-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія з постачанням та передачею, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
332 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 661.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 661.55 UAH
Період оскарження:
10.07.2023 13:09 - 15.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Центр обслуговування споживачів (клієнтів)
Номер:
48ded33ec5854238a0f34d1bf97cb1f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-10-005710-a.c1
Назва:
Центр обслуговування споживачів (клієнтів)
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до Додатку 2 п 1. ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (електричної енергії) Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/ Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Відповідно до чого ви використовуєте прив'язку до регіонів? В законодавстві немає забов'язання мати Центру обслуговування споживачів (клієнтів) в регіоні Замовника. Вважаю данний пункт і всі анологічні дискримінацією постачальників з інши регіонів.
Відповідно Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 15:43
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо те, що Замовник здійснює закупівлю електричної енергії з постачанням та передачею, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та Закону України «Про ринок електричної енергії», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку», постанови НКРЕКП від 09.11.2017 № 1388 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії», постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
Пунктом 8.3.6. Глави 8.3. розділу VIII «Правил роздрібного ринку електричної енергії» визначено те, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником».
Пунктом 8.3.17. Глави 8.3. розділу VIII «Правил роздрібного ринку електричної енергії» визначено те, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Таким чином, відповідно до вимог положень п.8.3.6. та п.8.3.17. Глави 8.3. розділу VIII "Правил роздрібного ринку електричної енергії" електропостачальник зобов‘язаний здійснювати особистий прийом споживачів.
А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем.
Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав Замовника, як споживача електричної енергії та є економічно недоцільною.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для нашої установи такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час, на території Львівської області є в наявності центри обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які можуть реалізувати право споживачів на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії.
Крім того, Замовник з метою створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції наводить широкий перелік областей, відповідно до територіального розташування Замовника, де електропостачальник може мати центр обслуговування споживачів (клієнтів) або окремий структурний підрозділ, а саме: Львівська область або суміжні області - Тернопільська/Рівненська/Волинська/Закарпатська/Івано-Франківська області та забезпечити проведення особистого прийому Замовника, видачу рахунків, первинних розрахункових документів.
Таким чином, відповідно до вищенаведеного Замовник повідомляє про те, що реалізація ним своїх законодавчо закріплених прав, як споживача електричної енергії, жодним чином не порушує принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушує прав та інтересів потенційних учасників процедури закупівлі – електропостачальників.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства і відповідно у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено