• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 17 м. Буча, Бучанському районі, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

96 045 497.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480 227.50 UAH
Період уточнення: 20.06.2023 19:13 - 05.07.2023 00:00
Відповідь надана

Форма 4ДФ, Витяг з ДПС

Номер: 1fbdd87bbca74cd880e6d8e521e92ec5
Дата опублікування: 04.07.2023 17:29
Опис: Шановний Замовнику закупівлі, просимо розглянути можливість подання в складі тендерної пропозиції документів альтернативних до заявлених вимог, а саме, замість форми №4ДФ "Відомості про суми нарахованого доходу” надати Податковий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за перший квартал 2023року. Оскільки Форма №4ДФ містить конфіденційну інформацію яка не підлягає розголошенню (ІПН працівників, суми нарахованого доходу по кожному з працівників). Податковий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за перший квартал 2023року містить всь необхідну інформацію, але в узагальненому вигляді (загальна кількість працівників, загальні суми нарахувань тощо). Надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист з інформацією про те, що учасника процедури закупівлі не внесено до переліку ризикових платників податків, замість Витягу з Державної податкової служби України про відсутність Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податків, оскільки, по-перше: - замовником встановлено вимогу, що даний витяг має бути з можливістю його перевірки (дана інформаціє не є в загальному доступі, відповідно учасник не може надати замовнику посилання на електронний ресурс тощо для можливості перевірки вказаної інформації; по-друге: - зазначений Витяг з ДПС містить конфіденційну інформацію яку не доречно надавати в тендерній документації для загального доступу).
Відповідь: Стосовно подання учасником Форми №4ДФ пояснюємо: Згідно п. 3.6. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено умови подання конфіденційної інформації, а саме: Відповідно до норм Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Якщо Учасник при поданні тендерної пропозиції визначає інформацію конфіденційною згідно вимог Закону, в такому випадку учасник надає у складі тендерної пропозиції лист-роз'яснення з обґрунтуванням щодо визначення цієї інформації конфіденційною учасником та документ (наказ, положення, порядок тощо), який підтверджує, що доступ до цієї інформації обмежено учасником.
Дата відповіді: 05.07.2023 16:11
Відповідь надана

Витяг податкова

Номер: c5fb061b5516459b9be8e4a96f68ae52
Дата опублікування: 01.07.2023 23:35
Опис: Додатком 7 до тендерної документації передбачено надання учасниками процедури закупівлі Витягу з Державної податкової служби України про відсутність Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податків (з можливістю його перевірки). Якщо потенційного учасника внесено до переліку ризикових платників податку, то такий учасник отримує відповідне повідомлення від податкової служби, відповідно, якщо таке повідомлення не надходило - учасник не відноситься до переліку ризикових платників податку. Зважаючи на військовий стан, отримання відповідної інформації від Податкової служби на підставі письмового звернення займе місяць часу, що унеможливлює подачу відповідного документа у складі тендерної пропозиції зважаючи на терміни подачі документів. Якщо вищезазначена інформація міститься у реєстрах доступ до яких є вільним, Замовник має змогу самостійно перевірити достовірність даних, та не зобов'язаний вимагати від учасників будь-яких підтверджуючих документів. Просимо внести зміни до тендерної документації зазаначивши, що для підтвердження відсутності Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податку, учасники мають надати довідку/гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації, оскільки учасники несуть повну відповідальність за достовірність наданої інформації у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику, просимо звернути увагу, що дотримання встановленої в тендерній документації вимоги не обов’язково потребує отримання паперового документу за результатом звернення до органів ДПС, адже умовами тендерної документації серед іншого передбачено можливість надання документів у формі електронних документів. Окрім того звертаємо увагу, що дані реєстри не є відкритими, тому Замовник не може отримати необхідного підтвердження самостійно.
Дата відповіді: 03.07.2023 18:11
Відповідь надана

Порушення державних будівельних норм при складанні технічного опису предмету закупівлі

Номер: 20dcc1e610714ca98e176d4449e46afd
Дата опублікування: 01.07.2023 23:22
Опис: Замовником будівництва як технічний опис предмету закупівлі надана проектна документація стадії проектування РП (робочий проект). Згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» п. 4.6.3 При капітальному ремонті об’єктів допускається здійснювати проектування в одну стадію – РП. Згідно п 8.1. даного ДБН стадія РП розробляється тільки для технічно нескладних об'єктів, а також об'єктів із застосуванням проектів (проектних рішень) повторного використання на підставі вихідних даних та схваленої при двостадійному проектуванні попередньої стадії. Оскільки у відповідності до технічного завдання Замовника, об’єкт відноситься до: - класу наслідків СС2 (середній рівень), - проектування виконувалось у одну стадію, - роботи з капітального ремонту даного об’єкта є технічно складними, потребують проведення підготовчих робіт, передбачають демонтаж аварійних конструкцій, підсилення несучих конструкцій, зміну навантажень на фундаменти за рахунок приведення об’єкта до усіх вимог будівельних норм та стандартів, чинних на час передачі документації у виробництво. У відповідності до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» така документація повинна бути розроблення у схемою двостадійного проектування П + Р та мати деталізацією яка має бути доведені до необхідної кількості та рівня для можливості виконання будівельних робіт та можливості складання фактичного кошторису. Беручи до уваги використання бюджетних коштів та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 про «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Просимо обґрунтувати надання технічного опису предмету закупівлі у формі робочого проекту стадії РП без проведення експертизи за напрямками - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Відповідь: Відповідно до п.3 про затвердження порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи від 11.05.2011 N 560 Під час дії воєнного стану розроблення проектів будівництва з капітального ремонту об’єктів (незалежно від класу наслідків (відповідальності), пошкоджених в результаті воєнних дій, допускається здійснювати у складі дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації на підставі звіту за результатами обстеження, розробленого відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1045). Зазначений звіт повинен містити висновок про технічний стан об’єкта, відомість пошкоджених (зруйнованих) конструкцій, інженерних систем (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень, їх технічного стану), а також рекомендовані заходи з відновлення експлуатаційної придатності об’єкта. Рішення щодо обсягу проектної документації (щодо можливості розроблення проекту будівництва у складі дефектного акта, пояснювальної записки та кошторисної документації) приймається головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту за погодженням із замовником, що зазначається у завданні на проектування. Додатково зазначаємо, що Служба відновлення у Київській області оприлюднила всю наявну проектну документацію, розроблену на замовлення органів місцевого самоврядування
Дата відповіді: 03.07.2023 18:18
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 666d6a67dd20479f9606ca95d7407120
Дата опублікування: 01.07.2023 22:06
Опис: Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (Додаток 1 до тендерної документації), де замовником зазаначено наявність працівників яких саме спеціальностей та в якій кількості мають підтвердити учасники закупівлі. За аналітикою, дана вимога увійшла в топ 9 типових дискримінаційних вимог за результатами оскарження антимонопольного комітету України. Відповідно до практики оскаржень в антимонопольному комітеті, учаснику на підтвердження дотримання вимог статті 16 достатньо підтвердити наявність працівників для задоволення потреб замовника, проте в меншій кількості та не тієї кваліфікації яку вимагає замовник. Вимоги про підтвердження конкретної кількості працівників зазначеної кваліфікації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо вжити заходів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: У вимогах тендерної документації документальне підтвердження наявності працівників стосується тільки ІТР, всі інші працівники передбачені у мінімальній кількості для виконання робіт по відповідному об’єкту робітничих професій, учасник подає тільки довідку
Дата відповіді: 03.07.2023 18:54
Відповідь надана

Експертиза проекту

Номер: 2a059c590bc346b1b3eeedc4fd399f90
Дата опублікування: 01.07.2023 17:42
Опис: Звертаючи увагу на значну кількість зауважень, інших учасників закупівлі, до проектної документації. Та керуючись п.6 «Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 про порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» згідно якого експертиза проекту є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Вважаємо за необхідне додати матеріали експертизи у повному обсязі до матеріалів проекту, якій є частиною тендерної документації.
Відповідь: Звіт за результатами проектів будівництва не містить даних для складання договірної ціни
Дата відповіді: 03.07.2023 18:56
Відповідь надана

