• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Напівбрикети торф'яні

Торги відмінено

1 343 334.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 716.67 UAH
Період уточнення: 22.06.2023 17:42 - 27.06.2023 00:00
Відповідь надана

Незаконна вимога!

Номер: c1240d5a0ebb488e9b0d57abc7904893
Дата опублікування: 26.06.2023 19:13
Опис: Доброго дня! Згідно п.29 Постанови №1178 (зі змінами): У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом. Таким чином, технічне завдання не може містити вимог: "До зазначених документів обов’язково додається копії дійсних атестату акредитації та сфери акредитації установи, яка видала документ що підтверджує якісні та технічні показники на товар, завірені «мокрою» печаткою цієї установи. Враховуючи, що Замовник не забезпечений зважувальним обладнанням, то відповідальність, передбачену договором та чинним законодавством, за достовірність та відповідність обсягів фактично поставленого товару обсягам, вказаним у супровідних документах, несе Постачальник. Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці твердого палива зважування на авто вагах з дійсною сертифікацією (повіркою) (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин, ін). До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником та копія документа (технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, тощо)) на ваги із зазначенням власника, яка буде задіяна учасником для виконання договору, завірені підписом та печаткою учасника). Учасник повинен використовувати систему управління (менеджменту) якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом (вугіллям кам’яним, брикетом торфовим, паливною гранулою (пелетами) з деревини, тощо). Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал сертифікату на систему управління (менеджменту) якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання.", оскільки дані вимоги не мають жодного відношення до предмету закупівлі і не передбачені відповідним національним стандартом! Просимо внести зміни до тендерної документації!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару. Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії Уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати напівбрикети торф’яні. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. При зверненні учасником не вказано, яким саме національним стандартом він керується при визначення , що вимоги технічної специфікації не мають жодного відношення до предмету закупівлі і не передбачені відповідним національним стандартом Таким чином вимоги тендерної документації складені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» , Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. та інших нормативно-правових документів, які регулюють публічні закупівлі.
Дата відповіді: 27.06.2023 13:50
Відповідь надана

Незаконна вимога

Номер: 097fa8b933154b8298a9435e2ea75270
Дата опублікування: 24.06.2023 19:09
Опис: Добрий день. Відповідно до додатку 4: Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці твердого палива зважування на авто вагах з дійсною сертифікацією (повіркою) (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин, ін). До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником та копія документа (технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, тощо)) на ваги із зазначенням власника, яка буде задіяна учасником для виконання договору, завірені підписом та печаткою учасника). Просимо зауважити, що наявність автоваг відноситься до пункту 2 статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій! У разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином замовник не може вимагати документи щодо наявності автоваг, оскільки це суперечить п. 29 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Просимо зауважити, що той факт, що Замовник відносить вимогу щодо ваг до Технічного завдання замість п.2 ст.16 Закону, не змінює того, що дана вимога є безпосередньо підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а отже є грубим порушенням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»!!! Просимо прибрати НЕЗАКОННІ ВИМОГИ!!!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Керуючись пунктом 29 Особливостуй здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) в тендерній документації замовником не встановлено кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовником не встановлено та відповідно документального підтвердження не вимагається. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»замовник самостійно встановлює інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки торф’яні напівбрикети закупляються насипом та не є фасованим, а підлягають зважуванню, при цьому у замовника не має можливості та ресурсів зважувати тверде паливо, то вимогами технічного завдання передбачено наявність відповідної ваги для зважування предмету закупівлі в учасника. Оскільки кількість (вага) напівбрикету торф'яного відноситься до технічного завдання, то і наявність засобу зважування замовником теж віднесено до вимог технічної специфікації. Наявність автомобільної ваги не належить ні до обладнання, ні до матеріально-технічної бази, ні до технологій оскільки не впливають на виробництво предмету закупівлі. Проте, наявність автомобільної ваги безпосередньо впливає на визначення обсягів поставки та можливість постачальником виконати умови договору та забезпечити проведення опалювального сезону . Отже наявність автомобільної ваги підтверджує забезпечення технічної специфікаці тендерної документації
Дата відповіді: 27.06.2023 13:49
Відповідь надана

Незрозуміла вимога!

