отже кожен охоронник, що пройшов відповідне навчання та за результатами його отримав Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» - має достатній рівень знань для роботи з технічними засобами охорони. Крім цього ЗУ «Про охоронну діяльність» не передбачено, що охоронники повинні володіти достатнім рівнем знань та навичок роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання, яке є складовою частиною інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. Отже ця вимога незаконна. Згідно ЗУ «Про охоронну діяльність» охоронні підприємства не мають права брати на роботу осіб, які не мають Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник», таким чином весь персонал охорони учасників має достатній рівень знань для роботи з технічними засобами охорони.
Вимагаємо дати посилання на нормативно-правові акти України, якими регламентовано обов’язковість володіння, персоналом охорони, достатнім рівнем знань та навичок роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання, яке є складовою частиною інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. Та надати установлений нормами державного законодавства зразок сертифікату про проходження персоналом відповідного навчання чи підвищення кваліфікації, який вимагається на підтвердження.
В іншому випадку, керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД вимогу «Наявність в штаті Учасника кваліфікованого персоналу (у кількості не менше 4 працівників), який володіє достатнім рівнем знань та навичок роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання, яке є складовою частиною інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист та сканкопії сертифікатів, або інших документів про проходження персоналом відповідного навчання чи підвищення кваліфікації.».
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.03.2018 13:49
Дата подачі:
27.02.2018 11:05
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.C7 повідомляємо, Вимога щодо « …наявності в штаті кваліфікованого персоналу, який володіє достатнім рівнем знань та навичок роботи з використання та технічного обслуговування охоронного обладнання…..» – є надуманою і жодним чином не суперечить Національному класифікатору України ДК 003 : 2010 "Класифікатор професій" зі змінами.
Замовник вимагає надати сканкопії сертифікатів, або інших документів про проходження персоналом відповідного навчання чи підвищення кваліфікації. Всі навчальні заклади, які здійснюють ліцензійну підготовку фахівців для охоронних підрозділів приватної або державної форми власності мають сертифікати або посвідчення встановленого зразку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
cac2c36c723c4a1997c5920df9fac095
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.b6
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, встановлено вимоги: «Учасник повинен взяти під цілодобове спостереження (з використанням центру відеоспостереження Замовника) об’єкти та окремі ділянки згідно з Дислокацією об’єктів зовнішнього відеоспостереження (Таблиця 3). На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.» (далі за текстом – Вимога 1) та «Учасник повинен мати технічну спроможність виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.». (далі за текстом – Вимога 2) Данна вимоги суперечать одна одній, так як Вимога 1 передбачає взяття під цілодобове спостереження об’єктів з використанням центру відеоспостереження Замовника, а Вимога 2 передбачає підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі, та взагалі Вимога 2 є дискримінаційною та порушує принципи здійснення закупівель, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД вимогу «Учасник повинен мати технічну спроможність виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.».
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.03.2018 13:38
Дата подачі:
27.02.2018 11:04
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.B6 повідомляємо, Вимоги щодо необхідності Учасником взяття під цілодобове спостереження (з використанням центру відео спостереження Замовника) об’єкти та окремі ділянки згідно з дислокацією об’єктів зовнішнього відео спостереження (Таблиця 3) та технічною спроможністю виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відео спостереження та відео аналітики в м. Одесса – не суперечать , а доповнюють одна одну, що в кінцевому результаті підвищує рівень безпеки студентів, співробітників та об’єктів ОНМедУ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
1dd0806192d6455eb42f4a6a77b286bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.a5
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД, встановлено вимогу: «Учасник повинен мати технічну спроможність виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.». Данна вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення закупівель, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників. Згідно ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Своїми діями Замовник обмежує коло можливих учасників, не всі учасники мають змогу підключити обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. Ця система є власністю територіальної громади міста Одеса і рішення щодо її підключення, функціонування, тощо - вирішуються уповноваженими на то особами, тобто депутатами Одеської міської ради шляхом прийняття рішень на сесіях Одеської міської ради. Крім цього дана система закуплена та встановлена КП «Муніципальна охорона» Одеської міської ради, відповідно і обслуговується її співробітниками… Якщо КП «Муніципальна охорона» Одеської міської ради буде приймати участь в цьому тендері то воно буде мати монопольне становище.
Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД вимогу «Учасник повинен мати технічну спроможність виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики в місті Одесі. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.».
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.03.2018 13:35
Дата подачі:
27.02.2018 11:03
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.A5 повідомляємо, що вимога до технічної спроможності Учасника з виконання робіт по підключенню обладнання Замовника до інтегрованої системи відео спостереження та відео аналітики в м. Одесса викликана:
- наявністю в ОНМедУ великої кількості іноземних студентів (близько 5000 чоловік), що зберігає високий рівень терористичної загрози;
- великою кількістю учбових, лікувальних та адміністративних будівель (понад 50 окремих об’єктів та територій), де студенти та співробітники ОНМедУ виконують специфічні завдання;
- розгалуженістю будівель та об’єктів ОНМедУ по адміністративним районам м. Одеса;
- наявністю практично в усіх лікувальних закладах м. Одеса муніципальної та державної форми власності орендованих приміщень, в яких студенти та співробітники виконують свої специфічні завдання.
Вище перераховані фактори вказують на те, що студенти, співробітники, об’єкти ОНМедУ потребують додаткового рівня безпеки, якого не можливо досягти без чіткої взаємодії з правоохоронними органами та муніципальною охороною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
b9d27c9a27c74cf0b3bf79f85c0a2f9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.c4
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
згідно вимог Додатку № 3 до ТД, учасники повинні заповнити таблицю. Але на даний час жоден з учасників не взмозі виконати цю вимогу, так як в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД в таблиці № 2, не визначено період (час) охорони об’єкту, на якому встановлено кнопку термінового виклику. Виходячи з цього жоден з учасників не взмозі розрахувати вартість своїх послуг з реагування на сигнал КТВ, так як не може заповнити колонку «Загальна кількість чол./год. праці з ___________по _____________» Таблиці Додатку № 3.
Що порушує вимоги п. 3, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме встановити в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до ТД - період (час) охорони об’єкту, на якому встановлено кнопку термінового виклику.
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.03.2018 13:33
Дата подачі:
27.02.2018 11:02
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.C4 повідомляємо про наступне:
період надання послуг з охорони об’єктів згідно таблиць №1,2,3,4 зазначений у ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (додаток №1).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
6679b54242174e0eb566bd3ecedbc0f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.c3
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції», р. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД містить наступні вимоги:
«Подання Учасником будь яких документів після проведення Аукціону є підставою для Дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.».
Ця вимога призведе то того, що учасник-переможець, який надасть, через електронну систему закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону – буде дискваліфікований. В результаті чого, Замовник буде зобов’язаний, на підставі абз. 2, ч., 1 ст. 31 Закону –відмінити торги, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Абз. 2, ч. 3, ст 17 Закону чітко визначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.»
Тобто, вищезазначена вимога суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з Тендерної документації вищезазначену вимогу.
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.03.2018 13:31
Дата подачі:
27.02.2018 11:00
Вирішення:
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.C3
повідомляємо Вам про наступне:
Шановний Учасник, це Ваше упереджене ставлення. Подання Учасником будь яких документів після проведення Аукціону стосується тільки документів Тендерної пропозиції, а ні в якому разі надання документів Переможця.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Номер:
749c53ecbfa54a0d8c58790913bf43fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2018-02-20-000840-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містить наступні вимоги:
«Переможець торгів (резидент або нерезидент) у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику наступні документи в оригіналах:
1. Довідка учасника довільної форми за підписом керівника про те, чи вчиняла юридична особа, яка є учасником, корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним.
2. Довідка учасника довільної форми за підписом керівника про те, чи було притягнуто службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним.
3. Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки, виданої органами внутрішніх справ, про те, чи була фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним.
4. Довідка учасника довільної форми за підписом керівника про те, чи не було визнано учасника у встановленому законом порядку банкрутом та чи не відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним.
5. Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки органу Державної фіскальної служби про наявність або відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов′язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання, або видана період з дати розкриття по дату надання. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним.
