• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія з постачанням та передачею, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

332 310.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 661.55 UAH
Період уточнення: 10.07.2023 13:09 - 15.07.2023 00:00
Відповідь надана

"оператор зчитування даних з лічильників"

Номер: d4cb8fd37cf845e1b0e672496960509a
Дата опублікування: 14.07.2023 15:47
Опис: Ви відповіли, що нібито у постачальника повинен бути "оператор зчитування даних з лічильників" та ще з допуском до "робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи". Що це за дурниця (ахінея)? Хто вам таку єресь сказав? Ваш постачальник, який втулив цю ідіотську тендерну документацію, очевидно написану особою у якої точно відсутній висновок психофізіологічної експертизи (бо після написання такого брєда його законно не можна отримати)? Знімання показників з лічильників входить до компетенції Оператора системи розподілу (ОСР).
Відповідь: Для того аби дізнатись більше та правильно розуміти основи функціонування ринку електричної енергії існує Закон України «Про ринок електричної енергії» та пов’язані з ним підзаконні нормативні акти. Радимо ознайомитись. А для того аби дізнатися більше та правильно розуміти причини виникнення вашої роздратованості та неможливість керуванням власними емоціями, існують книги з психології. Наполегливо радимо ознайомитись.
Дата відповіді: 17.07.2023 10:11
Відповідь надана

Висновок психофізіологічної експертизи автора даної тендерної документації; Висновок/акт спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Номер: ecaed253e67542438df83ae90b456983
Дата опублікування: 14.07.2023 11:16
Опис: Шановний Замовнику! Просимо вас документально підтвердити доступність приміщень Замовника для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а саме за юридичною адресою: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, вулиця Зелена, будинок 23, а також за кожною адресою постачання електроенергії, зазначеною вами у Технічній специфікації: м. Сколе,вул. Котляревського,11; смт.Славське, вул.Ів.Франка 10; м.Ходорів, вул.Гоголя,4; смт.Журавно, вул. Мазепи,1; м.Жидачів, вул. Богдана Лепкого,7; м.Миколаїв, вул.Дроговизька,11; м.Новий Розділ, вул.Ходорівська,2; м.Стрий, вул.Зелена 23; м.Моршин, вул.Д.Галицького,55. Доступність приміщень повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Також просимо викласти у складі тендерної документації дійсний висновок психофізіологічної експертизи автора даної тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше запитання, радимо уважніше вивчити положення ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, які регламентують права надані учасникам публічних закупівель. Виконання Замовником зазначених Вами вимог не передбачено вищезазначеними нормативно-правовими актами в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:45
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників щодо надання "висновку/акту спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення", що не має жодного відношення до предмету закупівлі

Номер: 77d404ad9aa840aeb2e535491379f5d0
Дата опублікування: 11.07.2023 11:40
Опис: В пункті 1.3 ви зазначили вимогу до учасників: «Доступність приміщення у якому розташовано Центр обслуговування споживачів учасника для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, який надається у складі пропозиції.» Зазначена вимога є дискримінаційною та безпідставною. Державні будівельні норми, включаючи ДБНВ.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення", які регулюють це питання та на виконання яких Замовник вимагає надати відповідний висновок / акт, поширюються на проектування, будівництво нових та реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення існуючих житлових будинків та громадських будівель та споруд. Тобто, жодним чином ці норми не стосуються постачання електроенергії, що є предметом даної закупівлі. Фактично ж, дана вимога усуває від участі всіх суб’єктів господарювання, місце провадження господарської діяльності яких не відповідає ДБН В.2.2.-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення.", а також тих, у яких відсутнє документальне підтвердження відповідності таким нормам з огляду на відсутність такого обов’язку. Більше того, така обставина жодним чином не залежить від потенційних учасників, а покладається на забудовників та організації, що займаються капітальним ремонтом. Також, дана вимога жодним чином не впливає на якість або будь-які інші показники надання послуг, а штучно обмежує участь для потенційних учасників. Зазначена вище вимога Замовника, окрім того, що порушує вимоги пункту 29 Особливостей, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, відповідно до підпункту 4 пункту 2.5. «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 визначено те, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен забезпечити необхідні умови доступності для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель, в яких здійснюється обслуговування споживачів та/або отримуються звернення або скарги від споживачів, відповідно до державних будівельних норм, правил і стандартів. Відповідно до вищенаведеного, зазначена Замовником вимога згідно п.1.3. Додатку 2 до тендерної документації стосується постачання електроенергії, що є предметом цієї закупівлі та є обов’язковою для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання електричної енергії споживачу. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вищенаведеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:42
Відповідь надана

"оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)" - невідповідність вимоги предмету закупівлі

Номер: bf4b513950bd401a8cfaf625424841cf
Дата опублікування: 11.07.2023 11:35
Опис: Відповідно до п. 10 додатку 2 "Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією "оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)". Інформація про учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК "Укренерго" https://ua.energy/". Крім того, ви незаконно вимагаєте довідку що це підтверджує. Предметом даної закупівлі є саме Постачання електричної енергії Споживачу. Постачання електричної енергії здійснюється суб’єктами господарювання, які у встановленому законом порядку отримали ліцензію з постачання електричної енергії споживачу. Замовник дискримінує та усуває від участі всіх без винятку електропостачальників, обмежуючи коло учасників лише тими, які крім постачання електричної енергії також надають послуги комерційного обліку електричної енергії, які (послуги) не мають жодного відношення до предмету даної закупівлі та є предметом окремого договору про надання послуг комерційного обліку. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити дану незаконну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність в потенційного Учасника статусу чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією "оператор зчитування даних з лічильників» встановлена Замовником для забезпечення виконання майбутнім постачальником електричної енергії умов Договору про постачання електричної енергії споживачу згідно Додатку 3 до тендерної документації, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі. Відповідно до вищенаведеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:40
Відповідь надана

"Довідки НКРЕКП", дискримінаційні вимоги щодо центрів в певних регіонах

Номер: 452b0622c5494a42be9a1e1a4c3aabb4
Дата опублікування: 11.07.2023 11:28
Опис: У пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації ви вимагаєме надати: «Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами). У п. 1.2 Додатку 2 ви вимагаєме надати: «Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, що зазначений у вказаній Довідці.» У п.1: «Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/ Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів…» П.1.1: «Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області» За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності центр обслуговування споживачів або власний структурний підрозділ на території певної області або посадову особу, з робочим місцем на території певної області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. (З рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c) Постачальники не зобов'язані мати свої центри обслуговування споживачів, структурні підрозділи по окремих областях України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок постачальника створювати центри обслуговування споживачів, структурні підрозділів у всіх чи в окремих регіонах, як це вимагається тендерною документацією. Щодо здійснення комунікації між сторонами, надання інформації, рахунків тощо впродовж виконання договірних правовідносин, то відповідно до п.п.2 п.3.2.4, п.4.14, п.п. 14, 15 п. 5.2.2, п. 9.1.3, 9.2.1, 9.6.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312, передбачений персональний електронний кабінет на офіційному веб-сайті постачальника, а також інші дистанційні засоби обміну інформацією. Наприклад, п.4.14 ПРРЕ визначено, що Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на вебсайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв'язком, поштовим зв'язком, кур'єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Зазначена вимога тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Висновок про наявність дискримінаційних умов в тендерній документації у випадку вимоги наявності центра обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу в певному регіоні підтверджується, зокрема, наступними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c; - № 9665-р/пк-пз від 18.05.2020 р., UA-2020-04-08-000945-b; - № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 р., UA-2019-05-02-000456-a; - № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 р., UA-2019-03-27-000358-a тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо: вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про наявність центру обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу на території певного регіону; вилучити дискримінаційні вимоги про надання «Довідок/актів/інших документів виданих НКРЕКП або її територіальними підрозділами», оскільки постачальник здійснює свою діяльність на підставі ліцензії на постачання електричної енергії споживачу, виданої НКРЕКП, а отримання яких-ось окремих «довідок» від НКРЕКП про підтвердження будь-чого не вимагається чинним законодавством.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, відповідно до вимог положень п.8.3.6. та п.8.3.17. Глави 8.3. розділу VIII "Правил роздрібного ринку електричної енергії" електропостачальник зобов‘язаний здійснювати особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав Замовника, як споживача електричної енергії та є економічно недоцільною. Відповідно до ч.5 ст.19 Закону «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» за результатами перевірки діяльності суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг складається акт, яким зокрема, фіксується та підтверджується наявність та функціонування в Учасника центрів обслуговування споживачів, кол-центру тощо. Відповідно до вищенаведеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:39
Відповідь надана

"Навчальний курс по оптимізації бізнес процесів" ?

