-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з заміною пасажирського ліфта (реєстраційний № 24426) з облаштуванням безбар'єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у будівлі КНП "ЦПМСД №2" Дарницького району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вербицького Архітектора, 5. (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 400 988.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 004.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 004.94 UAH
Період уточнення:
20.06.2023 15:56 - 04.08.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог до аналогічного договору
Номер:
26768b59d37d4dfb911f8543ac0591d1
Дата опублікування:
03.08.2023 16:29
Опис:
Відповідно до п. 1.9 Додатку 1 до ТД учасники у складі документів тендерної пропозиції повинні надати копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору, що наведено в Довідці та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в, документів про оплату за виконані роботи). Аналогічним договором згідно цієї Форми є господарський договір, предмет якого у будь-якому випадку повинен включати поставку ліфта з його подальшим монтажем та пусконалагоджувальними роботами, вартість якого включає в тому числі поставку ліфта та виконання демонтажно – монтажних робіт (послуг) та налагодження, введення в експлуатацію).
Відповідно до абз. 2 п. 4.1 Розділу IV Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (далі -ПББЕЛ) Експлуатація ліфта охоплює етапи введення в експлуатацію за призначенням, зберігання, транспортування, технічне обслуговування, поточний та середній ремонт, припинення експлуатації (утилізація та знищення).
Відповідно до п. 6.4.8 Проєкту договору на підрядника покладається обов’язок після підписання акту технічної готовності сприяти взяттю на облік ліфта в органах Держпраці, підготувати необхідні документи, прийняти участь в роботі комісії з прийому ліфтового обладнання в експлуатацію. Таким чином, підрядник лише бере участь в роботі комісії, проте згідно чинного законодавства, а також згідно наданої у складі ТД інформації про об’єми робіт (Додаток 2 до ТД) діяльність із «введення ліфта в експлуатацію» не виокремлюється в самостійний етап робіт з капітального ремонту (заміни) ліфтів.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 1.9 Додатку 1 до ТД та викласти його у новій редакції наступного змісту: «Копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору, що наведено в Довідці та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в тощо). Аналогічним договором є господарський договір, предмет якого у будь-якому випадку повинен включати поставку ліфта з його подальшим монтажем та пусконалагоджувальними роботами, вартість якого включає в тому числі поставку ліфта та виконання демонтажно – монтажних робіт (послуг) та налагодження. Повне виконання аналогічного договору - це належне виконання учасником в якості постачальника/підрядника/виконавця тощо, господарського договору та в повному обсязі згідно такого договору, що підтверджується документами: (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в тощо)».
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
На ваше питання щодо сприянню взяття на облік ліфта в органах Держпраці, підготувати необхідні документи, прийняти участь в роботі комісії з прийому ліфтового обладнання в експлуатацію надаємо обґрунтоване роз’яснення, зокрема
1) згідно пункту 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438 - надалі Технічний регламент), шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті.
В пункті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які відповідно до Модулю G залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Тобто відповідно до Технічного регламенту монтажник на свій власний вибір може скласти декларацію про відповідність ліфтів вимогам установленим у Технічному регламенті пройшовши оцінку відповідності відповідно до обраної процедури.
2) Відповідно до п.9.3.1. ПРАВИЛ будови і безпечної експлуатації ліфтів (далі – ПББЕЛ)
Первинний (повний) технічний огляд ліфтів проводять після установлення ліфта перед введенням в експлуатацію. Під час проведення повного технічного огляду ліфт повинен підлягати огляду, перевірянням і динамічному випробовуванню.
Випробовування ліфта проводять відповідно до вимог інструкції виробника ліфта, якщо така є. У разі її відсутності - в обсязі вимог цього розділу ПББЕЛ.
Під час проведення первинного технічного огляду, який проводить уповноважена організація повинні бути присутні:
- суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа;
- особа, відповідальна за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів;
- електромеханік, відповідальний за справний стан ліфта.
- представник будівельної організації, яка побудувала будівельну частину ліфта;
- представник монтажної організації, яка змонтувала ліфт.
Монтажник повинен після виконання монтажних робіт та пусконалагоджувальних робіт передати замовнику заповнений паспорт ліфта, зразок якого наведений у Додатку 4 ПББЕЛ, з інформацією про технічні характеристики ліфтового обладнання, монтажних креслень, електричних схем підключення, протоколу перевірки ланцюга між нульовим проводом вводу і зануленими елементами електроустатковання, протоколу перевірки опору заземлювача, протоколу перевірки стану ізоляції електроустатковання і електричних мереж ліфта, протоколу виміру повного опору петлі "фаза-нуль".
Перевірка випробувань, оформлених протоколами, виконується монтажником, якщо він має власну створену лабораторію або у разі відсутності лабораторії він укладає договір про надання послуг лабораторії з суб’єктом господарювання, який має сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії.
Тобто, виконати певну роботу для введення в експлуатацію після монтажу та пусконалагоджування ліфтового обладнання , тим самим сприяти взяття на облік ліфта в органах Держпраці.
