-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Напівбрикети торф'яні
Торги відмінено
1 343 334.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 716.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 716.67 UAH
Період оскарження:
22.06.2023 17:42 - 27.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1ab8ff2e5a2849f99230b5315027ec34
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-22-017050-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
ТзОВ "БіоГумос" як Учасник процедури закупівлі вимагає надати роз’яснення щодо відхилення його тендерної пропозиції по закупівлі з ідентифікатором № UA-2023-06-22-017050-a згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВIДДIЛУ ОРГДНIЗАЦІЇ ДIЯЛЬНОСТI ЗАКЛАДIВ ОСВIТИ РАДЕХIВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 05.07.2023р.
Звертаємо увагу замовника, що на обидві наші попередні вимоги НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ про причини невідповідності пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, чітко вказавши, яка різниця між "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб" і "брикетами торф'яними", в тому числі посилаючись на технічні характеристики, норми законодавства і відповідність ДСТУ – ПОВНІСТЮ ПРОІГНОРОВАНО!!! Виникає підозра, що замовник НАВМИСНО УХИЛЯЄТЬСЯ від відповіді, не маючи та не надаючи жодних доказів того, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" це не той самий товар з тими самими характеристиками!
Щодо інформації замовника:
"Відповідно до вимог тендерної документації відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.
Відповідно до абз.10 п.1 ч.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до абз. 22 п.1 ч.1 даного Закону, оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Оцінка відповідності товару , відповідно до норм вищезгаданого закону, проводиться конкретно визначеним органом з оцінки відповідності.
У статті 7 цього ж Закону зазначено , що органи з оцінки відповідності визначає Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, яким в свою чергу є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні.
Наказом Мінекономіки №224 від 16.02.2016 року затверджено Порядок
формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій
Такий реєстр опубліковано на сайті Мінекономіки за посиланням https://dsp.gov.ua/reiestr-pryznachenykh-orhaniv-z-otsinky-vidpovidnosti/
Відомості про учасника ТОВ «БІОГУМОС» в даному реєстрі не зазначено.
Оскільки учасник не віднесений до Реєстру призначених органів з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, то і видавати документи, які підтверджують відповідність товару не уповноважений.
Згідно своєї діяльності учасник є виробником торф’яних брикетів і відповідно до чинного законодавства проводить свою господарську діяльність у сфері виробництва торф’яних брикетів та не уповноважений Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні надавати оцінку відповідності товару. " –
зазначаємо наступне:
1. Замовник не відхиляв тендерну пропозицію учасника по даній підставі і жодного відношення дана підстава до відхилення не має!
2. ТзОВ "БіоГумос" запропонував товар, що є еквівалентом предмету закупівлі (напівбрикети торф’яні), а саме – брикети торф'яні, який за своїми технічними параметрами відповідає показникам, що визначаються установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції (або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації) при видачі документів про якість на торфˊяну продукцію що передбачене замовником.
Така відповідність (еквівалентність) була документально підтверджена уповноваженою установою відповідно до її компетенції, а саме – було надано Протокол випробувань №1007 від 21 червня 2023р., Сертифікат якості №110 від 21 червня 2023р., Сертифікат відповідності UA.1O190.00231-23, видані Державним підприємством "Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", яке є акредитованим органом стандартизації і сертифікації, до сфери якого входить сертифікація торф'яної продукції (Атестат про акредитацію №20238 від 26.12.2019 р., Атестат про акредитацію №1О190 від 18.05.2023р. (перв.06.02.2015р.)). Згідно наданих Сертифікатів і протоколу, продукція ТзОВ "БіоГумос" – брикети торф'яні (повна назва, включаючи сферу застосування згідно Протоколу і Сертифікатів - "Брикети торф'яні для комунально-побутових потреб") за своїми технічними параметрами відповідає показникам, що визначаються установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції (або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації) при видачі документів про якість на торфˊяну продукцію що передбачене замовником, а також вимогам Замовника і вимогам ДСТУ щодо даного виду товару - ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови".
