• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху та будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради за адресою вул. Грушевського Михайла 55-б м. Переяслав Київської області

Торги не відбулися

5 599 483.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 994.83 UAH
Період уточнення: 03.07.2023 16:20 - 11.08.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення строків виконання робіт

Номер: d8ce9ff1d18a4b88bcfe2152303dcfef
Дата опублікування: 09.08.2023 17:25
Опис: Шановний Замовник , в зв'язку з багаторазовим перенесенням терміну подання тендерної пропозиції, просимо внести коригування строків виконання робіт по даній закупівлі на більш пізнішу дату в тендерной документації та в проекті договору. Враховуючі час на розглід тендерних пропозицій та укладання договору за результатом розгліду не залишається часу на виконання робіт.
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянули Ваше звернення щодо продовження строку виконання робіт та повідомляємо наступне. Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Абзацом 2 частини 54 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 Замовник має право з власної ініціативи або У РАЗІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ВИМОГ законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У РАЗІ ВНЕСЕННЯ ЗМІН до тендерної документації СТРОК ДЛЯ ПОДАННЯ тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. За вимогами Тендерної документації встановлено, що строк виконання робіт згідно технічного завдання встановлено до 30.09.2023 р. При цьому слід зазначити, що виконання робіт згідно технічного завдання може бути виконаним протягом одного календарного місяця. Виходячи із вищезазначеного, відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації. Підпунктом 11.3.4. пункту 11.3. розділу 11 проекту Договору встановлено, що Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: Суттєвого порушення Підрядником своїх зобов'язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені Графіком виконання робіт терміни більше, ніж на один місяць. Пунктом 7.3. розділу 7 проекту Договору встановлено, що за порушення Підрядником строків виконання Робіт, Підрядник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % від загальної вартості виконаних Робіт (п. 3.1 цього Договору) за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Нарахування пені здійснюється впродовж усього періоду прострочення виконання, незалежно від його тривалості. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Пунктами 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник встановлює в Тендерній документації НЕОБХІДНІ СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ, ВИКОНАННЯ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГ. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 11.08.2023 17:43
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: a98aa8513f21414e8d43ff6ebbb8c7f1
Дата опублікування: 03.08.2023 18:52
Опис: Просимо надати інформацію про необхідну кількість лійок, колін і відливів для влаштування водостоку.
Відповідь: Згідно проектно-кошторисної документації встановлено навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів – 100 м -2,71 З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 06.08.2023 00:09
Відповідь надана