6. Оригінал пропозиції з остаточною ціною.
Переможець торгів надсилає вищевказані документи разом із супровідним листом, оформленим на голову тендерного комітету Пастернак Ігор Миколайович, проректор з адміністративно-господарської та фінансової роботи, , Україна, м. Одеса, пров. Валіховський,2, ректорат.
Супровідний лист має бути оформленим належним чином, із зазначенням дати складання документу та підписаним уповноваженою особою учасника, із зазначенням інформації про предмет закупівлі.
Учасник у складі пропозиції надає сканкопію Гарантійного листа у довільній формі, про зобов’язання надати документи у випадку публікації повідомлення про намір укласти договір про закупівлю його пропозиції.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
• переможець торгів не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
• переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• у учасника наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.»
Тобто, переможець торгів надсилає вищезазначені документи Замовнику в паперовому вигляді, без застосування електронної системи закупівель, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Своїми діями Замовник порушує ч. 1, ст. 14 «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель», ч. 4, ст. 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що порушують принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та ч. 1, ст. 25 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель…» Закону України «Про публічні закупівлі».
Наше твердження ґрунтується на практиці рішень Антимонопольного комітету України, а саме:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своїм рішенням № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., з питання аналогічного порушення законодавства в умовах тендерної документації, встановила, що Законом не передбачено надання учасником-переможцем документів в паперовому вигляді. Та зобов’язала, в цьому випадку, Замовника внести зміни до тендерної документації.
Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, встановити подання документів учасником-переможцем через електронну систему закупівель.
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Копія Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017р. – додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Рішення від 03.03.2017 1002 до публікації.pdf 27.02.2018 10:58
- протокол 02.03.2018 13:29
Дата подачі:
27.02.2018 10:58
Вирішення:
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою до процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» а саме щоденна охорона приміщень ОНМедУ UA-2018-02-20-000840-A.B2
повідомляємо Вам про наступне:
Шановний Учасник, Замовником передбачено надання документів Переможцем торгів у відповідності до статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», жодним чином не про трактовано що вони повинні бути надані у паперовому вигляді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо виявлених порушень законодавства у тендерній документації
Номер:
93fc9e0c712e41f4baff5245d5ba0560
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000840-a.a1
Назва:
щодо виявлених порушень законодавства у тендерній документації
Вимога:
пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "учасник повинен надати гарантійного листа про те, що буде нести кримінальну відповідальність згідно із статтями Кримінального кодексу за підроблення документів", тому що відповідно до Конституції України гарантії щодо такого виду відповідальності не надаються. Додаток 1 до тендерної документації "Учасник повинен мати цілодобову чергову службу у м. Одеса,.... На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист з зазначенням адреси", "Наявність у Учасника пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса" не відповідає вимогам частини 4 статті 22 ЗУ „Про публічні закупівлі”, тому що обмежує коло учасників лише тими, які мають своє власне або орендоване приміщення у .м. Одесі, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників торгів. "Учасник повинен надати гарантійний лист, копії сертифікатів про проходження персоналом охорони наркологічного огляду, копії медичних довідок про проходження персоналом охорони попереднього та періодичного психіатричних оглядів тощо" не відповідає вимогам статті 11 ЗУ "Про охоронну діяльність", яка визначає, що суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 27.02.2018 12:59
Дата подачі:
23.02.2018 13:56
Вирішення:
Шановний Учасник, підроблення офіційного документа, його свідоме використання – це злочин, відповідальність за який залежно від конкретних обставин справи настає за статтями 358 (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів), 366 (службове підроблення) Кримінального кодексу України. Санкція варіює від штрафу до позбавлення волі на строк до 5 років.
По-друге, вимога щодо обмеження конкуренції та дискримінації Учасників торгів в ніякому разі не застосовна зв’язку з тим що Замовник має більш ніж 12 об’єктів які потребують підключення до ПЦС, що вимагає наявність власного або орендованого приміщення у м. Одеси.
По-третє, згідно статті 11 ЗУ "Про охоронну діяльність" яка говорить що, персонал охорони «не перебуває на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії», а також « не мають обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків».
Статус вимоги:
Не задоволено