• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Влаштування системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення на ДПГ, ДКГ Долинського ГПЗ ПАТ «Укрнафта», на вул. Підлівче, 63 в м. Долина, Івано-Франківської області (код 45310000-3 за ДК 021:2015, Електромонтажні роботи)

Торги не відбулися

3 390 063.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 950.32 UAH
Період уточнення: 07.07.2023 16:30 - 21.07.2023 00:00
Відповідь надана

Аналогічне обладнання

Номер: 52f86329ac72421aadd303dc38524e8e
Дата опублікування: 18.07.2023 17:00
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 1 п.3 вказано, що Допускається використання аналогів обладнання та МТР, при умові, якщо Підрядник за власний рахунок відкоригує ПКД та проведе комплексну експертизу в рамках укладеного договору на виконання підрядних робіт без збільшення загального терміну виконання робіт, визначених тендерною документацією.. Але в тендерній документації немає вимог для Учасника по наданню інформації щодо обладнання і матеріалів, які він планує використати замість затверджених в специфікації Робочого проекту. Просимо надати інформацію на якому етапі тендерних торгів та які документи повинен надати Учасник на аналогічне обладнання, а також яка процедура узгодження його с Замовником.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 19.07.2023 16:19
Відповідь надана

Про використання аналогів обладнання

Номер: 62566a0c804a4ea29e47f3d16dff67f2
Дата опублікування: 17.07.2023 15:19
Опис: У пункті 7 Розділу ІІІ ТД вказано, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації визначено, що роботи необхідно виконати відповідно до затвердженого Робочого проекту (Додаток 1.2 до ТД),обладнання та матеріально-технічний ресурс використовувати згідно затвердженої специфікації Робочого проекту. При цьому вказано, що допускається використання аналогів обладнання та МТР, при умові, якщо Підрядник за власний рахунок відкоригує ПКД та проведе комплексну експертизу в рамках укладеного договору на виконання підрядних робіт без збільшення загального терміну виконання робіт, визначених тендерною документацією. Просимо надати роз’яснення чи внести зміни в ТД якими технічними чи іншими документами учасник на стадії подачі тендерної пропозиції повинен підтвердити відповідність технічних і якісних характеристик запропонованого аналогу обладнання вимогам до технічних характеристик, розміщеним у Додатку 1.2 до тендерної документації, у разі застосування аналогів обладнання та МТР.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 19.07.2023 16:19
Відповідь надана

Щодо договірної ціни учасника-переможця

Номер: f870e9801a054ba386ebdd11d7cdde72
Дата опублікування: 14.07.2023 12:54
Опис: Шановний Замовнику! Користуючись правом, наданим нам ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації та внести зміни до неї. Додатком 5 до тендерної документації вимагається надання Учасником-переможцем тендерної (цінової) пропозиції шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а також надання електронною поштою для погодження (як додатки до Договору) кінцеву вартість послуг в електронному вигляді в АВК-5 у форматі ***.imd. (або форматі еквівалентного програмного забезпечення за можливості повноцінної інтеграції у АВК-5) у наступному складі: • Договірна ціна; • Локальні кошториси; • Підсумкова відомість ресурсів. Вимога щодо надання учасником-переможцем документів тендерної пропозиції, а саме договірної ціни, локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, електронною поштою суперечить статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тощо. Просимо усунути вказане порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та внести зміни до тендерної документації, зобов’язавши учасника-переможця надавати кінцеву вартість послуг (договірну ціну, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 17.07.2023 09:56
Відповідь надана