Загальге питання

Номер: 75ae98f5582040f384ffe89dc353f297
Дата опублікування: 03.08.2023 16:28
Опис: Просимо пояснити, який застосовувати строк дії забезпечення пропозиції (зазначати в банківській гарантії) 90 чи 120 днів, оскільки 90 є меншим 120, оскільки за умовами ТД строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, що складає 120 днів.
Відповідь: Доброго дня учаснику! Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Пунктами 10 та 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 10) забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія; 29) строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється; Абзацами 1-2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: Замовник МАЄ ПРАВО зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ВИМОГИ щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У РАЗІ ЯКЩО замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути ЗАЗНАЧЕНІ УМОВИ ЙОГО НАДАННЯ, зокрема, розмір, СТРОК ДІЇ та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розглянувши Ваш запит, що надійшов 03.08.2023 року щодо застосування строків забезпечення тендерної пропозиції та строку тендерної пропозиції, повідомляємо, що вищезазначені строки між собою можуть бути різними, та не встановлено норм діючого законодавства, що вони повинні бути однаковими. Для Ваша зручного сприйняття цих строків, прийнято рішення змінити строк число значення «90» на «120». З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 06.08.2023 00:00
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: d88a8676d1e9448195a6c4fcc2fc6373
Дата опублікування: 03.08.2023 15:58
Опис: Доброго дня. Відповідно до ТД тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Таким чином строк дії забезпечення пропозиції є меншим строку дії тендерної пропозиції та створює незрозумілу ситуацію при встановленні строків під час отримання банківської гарантії. Просимо усунути розбіжності шляхом внесення змін до ТД.
Відповідь: Доброго дня учаснику! Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Пунктами 10, 29, 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 10) забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія; 29) строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється; 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Не перекручуйте трактування встановлених вимог до даної закупівлі на свій лад. Абзацами 1-2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: Замовник МАЄ ПРАВО зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ВИМОГИ щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У РАЗІ ЯКЩО замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути ЗАЗНАЧЕНІ УМОВИ ЙОГО НАДАННЯ, зокрема, розмір, СТРОК ДІЇ та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:15
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: e9ff1387f12b4d8684daa72542266130
Дата опублікування: 01.08.2023 12:40
Опис: Доброго дня. Просимо пояснити необхідність обов’язкової наявності в учасника не менше 2-ох навантажувачів, 2 – ох самоскидів, оскільки об’єми робіт, передбачені технічним завданням дозволяють виконання робіт за допомогою одного навантажувача та самоскида та якими документами визначалася потреба в кількості техніки.
Відповідь: Розглянуто Ваше повторне звернення, яке містить дадаткову інформацію щодо кількості техніки та повідомляємо наступне. Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Пунктами 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ. Замовник установлює ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, УЧАСНИК МОЖЕ для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та ІНШИХ СПОСОБІВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам надано право встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг). Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні характеристики та УМОВИ, ВИМОГИ, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ. При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми екологічними та ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати СОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА закупівлі таким характеристикам. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до кваліфікаційних вимог, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з Капітальний ремонт даху та будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради за адресою вул. Грушевського Михайла 55-б м. Переяслав Київської області. Частиною 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, наступне: ЗАМОВНИК БУДІВНИЦТВА - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має НАМІР ЩОДО ВИКОНАННЯ ПІДГОТОВЧИХ ТА/АБО БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ; ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-ПЛАНУВАЛЬНІ, архітектурні, КОНСТУКТИВНІ, ТЕХНІЧНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ВИРІШЕННЯ, а ТАКОЖ КОШТОРИСИ ОБ’ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА; Частиною 9 Порядку №122 встановлено, що ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА, будівельних норм, нормативно-правових актів З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗОКРЕМА Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2017 року за № 1111/30979, нормативних документів, ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ЯКИХ встановлена нормативно-правовими актами і правил, у тому числі вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом). При встановленні кваліфікаційних вимог, Замовник керується затвердженим робочим проектом по даному об’єкту будівництва, за яким ВСТАНОВЛЕНО НАЯВНІСТЬ НЕОБХІДНОЇ ТЕХНІКИ, такої як (екскаватори, автонавантажувачі, навантажувачі, різні крани). При цьому замовником встановлено, мінімальну кількість робочої техніки, яку потрібно підтвердити на момент подання тендерної пропозиції. На момент початку виконання робіт, у разі відсутності необхідної техніки для виконання робіт підрядником у відповідності до Проекту, Замовник має право розірвати договір з таким Підрядником, у зв’язку з порушенням виконання робіт по затвердженому проекту. Виходячи із вищезазначеного та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник наділений обов’язком проведення закупівлі та правом встановлення кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, з наявною МОЖЛИВІСТЮ ЗАЛУЧЕННЯ необхідної та можливої у використанні матеріально-технічної бази для ЗАСТОСУВАННЯ ВІРНИХ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ПРИ ВИКОНАННІ ПРОЕКТУ БУДІВНИЦТВА, які були розроблені на стадіях проектування об’єкта будівництва ТА ПОТРЕБУЮТЬ ЇХ ВИКОНАННЯ, що передбачено ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ по даній закупівлі та що гарантує Замовнику при залученні відповідної техніки виконати роботи у відповідності до затвердженого ПРОЕКТУ, що забезпечить отримання ЯКІСНО ВИКОНАНИХ РОБІТ на об’єкті будівництва. Замовник діє у межах норм встановлених діючим законодавством в сфері публічних закупівель та з урахуванням особливостей закупівель будівельної галузі та укладання договорів підряду в капітальному будівництві. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 04.08.2023 14:54
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: c7dc04196f3147248bdb3f3ff7e099d3
Дата опублікування: 01.08.2023 12:38
Опис: Доброго дня. Просимо пояснити необхідність обов’язкової наявності в учасника не менше 2-ох екскаваторів, оскільки технічним завданням не передбачено роботи, що виконуються за допомогою екскаваторів.
Відповідь: Учаснику! Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Пунктами 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ. Замовник установлює ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, УЧАСНИК МОЖЕ для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та ІНШИХ СПОСОБІВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам надано право встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг). Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні характеристики та УМОВИ, ВИМОГИ, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ. При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми екологічними та ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати СОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА закупівлі таким характеристикам. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до кваліфікаційних вимог, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з Капітальний ремонт даху та будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради за адресою вул. Грушевського Михайла 55-б м. Переяслав Київської області. Частиною 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, наступне: ЗАМОВНИК БУДІВНИЦТВА - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має НАМІР ЩОДО ВИКОНАННЯ ПІДГОТОВЧИХ ТА/АБО БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ; ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-ПЛАНУВАЛЬНІ, архітектурні, КОНСТУКТИВНІ, ТЕХНІЧНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ВИРІШЕННЯ, а ТАКОЖ КОШТОРИСИ ОБ’ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА; Частиною 9 Порядку №122 встановлено, що ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА, будівельних норм, нормативно-правових актів З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗОКРЕМА Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2017 року за № 1111/30979, нормативних документів, ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ЯКИХ встановлена нормативно-правовими актами і правил, у тому числі вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом). При встановленні кваліфікаційних вимог, Замовник керується затвердженим робочим проектом по даному об’єкту будівництва, за яким ВСТАНОВЛЕНО НАЯВНІСТЬ НЕОБХІДНОЇ ТЕХНІКИ, такої як (екскаватори, автонавантажувачі, навантажувачі, різні крани). При цьому замовником встановлено, мінімальну кількість робочої техніки, яку потрібно підтвердити на момент подання тендерної пропозиції. На момент початку виконання робіт, у разі відсутності необхідної техніки для виконання робіт підрядником у відповідності до Проекту, Замовник має право розірвати договір з таким Підрядником, у зв’язку з порушенням виконання робіт по затвердженому проекту. Виходячи із вищезазначеного та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник наділений обов’язком проведення закупівлі та правом встановлення кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, з наявною МОЖЛИВІСТЮ ЗАЛУЧЕННЯ необхідної та можливої у використанні матеріально-технічної бази для ЗАСТОСУВАННЯ ВІРНИХ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ПРИ ВИКОНАННІ ПРОЕКТУ БУДІВНИЦТВА, які були розроблені на стадіях проектування об’єкта будівництва ТА ПОТРЕБУЮТЬ ЇХ ВИКОНАННЯ, що передбачено ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ по даній закупівлі та що гарантує Замовнику при залученні відповідної техніки виконати роботи у відповідності до затвердженого ПРОЕКТУ, що забезпечить отримання ЯКІСНО ВИКОНАНИХ РОБІТ на об’єкті будівництва. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 04.08.2023 14:48
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 0142534f5fee4927bb1350f17b797542
Дата опублікування: 01.08.2023 10:35
Опис: Доброго дня. Поміняйте тендерну документація, бо не відповідає предмету закупівлі. Просимо серйозно віднестися до закупівлі. З повагою
Відповідь: Доброго дня! Була допущена технічна помилка при завантажені тендерної документації по закупівлі. Допущена помилка виправлена. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 01.08.2023 11:58
Відповідь надана

предмет закупівлі

Номер: da64a8b5e8aa474b9b67639ec6a619f5
Дата опублікування: 31.07.2023 23:06
Опис: Доброго дня! Просимо посадити за комп'ютер на робоче місце працівника, який здатен виконувати функції відповідальної особи по даній закупівлі, а не дитину або розумово відсталу людину.
Відповідь: Доброго дня учаснику! Інформацію, яку Ви зазначаєте в запиті до закупівлі « Просимо посадити за комп'ютер на робоче місце працівника, який здатен виконувати функції відповідальної особи по даній закупівлі, а не дитину або розумово відсталу людину.» - це є наклепом, тобто поширенням завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу та відповідно до вимог діючого законодавства застосовуються відповідні заходи впливу, а саме: можливе встановлення адміністративного правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку, за якою настає адміністративна відповідальність щодо поширення неправдивих чуток. Також слід зазначити, що діючим законодавством передбачена відповідальність за погрози щодо службової особи чи громадянина, який виконує громадський обов'язок. Рекомендую, дотримуватись ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між діловими партнерами й колегами, представниками державних органів, місцевого самоврядування та іншими суб’єктами господарювання, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів, звернення за роз’ясненням по закупівлі, норми листування. У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 01.08.2023 11:55
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 550a35a88cc64fed84737c8396d667f2
Дата опублікування: 27.07.2023 16:30
Опис: Згідно ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» під інжиніринговою діяльністю у сфері будівництва (інжиніринг) розуміється діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать проведення попередніх техніко-економічних обґрунтувань і досліджень, експертизи проекту, розробка програм фінансування будівництва, організація виготовлення проектної документації, проведення конкурсів і торгів, укладання договорів підряду, координація діяльності всіх учасників будівництва, а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта архітектури та консультації економічного, фінансового або іншого характеру. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно п. 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого Постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Відповідно до п. 4.32 Настанови з визначення вартості будівництва до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» окремими рядками включаються кошти на: 1) утримання служби замовника в розмірі, який складає до 1 % від підсумку глав 1 - 9; 29 2) здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1 - 9; 3) надання послуг інженера-консультанта за договором про надання інженерноконсультаційних послуг в розмірі, який складає до 3 % від підсумку глав 1 - 9. Витрати Учасника не передбачають утримання служби Замовника. Просимо виключити вимогу про надання в складі тендерної пропозиції інформацію про наявність не менше одного працівника, який сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-ООІ:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» за професією «Інженср-консультант в будівництві». Для підтвердження даної інформації надати в тому числі оригінал діючого сертифікату фахівця будівельної галузі на працівника, виданий органом сертифікації персоналу будівельної галузі, який акредитований на відповідність вимогам ДСТУ ЕИ І5О/ІЕС 17024, надати оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації персоналу будівельної галузі та оригінал додатка до атестату про акредитацію з інформацією про сферу акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, оригінал декларації про відповідність сертифікації персоналу будівельної галузі органу сертифікації персоналу будівельної галузі та оригінал сертифікату компетентності атестаційного центру будівельної галузі, що визначає його компетентність щодо права проведення атестації претендентів па сертифікацію фахівців будівельної галузі згідно вимог стандарту СОУ-С-ООІ:2016 за професією: інженер-консультант в будівництві. В іншому разі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Учаснику! Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на запит щодо наявності дискримінаційних вимог в Тендерній документації з проведення відкритих торгів з особливостями повідомляємо наступне. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, які мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ та ДОСВІД, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та ІНШИХ СПОСОБІВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам надано право встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг). Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ВИМОГ, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ,ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ. При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми екологічними та ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частиною 6 статті 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ повинні бути видані ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або ІНШИМ СПОСОБОМ, визначеним законодавством. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації. Частиною 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, наступне: ЗАМОВНИК БУДІВНИЦТВА - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має НАМІР ЩОДО ВИКОНАННЯ ПІДГОТОВЧИХ та/або будівельних робіт; інженер-консультант - ФАХІВЕЦЬ із КВАЛІФІКАЦІЙНИМ РІВНЕМ, ПІДТВЕРДЖЕНИМ ОРГАНОМ із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що МАЄ У СВОЄМУ СКЛАДІ таких ФАХІВЦІВ, який здійснює УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ, забезпечує ОРНАГІЗАЦІЙНЕ і КОНСУЛЬТАТИВНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ РОБІТ, пов’язаних із СТВОРЕННЯМ об’єкта архітектури, ПРИЙМАЄ ВІД ІМЕНІ ЗАМОВНИКА відповідні РІШЕННЯ та виконує інші функції, визначені договором; проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-ПЛАНУВАЛЬНІ, архітектурні, КОНСТУКТИВНІ, ТЕХНІЧНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ВИРІШЕННЯ, а ТАКОЖ кошториси об’єктів будівництва; Частиною 9 Порядку №122 встановлено, що ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА, будівельних норм, нормативно-правових актів З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗОКРЕМА Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2017 року за № 1111/30979, нормативних документів, ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ЯКИХ встановлена нормативно-правовими актами і правил, у тому числі вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом). Виходячи із вищезазначеного та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник наділений обов’язком проведення закупівлі та правом встановлення КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ до учасників закупівлі, з наявною МОЖЛИВІСТЮ ЗАЛУЧЕННЯ ФАХІВЦІВ СВОЄЇ СПРАВИ за профілюючими напрямками (експертів, інженера з охорони праці, інженера-консультанта та інших фахівців) для ЗАСТОСУВАННЯ ВІРНИХ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ПРИ ВИКОНАННІ ПРОЕКТУ БУДІВНИЦТВА, які були розроблені на стадіях проектування об’єкта будівництва ТА ПОТРЕБУЮТЬ ЇХ ВИКОНАННЯ, що передбачено технічним завданням по даній закупівлі та що гарантує Замовнику при залученні СПЕЦІАЛІСТІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ БУДУТЬ ПЕРЕВІРЯТИ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗГІДНО ПРОЕКТУ, та у разі неможливості виконання будь-яких робіт чи необхідності внесення ЗМІН ДО ПРОЕКТУ, будуть вчасно попередити Замовника та запроновувати прийняття вірних рішень Замовником, що забезпечить отримання якісно виконаних робіт на об’єкті будівництва з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття). У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення даної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 31.07.2023 20:40
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 1af6c561aa194361aa360056a702cbd1
Дата опублікування: 27.07.2023 15:19
Опис: Необхідно звернути увагу Замовника, що на всій території України з 1 липня 2023 року скасований карантин, який був встановлений з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити вимогу про надання чинного Сертифікату про відповідність системи протидії COVID-19 вимогам стандарту SІС. COVID-FRЕЕ: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з урахуванням рекомендацій ІSО РАS 45005:2020 «Управління охороною здоров'я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» стосовно будівництва нежитлових будівель з капітального ремонту, робіт із завершення будівництва. В іншому разі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня! До Тендерної документації внесено зміни. В тому числі спрощено обов'язкове підтвердження наявності в учасника на момент подання тендерної пропозиції Сертифікату про відповідність системи протидії COVID-19 вимогам стандарту SІС. COVID-FRЕЕ: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій». Слід також зазначити, що скасування карантину в країні не відмінило дію стандарту SІС. COVID-FRЕЕ: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» який повинен підтримуватись суб'єктами господарювання, оскільки даний стандарт розроблений на нормативах стандарту 45005:2020 «Управління охороною здоров'я та безпекою праці. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 31.07.2023 20:11