Також, хочемо наголосити про те, що відповідно до Додатку 3 ПББЕЛ, до заяви на взяття на облік ліфта надаються наступні додатки:
1) заповнений паспорт на ліфт;
2) акт технічної готовності ліфта;
3) акт готовності будівельної частини;
4) протокол перевірки ланцюга між нульовим проводом вводу і зануленими елементами електроустатковання;
5) протокол перевірки опору заземлювача;
6) протокол перевірки стану ізоляції електроустатковання і електричних мереж ліфта;
7) протокол виміру повного опору петлі "фаза-нуль"
Дата відповіді:
03.08.2023 22:00
Відповідь надана
Щодо надання сертифікатів ІСО
Номер:
572e4686909b482585d9fc61546044bc
Дата опублікування:
02.08.2023 16:42
Опис:
Відповідно до п. 1.17 Додатку 1 до ТД від учасників вимагається надання у складі документів тендерної пропозиції оригіналів сертифікатів відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), (видані Учаснику) зі знаком Національного агентства з акредитації України (НААУ) стосовно: - ремонту ліфтів, капітального ремонту з заміною ліфтів, монтажу, пусконалагоджування/ налагодження ліфтів, технічного обслуговування; - будівництво житлових і нежитлових будівель;- організації будівництва будівель. Додатково учасник повинен надати лист від акредитованого органу з сертифікації, що видав вищезазначені сертифікати, в якому підтверджується дійсність таких сертифікатів (вказаний лист повинен містити дату видачі, підпис уповноваженої особи органу з сертифікації та посилання на номер даної закупівлі).
Вами вимагається надання сертифікатів відповідності стосовно видів робіт, які не є предметом цієї процедури закупівлі, а саме: «- будівництво житлових і нежитлових будівель;- організації будівництва будівель». Вказані роботи жодним чином не стосуються предмету закупівлі, штучно звужують коло потенційних учасників та дискримінують їх права та законні інтереси.
Окрім того, чинне законодавство України не виокремлює такий вид робіт як «капітальний ремонт з заміною ліфтів». Згідно п. 11 Групи А Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 77 від 03.02.2021 року роботою підвищеної небезпеки є ремонт машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Виходячи із наведеного, Вами було встановлено необгрунтовану вимогу щодо надання сертифікатів стосовно «капітального ремонту з заміною ліфтів», що суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки законодавство не виокремлює такий вид робіт.
Щодо надання листів від акредитованого органу з сертифікації щодо дійсності сертифікатів повідомляємо, що згідно з вимогами чинного законодавства строк дії сертифікату зазначається безпосередньо на документі. Підтвердженням успішного проходження сертифікації на відповідність вимогами ДСТУ ISO є сам сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності. Надання органами сертифікації додаткових листів на підтвердження чинності таких сертифікатів не передбачено чинним законодавством. Чинність сертифікату замовник має право перевірити у порядку, встановленому абз. 1 п. 42 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Таким чином, вимога щодо надання вищезазначених листів є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства України.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Стандарт ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці. Сертифікація на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не є обов’язковою. Разом з тим, в Україні діє ЗУ «Про охорону праці», який визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про охорону праці» Законодавство про охорону праці складається з цього Закону, Кодексу законів про працю України, Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Таким чином, в Україні розроблена та діє низка нормативно-правових актів, які є обов’язковими для всіх роботодавців, та регулюють трудову діяльність, правовідносини роботодавців і працівників у сфері охорони та безпеки праці. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) є необгрунтованою та дискримінаційною, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 1.17 Додатку 1 до ТД та викласти його у наступній редакції: «1.17. Оригінали сертифікатів відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (видані Учаснику) зі знаком Національного агентства з акредитації України (НААУ) стосовно: - ремонту ліфтів».
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі
змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним
законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22,
згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або
відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасникомнерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не
зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний
підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави
ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення
електронного підпису.
Також, інформуємо Вас про те, що контроль вiдповiдностi сертифiкованої системи управлiння
якiстю вимогам зазначених стандартів здійснюеться шляхом технiчного нагляду, обсяг,
порядок, перiодичнiсть i процедури якого встановлюється органом з сертифікацiї. Сертифiкат
вважається чинним за умови щорiчного пiдтверження (починаючи з другого року з дати видачi
сертифiкату).
А отже, надання листа від акредитованого/(их) органу/(ів), який/(і) видав/(ли) Учаснику
сертифікати, мають підтвердити його/їх чинність на момент подачі цих сертифікатів в
тендерній пропозиції
Дата відповіді:
03.08.2023 18:32
Відповідь надана
Щодо відгуку про виконання аналогічного договору
Номер:
52301e639a7b45379ebbb4b15d9bf796
Дата опублікування:
02.08.2023 15:33
Опис:
Відповідно до п. 1.10 Додатку 1 до ТД вимагається надання у складі документів тендерної пропозиції копії відгуків щодо виконання аналогічного(их) договору(ів) (що зазначено в Довідці), копію якого(их) надано у складі пропозиції, при цьому такий відгук має бути складений на фірмовому бланку (за наявності) замовника згідно аналогічного договору, завірений підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, повинен бути датований не раніше 2021 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, обсяг (у кількісному та вартісному виразі) та строк виконання договору.