Правопорушення у сфері містобудівної діяльності

Номер: f88afad807d24596b552e89cdb3995d5
Дата опублікування: 01.07.2023 00:55
Опис: Шановний замовник будівництва у пункті 3.6 Тендерної документації ви вказуєте на необхідність надання копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт. Для підтвердження рівня якості робіт, що будуть виконуватись на об’єктах замовника учасники в складі пропозиції повинні надати: - сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; - сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Наша організація застосовуючи данні практики несе відповідальність за якість виконання робіт здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації Розглянувши проектну документацію яка є додатком до даної закупівлю, а саме розділ ПОБ (Проект організації будівництва) якій має безпосередній вплив на сумлінне виконання системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001 та системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001, повідомляємо, що надана документація є нікчемною та не відповідає державним будівельним нормам (ДБН), вище зазначеним стандартам ДСТУ ISO та іншим законодавчим актам України у сфері будівництва та охорони праці, а саме: 1. Наповнення розділу ПОБ не відповідає мінімально необхідному наповненню згідно стадійності проектування РП (Робочий проект), ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва, ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації». 2. В розділі проекту ПОБ відсутні: - календарний план будівництва, в якому визначаються терміни і послідовність будівництва основних і допоміжних будівель і споруд, черг, частин, технологічних вузлів і етапів, пускових комплексів з розподілом капітальних вкладень і обсягів будівельних робіт за об'єктами та періодами будівництва. - будівельні генеральні плани об'єкта будівництва для підготовчого періоду. - Наданий будівельний генеральний план не містить інформації про місць розташування споруд складування конструкцій, матеріалів і виробів; інженерних мереж, місць підключення тимчасових інженерних мереж до діючих мереж із зазначенням джерел забезпечення буд майданчика електроенергією та водою; будівельних машин та обладнання (окрім кранів); Інформації про конструкції, що підлягають знесенню; місць розташування знаків закріплення розбивочних осей будівель і споруд; місць розташування джерел протипожежного водопостачання; - Відсутні організаційно-технологічні схеми, що визначають раціональну послідовність зведення об'єкта будівництва із зазначенням технологічної послідовності робіт; - Враховуючи необхідність проведення спеціалізованих робіт по розбиранню аварійних конструкцій, що обрушуються, не надані відомість обсягів основних будівельних, монтажних і спеціальних будівельних робіт, визначених проектною документацією (, з виділенням робіт по основних об'єктах, чергах, пускових комплексах, етапах будівництва. - Не надані відомість потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво в цілому та на основні будівлі і споруди, складена на основі фізичних обсягів робіт, обсягів вантажоперевезень і норм виробітку будівельних машин і засобів транспорту; - Пояснювальна записка ПОБ не надана окремим розділом проекту та не оформлена згідно ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації» - Розділом ПОБ не визначено місць підключення тимчасових інженерних мереж до діючих мереж із зазначенням джерел забезпечення буд майданчика електроенергією та водою, що суперечить ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та не дає змоги правильно обчислити витрати на зведення тимчасових будівель споруд та інженерних мереж. - Розділом ПОБ не обґрунтовано застосування коефіцієнтів для урахування впливу умов виконання будівельних робіт - 1,2 (Н15 та Н16), що передбачені кошторисною документацією та наведені у відомості обсягів робіт, яка є додатком до тендерної документації. Відсутність обґрунтовано застосування коефіцієнтів не дає права на їх застосування при визначені вартості будівництва. - Розділом ПОБ або вихідними даними проекту не визначено місце утилізації відходів та не вказана відстань їх транспортування