• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (Лот №1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (Лот №2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)

(Лот №1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (Лот №2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2018 16:22 - 05.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 8cececb56d714042b1121686ecd5d2cd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-001891-c.b1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію (ID UA-2018-02-06-001891-c), було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. У пункті 7 додатку 4 висувається вимога щодо місцезнаходження учасника «… територіально знаходитися на відстані до 20 км. від території автотранспортного забезпечення Замовника (м. Київ, Залізничне шосе,». Встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Зазначене положення штучно обмежує конкуренцію серед учасників. Так, ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає перелік положень, що має містити документація конкурсних торгів. Серед них не міститься вимог щодо місцезнаходження учасника. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів може містити також інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, законодавець чітко наголошує на тому, що документація конкурсних торгів може містити додаткову інформацію, а не додаткові вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. В пункті 1 додатку 4 Замовник вимагає від учасника подання інформації «…про відстрочку в оплаті строком на 90 календарних днів», що суперечить пункту 4.2 проекту договору, в якому зазначені строки на оплату послуг. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основним принципом є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а зазначена вимога Замовника несе непрозорі ризики для учасників. 3. В ч. 1 п.12 розділу 3 Тендерної документації прописана вимога до учасника про надання: «12) Завірену копію документу, що підтверджує статус Учасника як офіційного представника заводу-виробника (завірену копію дилерського договору)». Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що порушує наше право прийняти участь у зазначеній закупівлі. Зазначена вимога штучно обмежує коло учасників, які мають намір прийняти в ній участь. Відсутній причинно-наслідковий зв'язок між зазначеною вимогою та предметом закупівлі, оскільки автомобілі Замовника не знаходяться на гарантії. Згідно норм чинного законодавства України не існує обмежень щодо надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, саме дилерами. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо виключити дискримінаційні положення з тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «1. Замовником будуть внесені зміни в документацію – «п. 7 додатку 4 тендерної документації доповниться - … територіально знаходитися в м. Києві». 2. п. 4.2. додатку 3 доповнено – «…але не пізніше 90 днів з дати надання послуг». 3. При підготовці інформації в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» автомобілі згруповано з максимально можливим розподілом за модельним (аналогічним) рядом та їх кількістю. Даний розподіл проведено з метою закупівлі відповідної якості послуг, передбачених заводом – виробником. Крім того, такий підхід дозволить максимально систематизувати кількість договорів (виконавців) щодо закупівлі вищезазначених послуг. З метою мінімізації ризиків щодо закупівлі вищезазначених послуг відповідної якості (передбачених заводом – виробником) при підготовці необхідної інформації в частині «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» фахівцями відповідального підрозділу Замовника проведено дослідження наявності станцій технічного обслуговування офіційного дилера автомобілів марки Skoda/Volkswagen та Toyota в м. Києві (далі – СТО). За результатами дослідження кількість таких СТО Skoda/Volkswagen у м.Києві – не менше 5 з відповідною акредитацією на ринку та кількість таких СТО Toyota – не менше 4 з відповідною акредитацією. Таким чином, вважаємо що Замовником не порушуються вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (недопущення дискримінації учасників) та забезпечено принцип добросовісної конкуренції серед учасників (відповідної кваліфікації) відкритих торгів.»
Статус вимоги: Не задоволено