• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1)

Хмельницька область

Завершена

124 345 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 103 621.50 UAH
Період уточнення: 27.06.2023 13:22 - 01.07.2023 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (фінансова спроможність)

Номер: 60e89e6bed194458a505d70bbb320aea
Дата опублікування: 30.06.2023 18:15
Опис: Просимо надати роз'яснення з наступного питання: Як визначається фінансова спроможність підприємств, зареєстрованих в 2023 році і які мають звітний період - 2023 рік? Які документи потрібно надати для підтвердження фінансової спроможності такого учасника?
Відповідь: Перелік документів, які вимагаються від учасників для підтвердження їх відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «фінансова спроможність», визначені у підпункті 4 пункту 12.3. оголошення. Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Дата відповіді: 03.07.2023 18:03
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: f3b3388c8d5144ccbede9ad86caf5be2
Дата опублікування: 30.06.2023 11:29
Опис: Доброго дня! Чи можливо для виконання вимог підпункту 3 пункту 12.3 розділу 12 Тендерної документації, щодо наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – подати сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, за другий квартал 2023 року?
Відповідь: Для підтвердження інформації щодо наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати оголошення, у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. У зв’язку з тим, що дата оприлюднення оголошення 27.06.2023, останній звітний період до дати оголошення – це перший квартал 2023 року.
Дата відповіді: 30.06.2023 17:21
Відповідь надана

Щодо накладення КЕП

Номер: e6526e7ed9904007a66448455075da7d
Дата опублікування: 29.06.2023 18:02
Опис: Чи може учасник накласти на пропозицію УЕП?
Відповідь: Відповідно до вимог оголошення учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи пропозиції, які надані учасником спрощеної закупівлі не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозицію такого учасника буде відхилено.
Дата відповіді: 30.06.2023 17:22
Відповідь надана

Щодо накладення КЕП

Номер: d85720cf3f824726aa08ca291fa681f9
Дата опублікування: 29.06.2023 18:01
Опис: Чи може учасник накласти на пропозицію УЕП
Відповідь: Відповідно до вимог оголошення учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи пропозиції, які надані учасником спрощеної закупівлі не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозицію такого учасника буде відхилено.
Дата відповіді: 30.06.2023 17:22
Відповідь надана

Щодо протоколів випробувань.

Номер: c11c6a3b44ec410bacf57fc4833e3366
Дата опублікування: 29.06.2023 16:46
Опис: Доброго дня. В оголошенні зазначено, що учасники повинні надати Центральному управлінню розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України "оригіналу протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4)". Чи може учасник надати протокол випробувань на лінійні виміри готового предмету, а також окремі документи на матеріали та фурнітуру? Якщо ні, тоді учасник зобов'язаний надати протокол випробувань на готовий виріб де випробувано предмет на лінійні виміри, його матеріали та фурнітуру?
Відповідь: Відповідно до оголошення стосовно закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) учасниками зазначеної закупівлі надаються оригінали протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4) або визначені «Обсягами перевірки» на предмети, яка опублікована на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України. Також інформуємо, що документ, який гарантує дотримання вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета або предметів в цілому, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Дата відповіді: 30.06.2023 17:24
Відповідь надана

Стосовно терміну подання пропозицій

Номер: 39a9d482a4ea4ede92ab28ab14a7dad3
Дата опублікування: 28.06.2023 21:28
Опис: У зв’язку з воєнним станом в Україні, евакуацією частини працівників за кордон, перебоями електропостачання та водопостачання, лабораторії, акредитовані на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України, працюють не на повну потужність. Тендерною документацію на закупівлю товару за кодом 35810000-5 (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) передбачено надання оригіналів протоколів випробувань на матеріали та фурнітуру, що використовуються під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4). Звертаємо Вашу увагу, що виготовлення та випробування готового виробу та всіх без виключення матеріалів та фурнітури, а також пломбування зразку одиниці товару та сировини, займає мінімум три-чотири тижні. Також зазначаємо, що безпосередньо отримання Акту відповідності нормативно-технічній документації теж займає деякий час. Враховуючи все вищевикладене та дуже стислі терміни на виготовлення виробу та підготовку всіх супровідних документів, просимо Вас перенести термін подачі Цінових пропозицій учасниками на два тижні або переглянути обсяг випробувань та залишити лише ті випробування, що передбачені Обсягом перевірки штанів вітровологозахисних зимових — ШВВЗ, який опубліковано на сайті Міністерства оборони України.
Відповідь: Відповідно до порядку звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання документу щодо відповідності їх запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України, яке міститься у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, суб'єкт господарювання у тому числі надає оригінали протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4) або визначені "Обсягами перевірки" на предмети, які опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України. Після звернення суб’єкта господарювання із необхідними документами та одиницею такого товару, Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України здійснюється перевірка відповідності товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України та видача відповідного акту орієнтовно до п’яти робочих днів.
Дата відповіді: 29.06.2023 16:35
Відповідь надана

кваліфікація

Номер: 2da0680da2974871808e07e05dd84b9a
Дата опублікування: 28.06.2023 16:58
Опис: Доброго дня! Чи можливо для виконання вимог підпункту 3 пункту 12.3 розділу 12 Тендерної документації, щодо наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – подати інформацію щодо працівників виробника товару, якщо учасник закупівлі є його представником на підставі дилерського договору?
Відповідь: Відповідно до підпункту 3 пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку. Таким чином, подання інформації щодо працівників виробника товару, коли учасник закупівлі є його представником на підставі дилерського договору, не відповідає вимогам Оголошення.
Дата відповіді: 29.06.2023 16:34
Відповідь надана

загальне питання

Номер: b5ae07532d234d629fedd50a08862f71
Дата опублікування: 28.06.2023 16:57
Опис: Доброго дня! Чи можливо брати участь у спрощеній закупівлі учаснику, який є дилером виробника товару? Та чи необхідно буде, в такому випадку, надавати інформацію для підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” саме на виробника такого товару?
Відповідь: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України “Про санкції”. Відповідно до пункту 12.1. оголошення встановлено наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність фінансової спроможності. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надаються учасником закупівлі та стосуються учасника закупівлі.
Дата відповіді: 29.06.2023 16:34
Відповідь надана

Щодо звернення до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України

Номер: 9973281069724850b065b32fe58e4c55
Дата опублікування: 27.06.2023 15:26
Опис: Доброго дня Замовник в Порядку звернення учасника закупівлі до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання акту про те, що їх запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4) зазначає, що необхідно надати документ, який гарантує дотримання вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета або предметів в цілому. Прошу надати інформацію, які саме документи (документ) можуть бути надані Учасником?
Відповідь: Відповідно до порядку звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання документу щодо відповідності їх запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України, яке міститься у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, суб'єкт господарювання у тому числі надає документ, який гарантує дотримання вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета або предметів в цілому виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Висновок державної-епідеміологічної експертизи)
Дата відповіді: 28.06.2023 17:55