до полігону захоронення або переробки. - У складі проекту не надано розділ по створенню безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп. Звертаємо Вашу увагу, що ненадання вище зазначеної інформації не дозволяє застосовувати стандарти системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001 системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001 та принципів правильного поводження з відходами, на необхідність яких вказує Змовник в тендерній документації. Додатково звертаємо увагу Замовника про його обов’язок повідомити по порушення у сфері містобудівної діяльності згідно закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності ст. 2 п.1 «Суб'єкти містобудування, які здійснюють проектування об'єктів, експертизу проектів будівництва, несуть відповідальність у вигляді штрафу за передачу Замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва, розробленої з порушенням вимог законодавства, містобудівної документації, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі за не створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, незабезпечення приладами обліку води і теплової енергії, а також за заниження класу наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва».
Відповідь: Відповідно до п.3 про затвердження порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи від 11.05.2011 N 560 Під час дії воєнного стану розроблення проектів будівництва з капітального ремонту об’єктів (незалежно від класу наслідків (відповідальності), пошкоджених в результаті воєнних дій, допускається здійснювати у складі дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації на підставі звіту за результатами обстеження, розробленого відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1045). Зазначений звіт повинен містити висновок про технічний стан об’єкта, відомість пошкоджених (зруйнованих) конструкцій, інженерних систем (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень, їх технічного стану), а також рекомендовані заходи з відновлення експлуатаційної придатності об’єкта. Рішення щодо обсягу проектної документації (щодо можливості розроблення проекту будівництва у складі дефектного акта, пояснювальної записки та кошторисної документації) приймається головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту за погодженням із замовником, що зазначається у завданні на проектування. Додатково зазначаємо, що Служба відновлення у Київській області оприлюднила всю наявну проектну документацію, розроблену на замовлення органів місцевого самоврядування
Дата відповіді: 03.07.2023 18:57
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 560411dbad194b2b90f049e501fe10cf
Дата опублікування: 30.06.2023 22:01
Опис: Шановний замовнику, просимо уточнити, що саме відноситься до предмету закупівлі (істотних умов) - це перелік робіт (згідно відомості обсягів робіт, далі ВОР), це перелік робіт (ВОР) та матеріалів згідно підсумковій відомості матеріалів, далі ПВР, чи це вид робіт згідно проєкту? Чи може учасник робити заміну розцінок (наприклад заміна комплексної розцінки на бетонування стін на три розцінки - армування, монтаж опалубки та укладання бетонної суміші) у випадку коли у ТЗ вказана тільки одна комплексна розцінка? Чи може учасник при обрахунку договірної ціни видаляти матеріли, що не будуть використовуватись при виконанні робіт (витратні матеріали по типу дрантя, цвяхи, вода і т.п.) у випадку коли у ТЗ викладена ПВР де ці матеріали зазначаються?
Відповідь: Наданий проект, в якому зазначено необхідний перелік робіт, який визначається відомістю обсягів робіт та підсумковою відомістю матеріалів. Визначення вартості робіт виконується відповідно до діючих ресурсно елементно-кошторисних норм, вказівок щодо їх застосування та Настанови з визначення вартості будівництва, визначено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін затверджену проектну документацію.». З огляду на зазначене, Замовником на виконання ч. 3 п. 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для складання розрахунку договірної ціни учасника надано всю необхідну інформацію
Дата відповіді: 03.07.2023 20:01
Відповідь надана

