• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання офісних приміщень

Завершена

41 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 410.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2023 18:19 - 13.07.2023 00:00
Відповідь надана

про заповнення договору

Номер: d56117bbd5144e87a45dc59751e946e3
Дата опублікування: 09.07.2023 21:19
Опис: Шановний Замовнику. Згідно ТД Ви просите: "- заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним" Прошу надати уточнення, що саме в договорі потрібно заповнити? Додатки щодо розрахунків теж потрібно? Адже Ви в ТЗ просите надати розрахунки окремо? Чи заповнити в частині реквізитів? Прошу конкретизувати вимогу щодо заповнення договору та внести відповідні зміни в ТД. Дякую!
Відповідь: Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуто ваше запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник під час подання тендерної пропозиції завантажує в електронну систему закупівель заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним. Таким чином, проєкт договору повинен бути повністю заповненим (реквізити, розрахунки, сума Договору, додатки до Договору, які є його невід’ємними частинами Договору), підписаним та завантаженим в електронну систему закупівель в форматі «pdf» або «jpeg».
Дата відповіді: 11.07.2023 19:07