-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (Лот №1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (Лот №2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
(Лот №1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (Лот №2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
06.02.2018 16:22 - 27.02.2018 16:00
Відповідь надана
Питання стосовно надання дилерського договору
Номер:
1cba1346c41a446c95f5f8b36a0bd83b
Дата опублікування:
06.02.2018 17:22
Опис:
Уважно дослідивши Тендерну документацію, нами встановлено наступне:
1. В ч1 п.12 розділу 3 прописана вимога , а саме:
надати Завірену копію документу, що підтверджує статус Учасника як офіційного представника заводу-виробника (завірену копію дилерського договору).
Така вимога Замовника обмежує конкуренцію серед учасників, які, згідно із законодавством, мають право брати участь процедурі закупівлі. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаючи вищезазначений Договір Замовник передбачає, що учасником процедури закупівлі повинен бути дилер. Але ,так як ,закупівля здійснюється за державні кошти, а у дилерів ціни значно вищі ніж у СТО, які не мають вказаного статусу ця вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, які, в свою чергу, можуть надавати послуги за більш низькі ціни, при належній якості, що призведе до значної економії державних коштів.
Чи не є це упередженим ставленням та вимогою, що дискримінує інших учасників, знищує добросовісну конкуренцію і є приводом подання скарги до Уповноваженого органу та Антимонопольного комітету?
Внесення в тендерну документацію вимог, що обмежують права одних учасників, щодо участі у процедурі закупівлі порівняно з іншими учасниками є дискримінаційними, а відтак порушують норми ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, та керуючись ст. 18, 22, 23 ЗУ «Публічні закупівлі» просимо:
1. взяти до уваги інформацію, викладену в цьому Зверненні.
2. усунути виявлені в тендерній документації порушення.
Відповідь:
Доброго дня!
При підготовці інформації в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» автомобілі згруповано з максимально можливим розподілом за модельним (аналогічним) рядом та їх кількістю. Даний розподіл проведено з метою закупівлі відповідної якості послуг, передбачених заводом – виробником. Крім того, такий підхід дозволить максимально систематизувати кількість договорів (виконавців) щодо закупівлі вищезазначених послуг.
З метою мінімізації ризиків щодо закупівлі вищезазначених послуг відповідної якості (передбачених заводом – виробником) при підготовці необхідної інформації в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» фахівцями відповідального підрозділу Замовника проведено дослідження наявності станцій технічного обслуговування офіційного дилера автомобілів марки Skoda/Volkswagen та Toyota в м. Києві (далі – СТО). За результатами дослідження кількість таких СТО Skoda/Volkswagen у м.Києві – не менше 5 з відповідною акредитацією на ринку та кількість таких СТО Toyota – не менше 4 з відповідною акредитацією.
Таким чином, вважаємо що Замовником не порушуються вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (недопущення дискримінації учасників) та забезпечено принцип добросовісної конкуренції серед учасників (відповідної кваліфікації) відкритих торгів.
Дата відповіді:
13.02.2018 16:19