Номер: 3e101d2aef334791add83b579376c2d1
Дата опублікування: 24.06.2023 17:51
Опис: Доброго дня! Замовником вимагається згідно п.2.9 розділу 3 додатку 1: Цінову пропозицію за формою згідно Додатку 3 до тендерної документації. При поданні цінової пропозицію необхідно перелічити всі запропоновані товари за їх ідентифікацією ( тобто вказати конкретну марку, товаровиробника, тощо). Поясніть, будь-ласка, що саме Ви вважаєте ідентифікацією. Торфобрикети не мають "конкретної марки"! Можна вказати товаровиробника. А що ще розуміється замовником під виразом "тощо" як ідентифікація товару? Просимо прописати ЧІТКІ та ІСНУЮЧІ вимоги!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення. В складі своєї пропозиції учасник повинен Цінову пропозицію за формою згідно Додатку 3 до тендерної документації. В цій формі учасник повинен заповнити всі поля, а саме: повне найменування учасника, юридична адреса учасника, фактична адреса учасника, номер телефону учасника, електронна адреса учасника, інформація про керівника учасника (посада, прізвище, ім’я по батькові), банківські реквізити та власне саму цінову пропозицію за таблицею , наведеною у Додатку 3. При поданні цінової пропозицію необхідно перелічити всі запропоновані товари за їх ідентифікацією ( тобто вказати конкретну марку, товаровиробника, тощо). Під ідентифікацією товару слід вважати найменування товару, товаровиробника , марку чи будь-які інші показники, описи, які визначають назву та походження запропонованого товару
Дата відповіді: 27.06.2023 13:48
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА!!!

Номер: f07dd5d8b54f468d9a26f3966613af4f
Дата опублікування: 24.06.2023 15:26
Опис: Згідно Додатку 4 Замовник вимагає: До зазначених документів обов’язково додається копії дійсних атестату акредитації та сфери акредитації установи, яка видала документ що підтверджує якісні та технічні показники на товар, завірені «мокрою» печаткою цієї установи. Просимо пояснити, що означає - копії, завірені мокрою печаткою цієї установи? Установи, які займаються сертифікацією, не надають такої послуги, як видача копій документів про акредитацію, завірених власною печаткою! Більше того, сфери акредитації таких установ складають сотні сторінок, і потрібно потратити кілька годин часу, щоб сформувати дані документи! Просимо пояснити, чому замовнику не підійдуть ОРИГІНАЛИ дійсних атестату акредитації та сфери акредитації установи, яка видала документ що підтверджує якісні та технічні показники на товар?! Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки установи, акредитовані на сертифікацію, не надають такої послуги, як "видача копій документів про акредитацію, завірених власною печаткою", а отже дана вимога не може бути виконана учасником! Хіба що замовник ЗАЗДАЛЕГІДЬ ЗНАЄ, що котрийсь із учасників ВЖЕ МАЄ копії дійсних атестату акредитації та сфери акредитації установи, яка видала документ що підтверджує якісні та технічні показники на товар, завірені «мокрою» печаткою цієї установи (отримані у невідомий спосіб?!), і навмисно створює дискримінаційні умови для недопущення інших учасників до закупівлі!!! Просимо прибрати абсурдну і нічим не обґрунтовану вимогу надання дійсних атестату акредитації та сфери акредитації установи, яка видала документ що підтверджує якісні та технічні показники на товар, завірені «мокрою» печаткою цієї установи, принаймні замінивши її на надання Оригіналів даних документів або додавши можливість надати Оригінали даних документів!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії Уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати напівбрикети торф’яні. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування Відповідно до вимог пункту «є» Приміток Додатку 1 до тендерної документації , якщо документацією передбачено подання (завантаження у електронному вигляді) копії будь-якого документа, а учасник натомість подасть (завантажить у електронному вигляді) оригінал чи нотаріальну копію цього документа - це буде вважатися замовником як відповідність вимогам даної Документації та не буде підставою для відхилення. Отже, тендерною документацією передбачено надання учасником оригіналів документів
Дата відповіді: 27.06.2023 13:46
Відповідь надана

