-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісних приміщень
Завершена
41 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 410.00 UAH
мін. крок: 1% або 410.00 UAH
Період уточнення:
05.07.2023 18:19 - 13.07.2023 00:00
Відповідь надана
про заповнення договору
Номер:
d56117bbd5144e87a45dc59751e946e3
Дата опублікування:
09.07.2023 21:19
Опис:
Шановний Замовнику.
Згідно ТД Ви просите:
"- заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним"
Прошу надати уточнення, що саме в договорі потрібно заповнити? Додатки щодо розрахунків теж потрібно? Адже Ви в ТЗ просите надати розрахунки окремо? Чи заповнити в частині реквізитів?
Прошу конкретизувати вимогу щодо заповнення договору та внести відповідні зміни в ТД.
Дякую!
Відповідь:
Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуто ваше запитання та повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник під час подання тендерної пропозиції завантажує в електронну систему закупівель заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним. Таким чином, проєкт договору повинен бути повністю заповненим (реквізити, розрахунки, сума Договору, додатки до Договору, які є його невід’ємними частинами Договору), підписаним та завантаженим в електронну систему закупівель в форматі «pdf» або «jpeg».
Дата відповіді:
11.07.2023 19:07