Також у складі тендерної пропозиції Учасника ТзОВ "БіоГумос" було додатково надано Довідку №275 від 26 червня 2023р. щодо повної відповідності пропозиції Учасника всім вимогам РСТУРСР 1297-82 щодо напівбрикетів торф’яних, вимогам замовника щодо товару, вимогам ДСТУ 2042-92 щодо брикетів торф’яних, що також повністю підтверджує еквівалентність товару, що пропонується учасником, вимогам замовника, а також Довідку №274 від 26.06.2023р. з описом товару, де також зазначено, що найменування предмета закупівлі, що пропонується Учасником: Брикети торф’яні (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо), відповідність стандарту: ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови», а також наведено таблицю з описом предмету закупівлі, в якій чітко зазначено усі технічні і якісні характеристики товару, які відповідають ДСТУ 2042-92, і які виписані з Протоколу випробувань №1007 від 21 червня 2023р., Сертифікату якості №110 від 21 червня 2023р., то ж цілком очевидний "зв'язок" "брикетів торф'яних" з "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб", якого начебто "не розуміє" замовник.
Також просимо пояснити, як замовнику вдалося перевірити реєстр на сайті Мінекономіки за посиланням https://dsp.gov.ua/reiestr-pryznachenykh-orhaniv-z-otsinky-vidpovidnosti/ , якщо даний реєстр в умовах воєнного стану не працює?
Таким чином, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, ЧІТКО ВКАЗАВШИ, ЯКА РІЗНИЦЯ між "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб" і "брикетами торф'яними", в тому числі посилаючись на технічні характеристики, норми законодавства і відповідність ДСТУ!!! Адже, якщо замовник стверджує, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" – це різні види товару, то вони, відповідно, повинні відповідати різним ДСТУ!!! Тоді просимо вказати, якому саме ДСТУ відповідають, на думку замовника, "брикети торф'яні"!?
У випадку ненадання вищезазначеної інформації вимагаємо скасувати рішення по відхиленню Пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" як таке, що необгрунтоване, неаргументоване і незаконне або скасувати закупівлю через неогрунтоване і безпідставне рішення замовника!
Директор фінансовий ТзОВ «БІОГУМОС» Ю.П.Жук
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 3 10.07.2023 17:12
Дата подачі:
10.07.2023 17:12
Вирішення:
«Відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до вищевикладених вимог законодавства замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника , пропозицію якого відхилено, а не скасовувати попередньо прийняте рішення. На дві попередні вимоги замовником надано додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «БІОГУМОС» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі у тендерній документації встановлено у відповідності до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповуються, у тому числі його технічні, функціональні та якісні характеристики. У технічній специфікації відсутні вимоги щодо відповідності ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови» чи РСТУРСР 1297-82.
Замовником оголошено відкриті торги за закупівлю напівбрикетів торф’яних. Відповідно до умов тендерної документації учасник може запропонувати товар, що є еквівалентом предмету закупівлі. В такому випадку цей товар за своїми технічними параметрами повинен відповідати показникам, що визначаються установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції ( або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації) при видачі документів про якість на торфˊяну продукцію що передбачене замовником. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.
Учасник ТОВ «БІОГУМОС» у своїй тендерній пропозиції пропонує брикети торф’яні як еквівалент предмету закупівлі – напівбрикети торф’яні.
На підтвердження відповідності запропонованого товару учасник надає Сертифікат якості №110 від 21 червня 2023 року в якому об’єкт випробувань вказано брикети торф’яні для комунально-побутових потреб, Протокол випробувань №1007 від 21 червня 2023 року , в якому об’єкт випробувань вказано брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Оскільки учасник пропонує брикети торф’яні, то і відповідні Сертифікат якості та Протокол випробувань повинні підтверджувати відповідність технічним та якісним вимогам брикетів торф’яних а не брикетів торф’яних для комунально-побутових потреб.
Крім того , у складі тендерної пропозиції учасника наявна Довідка № 275 від 26 червня 2023 року з інформацією про те, що брикети торф’яні відповідають технічним вимогам замовника.
Відповідно до вимог тендерної документації відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.
Відповідно до абз.10 п.1 ч.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до абз. 22 п.1 ч.1 даного Закону, оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Оцінка відповідності товару , відповідно до норм вищезгаданого закону, проводиться конкретно визначеним органом з оцінки відповідності.
У статті 7 цього ж Закону зазначено , що органи з оцінки відповідності визначає Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, яким в свою чергу є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні.