Номер: fe904c609d9e4ce3a3d970a5936be54b
Дата опублікування: 11.07.2023 11:13
Опис: У п. 6 Додатку 2 тендерної документації є вимога: «Крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес процесів на основі стандарту ISO 9001:2015. На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ (сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат.» Яким чином це стосується постачання електроенергії та яким нормативно-правовим актом встановлений обов’язок постачальника електроенергії мати цей документ? Вимагаємо вказати конкретно пункт/статтю та назву нормативно-правового акту де чітко написано що в електропостачальника «хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес процесів на основі стандарту ISO 9001:2015» та повинен мати про це «сертифікат/ свідоцтво/диплом». Також пропонуємо вам обов’язково надати сертифікат/свідоцтво/диплом про те, що Уповноважена особа Замовника пройшла навчальний курс по оптимізації бізнес процесів на основі стандарту ISO 9001:2015. Інакше це суттєво ставить під сумнів вашу професійність.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник повідомляє те, що ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), прийнятий наказом Державного підприємства «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 31.12.2015 № 221 - стандарт, який підтверджує те, що в Учасника система управління якістю його діяльності з постачання електричної енергії успішно впроваджена та функціонує на підприємстві, на підтвердження Замовник вимагає надання сертифікату виданого на ім’я учасника, діючого на дату подання пропозиції та відповідного документу (сертифікату/свідоцтва/диплому), який підтверджує проходження хоча б одним працівником учасника навчального курсу по оптимізації бізнес процесів на основі стандарту ISO 9001:2015. Відповідно до вищенаведеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:38
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог про надання інформації та документів про працівника, який повинен здійснювати знімання показів засобів обліку комерційного обліку на об’єктах електропостачання, з посвідченням групи ІІІ або вище з електробезпеки, з висновком психофізіологічної експертизи

Номер: 400b9df0c27f40eca25f3a21bf757c57
Дата опублікування: 11.07.2023 10:56
Опис: У п. 9.2, 9.3, 9.4, 9.5 Додатку 2 тендерної документації ви вимагаєте надати інформацію та різноманітні документи на працівника Учасника, який здійснюватиме знімання показів засобів обліку комерційного обліку на об’єктах електропостачання Замовника. Відповідно до п.п. 8 п. 1 ст. 46 Закону України «Про ринок електричної енергії» комерційний облік відповідно до цього Закону, правил ринку та кодексу комерційного обліку, інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії забезпечує Оператор системи розподілу (ОСР). Кодексом комерційного обліку електричної енергії, затвердженим Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311, контроль за показниками та обліком електричної енергії покладається на відповідного Оператора системи розподілу (ОСР), з яким споживач укладає договір про розподіл електроенергії. Таким чином, електропостачальник не повинен мати працівника, який здійснюватиме знімання показів засобів обліку комерційного обліку на об’єктах електропостачання, з посвідченням групи ІІІ або вище з електробезпеки, з висновком психофізіологічної експертизи. Також слід зазначити, що вимога надання висновка психофізіологічної експертизи працівника учасника є нісенітницею, вона взагалі не пов’язана з предметом закупівлі і не потребується для здійснення господарської діяльності з постачання електричної енергії. Пропонуємо вам виключити п. 9.2, 9.3, 9.4, 9.5 з Додатку 2 тендерної документації, як такі, що не відповідають предмету закупівлі та суперечать принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також просимо вас надати у складі тендерної документації дійсний висновок психофізіологічної експертизи уповноваженої особи Замовника.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність в Учасника статусу чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією "оператор зчитування даних з лічильників» встановлена Замовником для забезпечення виконання майбутнім постачальником електричної енергії умов Договору про постачання електричної енергії споживачу згідно Додатку 3 до тендерної документації, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі. Відповідно до ч.3 ст.5 ЗУ «Про охорону праці» визначено те, що до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи. Відповідно до вищенаведеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.07.2023 15:37