Машини і механізми

Номер: 2ea976126511446b963711df1bc2b3a4
Дата опублікування: 30.06.2023 21:53
Опис: Під час вивчення тендерної документації нами було виявлено невідповідність встановлених вимог кошторисним нормам. Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, у складі тендерної пропозиції мають бути подані інформація та документи, що підтверджують наявність механізмів, обладнання та устаткування згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Також в зазначениму додатку міститься обов'язковий перелік техніки та механізмів (визначений відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва) наявність яких має підтвердити учасник закупівлі. Відповідно до кошторисних норми України, Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2. П. 5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Виконавець робіт має право змінити будівельні машини та механізми, відповідно, учасник повинен надати підтвердження лише на ті будівельні машини та механізми, які він подає в своїй пропозиції (враховані в договірній ціні), як це вказано в чинних нормах. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до останнього абз. Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування Розділу «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 передбачено У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. А також учасник може замінити на еквівалент та надати техніко-економічне обгрунтування у складі тендерної пропозиції
Дата відповіді: 03.07.2023 19:12
Відповідь надана

Зауваження до Технічної частини предмета закупівлі

Номер: de2c6e472cd74decb8bdbd0d4f469b7f
Дата опублікування: 30.06.2023 20:34
Опис: Розглянувши документи, що додані до Тендерної документації як технічний опис, а саме: - Звіт за результатами обстуженная технічного стану житлового будинку по вул. Яблунська, 17 у м. Буча Київської області - Завдання на проектування по об’єкту: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 17 м. Буча, Бучанського району, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді - Робочий проект "Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 17 м.Буча, Бучанському районі, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді" Повідомляємо про наступне: Згідно до матеріалів обстеження технічного стану житлового будинку побудованого у 1983 році конструктивна схема будинку не передбачала навантаження від улаштування утеплення фасаду будинку, обстеження фундаменту не проводилось! У п 10. Завдання на проектування (данні про інженерні вишукування) зазначено наступне – Інженерно геологічні вишукування не потрібні (навантаження на фундаменти не змінюються, зміни геометричних розмірів об'єкту не передбачається). У п. 3 Вид будівництва – Капітальний ремонт. 1. Спираючись на данні затвердженого Замовником Завдання на проектування просимо надати роз’яснення підстав необхідності улаштування теплоізоляції будинку, що значно збільшує навантаження на фундаменти (понад 212 тон) в супереч п. 10 Завдання на проектування. 2. Витребувати (Право Замовника) з Генерального проектувальника розрахунки, що підтверджують несучу здатність об’єкта в цілому (у разі підтвердження необхідності збільшення навантаження на будинок за рахунок улаштування скріпленої теплоізоляції) та додати ці розрахунки до проекту. 3. Як видно з матеріалів проекту виконання підсилення конструкцій та улаштування фасаду із скріпленої теплоізоляції призводить до зміни геометричних розмірів будинку, зниженню витрат на теплопостачання, поліпшення умов експлуатації. Виконання даних дій не може бути віднесено до виду будівництва Капітальний ремонт згідно п 3. Завдання на проектування. Відповідно до п.3.21 ДБН А.2.2-3-2014 даний вид будівництва – є РЕКОНСТРУКЦІЯ (Перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його технікоекономічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг). Враховуючи вище зазначене просимо привести проектну документацію згідно до Завдання на проектування затвердженого Замовником.
Відповідь: Зазначену закупівлю оголошено на підставі проектної документації, розробленої на замовлення органів місцевого самоврядування. Замовником оприлюднено всю передану документацію яка була отримана від замовника проекту
Дата відповіді: 03.07.2023 19:15
Відповідь надана

«Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»

Номер: 3c03cc8ba2464dbdad3a6740640252dc
Дата опублікування: 29.06.2023 15:16
Опис: ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ПРОМІНВЕСТБУД» (Україна, Київ) є генеральною, підрядною організацією, яка спеціалізується на комплексному будівництві та монтажу, проектуванні об’єктів різного вектору напрямку, зокрема і тих об’єктів, які підлягають відновленню, а також виконанні будь-яких видів робіт на всіх його етапах починаючи з розробки інженерних рішень і закінчуючи введенням об'єкту в експлуатацію. Маємо багаторічний досвід успішного виконання будівельних та проектних робіт. Переглянувши Ваші вимоги до учасників тендеру, звернули увагу на розділ «Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Згідного цього пункту, учасники торгів повинні мати обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що 2020-2021 роках багато підприємств зменшили обсяг виконання будівельних робіт через запровадження на всій території України карантину в зв’язку з пандемією COVID-19. А «24» лютого 2022 року Торгово-промислова палата України (далі –ТПП) на підставі статті 14, 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) – військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин «24» лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від «24» лютого 2022 року №64/2022. Відповідно до вище перерахованих обставин, просимо переглянути кваліфікаційні критерії відбору учасників тендеру.
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді: 30.06.2023 15:15