Внесення змін до ПКД та проведення експертизи

Номер: c7b1c0f2663c47c8abd6c510dd2ffef2
Дата опублікування: 12.07.2023 15:28
Опис: Шановний Замовнику! В п.3 Додатку 1 до тендерної документації написано, що роботи необхідно виконати відповідно до затвердженого Робочого проекту. Обладнання та матеріально-технічний ресурс використовувати згідно затвердженої специфікації Робочого проекту. При цьому допускається використання аналогів обладнання та МТР, при умові, якщо Підрядник за власний рахунок відкоригує ПКД та проведе комплексну експертизу в рамках укладеного договору на виконання підрядних робіт. Термін внесення змін в проектну документацію та проведення експертизи має складати не більше 30 к.д. з дати укладання договору. Згідно Вашої відповіді, місце проведення робіт належить до об’єктів (СС3) с значними наслідками (відповідальності). Постанова КМ України № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» в п.14 встановлює, що строк проведення експертизи для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками не повинен перевищувати 30 календарних днів. Виходячи з цього можна стверджувати, що неможливо провести зміни в проектно-кошторисній документації та провести експертизу в строк 30 календарних днів. Водночас звертаємо увагу, що автором проекту було внесено в проект велику кількість власного обладнання, і за умов його участі в тендері, складеться ситуація при якій інші учасники не зможуть ні придбати закладене в проекті обладнання, ні замінити його на інше, так як не зможуть внести зміни в проектну документацію і провести експертизу у вказаний в тендерній документації строк. Тому вважаємо, що вимога внесення змін в проектну документацію та проведення експертизи в строк не більше 30 к.д. обмежує конкуренцію та є дискримінаційною для учасників. Що також приведе до збільшення вартості робіт для Замовника. Просимо видалити цю вимогу і викласти тендерну документацію в редакції: «Допускається використання аналогів обладнання та МТР, при умові, якщо Підрядник за власний рахунок відкоригує ПКД та проведе комплексну експертизу в рамках укладеного договору на виконання підрядних робіт без збільшення загального терміну виконання робіт, визначених тендерною документацією».
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 13.07.2023 13:24
Відповідь надана

Клас наслідків об'єкта

Номер: aacaa40f5eb44fcb8f2b24f8c6ff2b8a
Дата опублікування: 11.07.2023 16:55
Опис: Шановний замовник! В зв’язку з тим, що учасник в разі перемоги, повинен буде надати договірну ціну у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та розраховану з застосуванням кошторисних норм України (КНУ), а ця настанова передбачає використання в розрахунках класів наслідків будівель або споруд, просимо повідомити до якого класу наслідків належить об’єкт предмета закупівлі.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що до об’єкта будівництва встановлений клас наслідків СС3
Дата відповіді: 12.07.2023 13:38
Відповідь надана

Щодо терміну виконання робіт

Номер: 4dfecebf6a554941b68fc0915e49b7e4
Дата опублікування: 11.07.2023 16:08
Опис: У відповідності з Додатком 1 до тендерної документації термін виконання робіт становить 120 календарних днів (термін виконання робіт визначений у проектній документації) з дати оформлення двостороннього Акту про початок виконання робіт, складений між Замовником та Підрядником. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів» тривалість будівництва – це відрізок часу від початку виконання будівельних робіт до їх завершення, визначений згідно з вимогами ДБН А.3.1-5. Тобто строк виготовлення (придбання) та постачання обладнання не входить у тривалість будівництва. Проєктом договору підряду передбачені будівельно-монтажні роботи та пусконалагоджувальні роботи з укомплектуванням необхідним устаткуванням. Зважаючи на воєнний стан та інші зумовлені російською військовою агресією фактори, виробники та постачальники окремого обладнання та комплектуючих (особливо іноземного походження) пропонують постачання товарів на умовах – до 90 календарних днів. Беручи до уваги вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо встановити строк виконання робіт – не менше 180 днів та внести відповідні зміни до Тендерної документації і Проєкту договору.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 12.07.2023 12:00
Відповідь надана

Щодо Вимог до досвіду

Номер: 65967b1f942140819c88c0bafd037f58
Дата опублікування: 11.07.2023 13:44
Опис: Щодо Вимого до досвіду Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу що вимоги пункту 1.1 Додатку 2 ТД (в частині наявності аж трьох аналогічних договорів) входять у протиріччя з практикою АМКУ відносно оцінки відповідності мети та обгрунтованості кількіссних вимог цього кваліфікаційного критерію. Зокрема:https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv Також це питання висвітлено Органом оскарження в Узагальненій практиці Колегії АМКУ - найбільш поширені порушення замовників і учасників торгів, які призводять до збільшення кількості скарг, "затягування" процедур закупівель та їх відміни.https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel "Встановлення вимог щодо кількості договорів (більше одного), необґрунтоване визначення "аналогічності" договору, вимог щодо року/років виконання, предмета, обсягу, ціни, замовника за таким договором, документи, що підтверджують виконання договору тощо." Просимо скасувати вимоги до кількості аналогічних договорів. З повагою.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 12.07.2023 12:00