продовження

Номер: 74d003b80f0d47f68c70eb702fd80fa7
Дата опублікування: 24.06.2023 15:11
Опис: ...згідно з Постановою №1178 (зі змінами): для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються!!! Тобто, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИСЯ Замовником від Учасника, незалежно від того, до якого саме РОЗДІЛУ тендерної документації його відносить Замовник!!! Те саме стосується і ваги!!! Якщо Замовник, як він вважає, не має ваги чи транспорту для поставки товару, і їх повинен мати Учасник, то замовник може лише зазначити дану інформацію, що доставка і зважування покладаються на постачальника, однак, ВИМАГАТИ документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник не має права!!! Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, не порушувати Закон і не створювати якісь незрозумілі дискримінаційні вимоги!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Відповідно до пункту 29 Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено лише один кваліфікаційний критерій - це наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відноситься до підпункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовником не встановлено та відповідно документального підтвердження не вимагається. Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки предметом закупівлі є товар, який потрібно доставляти за адресами ряду навчальних закладів, то в постачальника повинна бути можливість постачати товар вчасно для уникнення зриву початку опалювального сезону 2023 -2024 років та , відповідно, учасник повинен підтвердити таку можливість відповідними документами. Крім того, оскільки торф’яні напівбрикети закупляються насипом , та в свою чергу не є фасованим, а підлягають зважуванню, при цьому у замовника не має можливості та ресурсів зважувати тверде паливо, то вимогами технічного завдання передбачено наявність відповідної ваги для зважування предмету закупівлі в учасника. Оскільки кількість (вага) напівбрикету торф'яного відноситься до технічного завдання, то і наявність засобу зважування замовником теж віднесено до вимог технічної специфікації. Наявність транспортного засобу та автомобільної ваги не належить ні до обладнання, ні до матеріально-технічної бази, ні до технологій остільки не впливають на виробництво предмету закупівлі. Проте, наявність транспортного засобу та автомобільної ваги безпосередньо впливають на можливість постачальником виконати умови договору та забезпечити проведення опалювального сезону.
Дата відповіді: 27.06.2023 13:46
Відповідь надана

Абсурд!

Номер: 640c544452d54cab8d358a75282a663d
Дата опублікування: 24.06.2023 15:01
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Скажіть, будь-ласка, Ви навмисно знущаєтеся з Учасників і з Законів, чи це у Вас виходить випадково??? Ви вважаєте, що якщо Ви переносите НЕЗАКОННУ вимогу з одного розділу тендерної документації в інший, то вона стає від того законною?! Ви вчитеся розумінню Законів від наших ворогів - Російської Федерації, де "підміна понять" - звичне і повсякденне явище?! Для забезпечення поставки у учасника повинен бути наявний відповідний транспорт придатний для перевезення предмету закупівлі. Учасник повинен надати довідку про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2023р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. - АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННА ВИМОГА, тому що, по факту, це є ВИМОГА ЩОДО Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яку заборонено висувати до Учасників згідно
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення . Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника. Відповідно до пункту 29 Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. З врахуванням вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей у Додатку 1 до тендерної документації замовником установлено один кваліфікаційний критерій до учасника, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки предметом закупівлі є товар, який потрібно доставляти за адресами ряду навчальних закладів, то в постачальника повинна бути можливість постачати товар вчасно для уникнення зриву початку опалювального сезону 2023 -2024 років та , відповідно, учасник повинен підтвердити таку можливість відповідними документами
Дата відповіді: 27.06.2023 13:44
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: 8adc4374eabe4eacbf5f72374d00f69b
Дата опублікування: 23.06.2023 09:34
Опис: Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці твердого палива зважування на авто вагах з дійсною сертифікацією (повіркою) (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин, ін). До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником та копія документа (технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, тощо)) на ваги із зазначенням власника, яка буде задіяна учасником для виконання договору, завірені підписом та печаткою учасника). Дана вимога чітко відноситься до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій! Однак у разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином, замовник грубо порушив Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме пункт 29. Просимо привести вимоги у відповідність до законодавства!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Внесеними змінами до Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам учасника встановлено критерій : наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Серед кваліфікаційних вимог до учасників в тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Оскільки предметом закупівлі є товар , який не є фасованим, а підлягає зважуванню, та у замовника не має можливості та ресурсів зважувати тверде паливо, то вимогами технічного завдання передбачено наявність відповідної ваги для зважування предмету закупівлі в учасника. Оскільки кількість (вага) напівбрикету торф'яного відноситься до технічного завдання, то і наявність засобу зважування замовником теж віднесено до вимог технічної специфікації.
Дата відповіді: 23.06.2023 16:14
Відповідь надана

Незаконні вимоги!

Номер: c9677e9341ca405fb1e2352efe5ba961
Дата опублікування: 23.06.2023 09:29
Опис: Доброго дня! Замовником в додатку 1 до тендерної документації вимагається Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”! Однак у разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином, замовник грубо порушив Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме пункт 29. Просимо привести вимоги у відповідність до законодавства!
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. Дякуємо за звернення . Відповідно до пункту 37 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються відповідно до Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. Відповідно до пункту 29 вищезгаданих Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Ваше звернення враховано та внесено відповідні зміни до вимог тендерної документації
Дата відповіді: 23.06.2023 16:13