Наказом Мінекономіки №224 від 16.02.2016 року затверджено Порядок
формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій
Такий реєстр опубліковано на сайті Мінекономіки за посиланням https://dsp.gov.ua/reiestr-pryznachenykh-orhaniv-z-otsinky-vidpovidnosti/
Відомості про учасника ТОВ «БІОГУМОС» в даному реєстрі не зазначено.
Оскільки учасник не віднесений до Реєстру призначених органів з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, то і видавати документи ,які підтверджують відповідність товару не уповноважений.
Згідно своєї діяльності учасник є виробником торф’яних брикетів і відповідно до чинного законодавства проводить свою господарську діяльність у сфері виробництва торф’яних брикетів та не уповноважений Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні надавати оцінку відповідності товару.
Відповідно до вищевикладеного учасник не довів еквівалентності запропонованого товару , відповідно у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абз.2 частини 2 пункту 44 Особливостей , а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога (повторно!)
Номер:
19c9dbfb1dbf4e628f72d28085ae1998
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-22-017050-a.c2
Назва:
Вимога (повторно!)
Вимога:
Уповноваженій особі
Маховській У.Б.
Вимога
ТзОВ "БіоГумос" як Учасник процедури закупівлі вимагає надати роз’яснення щодо відхилення його тендерної пропозиції по закупівлі з ідентифікатором № UA-2023-06-22-017050-a згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВIДДIЛУ ОРГДНIЗАЦІЇ ДIЯЛЬНОСТI ЗАКЛАДIВ ОСВIТИ РАДЕХIВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 05.07.2023р.
Звертаємо увагу замовника, що попередню нашу вимогу НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ про причини невідповідності пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, чітко вказавши, яка різниця між "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб" і "брикетами торф'яними", в тому числі посилаючись на технічні характеристики, норми законодавства і відповідність ДСТУ – ПОВНІСТЮ ПРОІГНОРОВАНО!!! Виникає підозра, що замовник НАВМИСНО УХИЛЯЄТЬСЯ від відповіді, не маючи та не надаючи жодних доказів того, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" це не той самий товар з тими самими характеристиками!
Також замовник зазначає:
"Відповідно до вимог тендерної документації, така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції. Оскільки учасник ТОВ «БІОГУМОС» не є установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції ( або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації), то даною довідкою учасник не підтвердив еквівалентності (відповідності) запропонованого товару предмету закупівлі. "
По-перше, замовник не відхиляв тендерну пропозицію учасника по даній підставі і жодного відношення дана підстава до відхилення не має!
По-друге, замовником не зазначено, що уповноваженим підприємством повинна бути саме "установа, уповноважена ПО СЕРТИФІКАЦІЇ торф’яної продукції", а вказано, що "відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції." ТзОВ "БІОГУМОС" є виробником та постачальником торф'яної продукції тож є цілком компетентним в даній сфері підприємством, тому цілком може надати даний висновок про еквівалентність даного товару. Жодних невідповідностей вимогам замовника немає.
Таким чином, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, ЧІТКО ВКАЗАВШИ, ЯКА РІЗНИЦЯ між "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб" і "брикетами торф'яними", в тому числі посилаючись на технічні характеристики, норми законодавства і відповідність ДСТУ!!! Адже, якщо замовник стверджує, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" – це різні види товару, то вони, відповідно, повинні відповідати різним ДСТУ!!! Тоді просимо вказати, якому саме ДСТУ відповідають, на думку замовника, "брикети торф'яні"!?
У випадку ненадання вищезазначеної інформації вимагаємо скасувати рішення по відхиленню Пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" як таке, що необгрунтоване, неаргументоване і незаконне!
Директор фінансовий ТзОВ «БІОГУМОС» Ю.П.Жук
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2 06.07.2023 16:57
Дата подачі:
06.07.2023 16:57
Вирішення:
«Доброго дня! Відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до вищевикладених вимог законодавства замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника , пропозицію якого відхилено, а не скасовувати попередньо прийняте рішення.
Замовником оголошено відкриті торги за закупівлю напівбрикетів торф’яних. Відповідно до умов тендерної документації учасник може запропонувати товар, що є еквівалентом предмету закупівлі. В такому випадку цей товар за своїми технічними параметрами повинен відповідати показникам, що визначаються установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції ( або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації) при видачі документів про якість на торфˊяну продукцію що передбачене замовником. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.
Учасник ТОВ «БІОГУМОС» у своїй тендерній пропозиції пропонує брикети торф’яні як еквівалент предмету закупівлі – напівбрикети торф’яні.
На підтвердження відповідності запропонованого товару учасник надає Сертифікат якості №110 від 21 червня 2023 року в якому об’єкт випробувань вказано брикети торф’яні для комунально-побутових потреб, Протокол випробувань №1007 від 21 червня 2023 року , в якому об’єкт випробувань вказано брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Оскільки учасник пропонує брикети торф’яні, то і відповідні Сертифікат якості та Протокол випробувань повинні підтверджувати відповідність технічним та якісним вимогам брикетів торф’яних а не брикетів торф’яних для комунально-побутових потреб.
Крім того , у складі тендерної пропозиції учасника наявна Довідка № 275 від 26 червня 2023 року з інформацією про те, що брикети торф’яні відповідають технічним вимогам замовника.
Відповідно до вимог тендерної документації відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.
Відповідно до абз.10 п.1 ч.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до абз. 22 п.1 ч.1 даного Закону, оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Оцінка відповідності товару , відповідно до норм вищезгаданого закону, проводиться конкретно визначеним органом з оцінки відповідності.
У статті 7 цього ж Закону зазначено , що органи з оцінки відповідності визначає Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, яким в свою чергу є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні.
Наказом Мінекономіки №224 від 16.02.2016 року затверджено Порядок
формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій
Такий реєстр опубліковано на сайті Мінекономіки за посиланням https://dsp.gov.ua/reiestr-pryznachenykh-orhaniv-z-otsinky-vidpovidnosti/
Відомості про учасника ТОВ «БІОГУМОС» в даному реєстрі не зазначено.
Оскільки учасник не віднесений до Реєстру призначених органів з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, то і видавати документи ,які підтверджують відповідність товару не уповноважений.
Згідно своєї діяльності учасник є виробником торф’яних брикетів і відповідно до чинного законодавства проводить свою господарську діяльність у сфері виробництва торф’яних брикетів та не уповноважений Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні надавати оцінку відповідності товару.
Відповідно до вищевикладеного учасник не довів еквівалентності запропонованого товару , відповідно у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абз.2 частини 2 пункту 44 Особливостей , а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fd6b944b76dc41c3b53a1e36dca0ea8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-22-017050-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Уповноваженій особі
Маховській У.Б.
Вимога
ТзОВ "БіоГумос" як Учасник процедури закупівлі вимагає надати роз’яснення щодо відхилення його тендерної пропозиції по закупівлі з ідентифікатором № UA-2023-06-22-017050-a згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВIДДIЛУ ОРГДНIЗАЦІЇ ДIЯЛЬНОСТI ЗАКЛАДIВ ОСВIТИ РАДЕХIВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 05.07.2023р.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Згідно вищевказаного рішення, «Оскiльки учасником надано документи на пiдтвердження вiдповiдностi технiчних та якiсних характеристик визначених у тендернiй документацiї брикетiв торф'яних для комунально-побутових потреб, а пропонує брикети торф'янi, то наданi документи не пiдтверджують вiдповiдностi запропонованого товару».
Просимо пояснити, яка, на думку замовника, різниця між "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб" і "брикетами торф'яними"?
"Брикети торф’яні", "брикети торфові", "торф’яні брикети", "торфобрикети", "брикети торф’яні для комунально-побутових потреб" та інші варіації назви – це все є синоніми одного і того самого товару! Існує єдиний держстандарт для даного товару (з усіма вищепереліченими назвами в тому числі) – ДСТУ 2042-92. Жодного іншого держстандарту для даного виду товару не існує!
Згідно Довідки №274 від 26.06.2023р. Учасник ТзОВ "БІОГУМОС" зазначає, що пропонує товар Брикети торф’яні (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо), що відповідає стандарту: ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови»! Таким чином, цілком зрозуміло, що "Брикети торф’яні" Учасника і є "Брикети торфові для комунально-побутових потреб". Тобто це один і той самий товар. Якщо Замовнику буде зрозуміліше - "Брикети торф’яні" – це просто скорочена назва від "Брикети торф'яні для комунально-побутових потреб". У чому саме тут невідповідність – абсолютно незрозуміло?!
Згідно довідки №275 від 26.06.2023р. щодо еквівалентності товару, ТзОВ "БІОГУМОС" повністю розписав усі характеристики свого товару, його еквівалентність вимогам замовника і вимогам ДСТУ і відповідність усіх характеристик вимогам щодо напівбрикетів торф'яних і брикетів торф'яних.
Зазначаємо також, що згідно Додатку 2 до Договору поставки, який міститься у "Додатку 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" тендерної документації, замовник САМ зазначає:
"Список закладів освіти відділу організації діяльності закладів освіти
Радехівської міської ради на поставку торф’яних брикетів"!!!
Таким чином, Замовник САМ же і підтверджує, що торф'яні брикети і напівбрикети торф'яні – це той самий вид товару!!! Що тоді вже говорити про "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні"???
Також зауважуємо, що Замовник не надав посилання у своєму протоколі відхилення на ЖОДНІ ДСТУ!!! Якщо Замовник вважає, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" є різним видом товарів з різними характеристиками, то мав би ПІДТВЕРДИТИ дане рішення відповідними держстандартами, які б чітко вказували, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" – це різні види товарів! Однак замовник жодних аргументів у своєму рішенні не надав і ніяким чином не довів, що "брикети торф'яні для комунально-побутових потреб" і "брикети торф'яні" є різним видом товарів з різними характеристиками! Отже, рішення замовника по відхиленню є неправомірне, необгрунтоване і незаконне і підлягає скасуванню!
Згідно закону, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, чітко вказавши, яка різниця між "брикетами торф'яними для комунально-побутових потреб" і "брикетами торф'яними", в тому числі посилаючись на технічні характеристики, норми законодавства і відповідність ДСТУ!
У випадку ненадання вищезазначеної інформації вимагаємо скасувати рішення по відхиленню Пропозиції ТзОВ "БІОГУМОС" як таке, що необгрунтоване, неаргументоване і незаконне!
Директор фінансовий ТзОВ «БІОГУМОС» Ю.П.Жук
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 06.07.2023 11:52
Дата подачі:
06.07.2023 11:52
Вирішення:
«Доброго дня! Уповноважена особа відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради здійснює публічні закупівлі за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації :
«Фізико-хімічні показники повинна відповідати наступним технічним та якісним умовам:
- зольність до 25%, вологість до 25%,
- довжина 80-200мм,
- ширина 45-200 мм,
- висота 15-70 мм,
- теплота згорання – не менше 10,3 МДж/кг,
- механічна міцність – не менше 93 % .
На підтвердження відповідності технічним та якісним показникам учасник повинен надати: сертифікат якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках).
До зазначених документів обов’язково додається копії дійсних атестату акредитації та сфери акредитації установи, яка видала документ що підтверджує якісні та технічні показники на товар, завірені «мокрою» печаткою цієї установи.
Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Учасником може бути запропоновано товар, що є еквівалентом зазначеному вище. В такому випадку цей товар за своїми технічними параметрами повинен відповідати показникам, що визначаються установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції ( або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації) при видачі документів про якість на торфˊяну продукцію що передбачене замовником. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.»
Учасник ТОВ «БІОГУМОС» у своїй тендерній пропозиції пропонує брикети торф’яні як еквівалент предмету закупівлі – напівбрикети торф’яні.
На підтвердження відповідності запропонованого товару учасник надає Сертифікат якості №110 від 21 червня 2023 року в якому об’єкт випробувань вказано брикети торф’яні для комунально-побутових потреб, Протокол випробувань №1007 від 21 червня 2023 року , в якому об’єкт випробувань вказано брикети торф’яні для комунально-побутових потреб та Довідку № 275 від 26 червня 2023 року з інформацією про те, що брикети торф’яні відповідають технічним вимогам замовника.
Оскільки учасником надано документи на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик визначених у тендерній документації брикетів торф’яних для комунально-побутових потреб , а пропонує брикети торф’яні, то надані документи не підтверджують відповідності запропонованого товару.
Крім того, надано довідку №275 довільної форми, яка видана учасником про відповідають технічним вимогам замовника та на підтвердження еквівалентності предмету закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації, така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції. Оскільки учасник ТОВ «БІОГУМОС» не є установою уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції ( або іншими акредитованими органами стандартизації і сертифікації), то даною довідкою учасник не підтвердив еквівалентності (відповідності) запропонованого товару предмету закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абз.2 частини 2 пункту 44 Особливостей , а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Статус вимоги:
Відхилено