-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісних приміщень
Завершена
41 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 410.00 UAH
мін. крок: 1% або 410.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 18:19 - 13.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8626e97b46ee4b29a8fb156814a78ea5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014618-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. В Додатку 3 до ТД в розрахунках "Перелік витратних матеріалів, які будуть використовуватися під час надання послуг з прибирання" Ви просите надати
"Мішки міцні-чорні 120 л, 70*110, 80 мк".
Щільності 80 мк в мішках 120 літрів просто не існує. Є мішки надміцні , для будівельного смітття, де максимум 20-35 мк. Дана вимога не відповідає виду послуг , є недоцільною. Можливо це помилка. Просимо видалити дану вимогу в ТЗ, так як вона відповідає дійсності і є дискримінаційною. Жоден Учасник не зможе під такі харак надати мішок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2023 20:04
Вирішення:
Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуто вашу вимогу та за результатами її розгляду, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9a6ae0ee8c2542548fed8dbd9f389afd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-014618-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Додаток 3 до Тендерної документації (далі – ТЗ) є ряд вимог, які являються дискримінаційними та такими, що не відповідають нормам чинного законодавства України.
1. Вимоги ТЗ:
«Розрахувати чисельність штату, навантаження та організацію праці працівників згідно з вимогами Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11 травня 2004 року № 105».
Відповідно до МІЖГАЛУЗЕВИХ НОРМ чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації). затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11 травня 2004 року № 105 (далі – Норми), для визначення чисельності прибиральників службових приміщень, Замовник обов’язково має вказати коефіцієнт заставленості та вказати, чи це має бути основне прибирання, чи людина має працювати весь робочий день.
Замовник в ТЗ коефіцієнт не зазначив, а вимагає розрахунків згідно Норм, що є невідповідністю.
Окрім того, площа щоденного прибирання по грубим розрахункам біля 200 м2. А Замовник зазначає в ТЗ: «Калькуляція вартості прибирання 1 кв. метра за місяць на 2023 рік, з урахуванням норми обслуговування - 400 кв. метрів на 1 прибиральницю», що є недоречним і являється невідповідністю, зважаючи на квадратуру щоденного прибирання. Загалом (повторююсь) не зазначено, чи прибиральниця має працювати повний робочий день, чи це має бути лише основне прибирання, враховуючи незначну квадратуру, яку потрібно прибирати щоденно.
2. Замовник згідно ТЗ просить надати ряд розрахунків , зокрема:
- Перелік миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися під час надання послуг з прибирання (по формі).
- Перелік витратних матеріалів, які будуть використовуватися під час надання послуг з прибирання.
При цьому, не зазначено ні в тендерній документації, ні в ТЗ скільки працівників у Замовника, скільки санвузлів. Відповідно правильно і згідно норм визначити кількість мила, сміттєвих пакетів, освіжувачів та ін не є можливим. Відповідно в загальному подати розрахунки правильні НЕМОЖЛИВО.
Замовник також сам не зазначає скільки йому потрібно миючих та витратних.
Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника. Є ряд рішень АМКУ по аналогічним ситуаціям.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим просимо усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації: або видалити вимоги щодо розрахунків та надати чітко скільки миючих та витратних потрібно. Або правильно сформулювати вимоги ТЗ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2023 18:00
Вирішення:
Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуто вашу вимогу та за результатами її розгляду, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено