-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світлодіодний екран Р5, розміром 5760*2880мм, оздоблений контролером-системою керування HD-А6, типом модуля P5 Kinglight Full Colorмм, крок пікселя 5мм, 160*320 мм (або еквівалент), ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання
Торги не відбулися
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 700.00 UAH
Період уточнення:
29.06.2023 22:10 - 04.07.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо предмета закупівлі
Номер:
351cb5b88ced4d14b7f4512893616bd8
Дата опублікування:
01.07.2023 17:22
Опис:
Доброго дня, згідно п. 2. Додатка 3 до тендерної документації «Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, монтаж, підключення та введення в експлуатацію нового обладнання, витрати на гарантію та інші витрати, визначенні законодавством, а відповідно оголошенню вид предмета закупівлі – Товар та згдіно істотнім умовами Проєкту договора п.1.1 предметом договору «В порядку та на умовах визначених цим Договором, Постачальник зобов'язується поставити Покупцю: «Світлодіодний екран Р5, розміром 5760*2880мм, оздоблений контролером-системою керування HD-А6, типом модуля P5 Kinglight Full Colorмм, крок пікселя 5мм, 160*320 мм (або еквівалент), ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання» на суму …, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити відпущений товар (надалі іменуються ТМЦ).Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме в додатку 3 видалити монтаж, підключення та введення в експлуатацію нового обладнання
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Вдячні, що ви звернули увагу на нашу закупівлю.
Керуючись розʼясненнями Мінекономіки повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 N° 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі - Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу I "Загальні положення" Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 34 частини першої статті 1 Закону, до товарів також можуть належать послуги, повʼязані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Враховуючи викладене вище, предметом закупівлі виступає товар у розумінні Закону, я з іншими супутніми послугами (витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, монтаж, підключення та введення в експлуатацію нового обладнання, витрати на гарантію та інші витрат) за умови, що вартість даних послуг не перевищуватиме вартості самого товару. Вказані послуги надаватимуться в межах одного договору про закупівлю, одним постачальником. Тому, Замовником не будуть вноситися зміни до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
05.07.2023 20:14
Відповідь надана
Щодо цінової пропозиції
Номер:
7c8af491f1854730833ea8bf65b297b3
Дата опублікування:
01.07.2023 17:17
Опис:
Шановний замовник, у розділі 5 п.1 тендерної документації прописано, що Замовник є платником податку на додану вартість тому сума сплаченого ним ПДВ зараховується до податкового кредиту. Відтак, до оцінки приймається приведена ціна пропозиції з ПДВ:
- якщо учасник є платником податку на додану вартість, він зазначає приведену цінову пропозицію з коефіцієнтом 1,0;
-якщо учасник не є платником податку на додану вартість, він зазначає приведену цінову пропозицію з коефіцієнтом 1,2. (Якщо такий учасник буде визнаний переможцем торгів, Договір з ним буде укладено за його реальною (не приведеною) ціновою пропозицією. Цією вимогою ви порушуєте п. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Така вимога є дискримінаційною та такою, що неправомірно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Вдячні, що ви звернули увагу на нашу закупівлю. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
У рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України N° 40-p/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що в разі якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, то тендерний комітет приймає для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ. На підставі вище викладеного, повідомляємо, що при опрацюванні та опублікуванні закупівлі Замовником були дотримані всі принципи публічних закупівель передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
05.07.2023 20:13