Звертаємо Вашу увагу, що обсяги робіт з ремонту ліфтів зазвичай визначаються у вартісному виразі. Просимо Вас надати роз’яснення в якому саме вигляді у відгуку повинні бути зазначені обсяги робіт у кількісному виразі, або внести зміни до п. 1.10 Додатку 1 до ТД та виключити вищезазначену вимогу.
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі
змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним
законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22,
згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або
відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасникомнерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не
зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний
підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави
ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення
електронного підпису.
Шановник Учасник, надаємо Вам роз’яснення що стосується надання відгуку, який містить інформацію,
зокрема: обсяг (у кількісному та вартісному виразі). Зазначивши інформацію про обсяг у кількісному
виразі, замовник робіт має підтвердити стан виконання робіт підрядником за договором (договорами), в
відсотках або інших значеннях.
Дата відповіді:
03.08.2023 18:31
Відповідь надана
Щодо надання сертифікатів інженера-проектувальника
Номер:
7839ff76ddd841819fa9d997660f8055
Дата опублікування:
02.08.2023 15:12
Опис:
Відповідно до п. 1.8 Додатку 1 до ТД від учасників вимагається надати кошторисну документацію, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (надати копії оригіналів сертифікатів інженера-проектувальника та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) та свідоцтва про підвищення кваліфікації ( за наявності).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного законодавства право складання та підпису кошторисної документації мають інженери-проектувальники, які мають право здійснювати інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Згідно встановлених Вами умов ТД, від учасників вимагається надання копії оригіналів сертифікатів інженера-проектувальника та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Проте, у кваліфікаційному сертифікаті зазначається категорія (інженер-проектувальник) та роботи, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Така інформація зазначається у одному і тому ж сертифікаті, отримання додаткових кваліфікаційних сертифікатів не передбачено чинним законодавством. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 1.8 Додатку 1 до ТД та передбачити надання копії тільки сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі
змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним
законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22,
згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або
відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасникомнерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не
зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний
підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави
ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення
електронного підпису.
Також, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Порядку та норм розроблення проектної
документації на будівництво, складається…підписується…погоджуються або затверджується
сертифікованими виконавцями, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту та/або
ГІПом (інженером-проектувальником) та/або ГАПом (архітектором проекту).
Дата відповіді:
03.08.2023 18:29
Відповідь надана
Щодо надання документів про оплату за виконані роботи за аналогічним договором
Номер:
ef66d252bea64aec8e6874d690adb152
Дата опублікування:
02.08.2023 15:10
Опис:
Відповідно до п. 1.9 Додатку 1 до ТД від учасників вимагається надання копії не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору, що наведено в Довідці та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в, документів про оплату за виконані роботи).
Відповідно до Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Ккраїни від 12.01.2012 № 7/15-488 Примірні форми первинних облікових документів у будівництві розроблені відповідно до вимог законодавчих та нормативно-правових актів і є складовою частиною Правил визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000). Тому ці форми рекомендуються до застосування при взаєморозрахунках за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій. Виходячи з того, що примірні форми № КБ-2в та № КБ-3 розроблені з метою спрощення процедури здійснення перевірки правильності визначення вартості виконаних будівельних робіт, а також з того, що використання коштів державного та місцевих бюджетів, а також коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій підлягає обов'язковому багаторівневому контролю, змінювати наповнення форм не рекомендується.
Таким чином, документами, що підтверджують виконання робіт та їх оплату за договорами підряду в капітальному будівництві є довідки форми №КБ-3 та акти форми №КБ-2в. Складання інших документів, які підтверджують оплату за виконані роботи, чинним законодавством не передбачено.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 1.9 Додатку 1 до ТД та виключити вимогу щодо надання документів про оплату за виконані роботи згідно аналогічного договору.
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі
змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним
законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22,
згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або
відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасникомнерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не
зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний
підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави
ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення
електронного підпису.
Також, хочемо наголосити про те, що відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу
України, ПОВНІСТЮ виконаний аналогічний договір, що має статус ЗАВЕРШЕНИЙ вважається тоді,
коли умови договору виконані всіма сторонами, замовником та виконавцем робіт.
Тобто, вимога щодо надання підтверджень виконання договору, зокрема скан-копії з оригіналів довідки
форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в, документів про оплату за виконані роботи, є обґрунтованою.
Дата відповіді:
03.08.2023 18:27
Відповідь надана
Щодо надання дозволу на монтаж підіймального та такелажного устаткування
Номер:
1a139253d29c475785cf5fe2c85d95d3
Дата опублікування:
02.08.2023 14:54
Опис:
Відповідно до п. 5 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію ліцензії та чинних дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (на монтаж підіймального та такелажного устаткування, на зварювальні роботи, на роботи, що виконуються на висоті). Замість дозволу Учасник може подати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану територіальним управлінням Державної служби України з питань праці.
Звертаємо Вашу увагу, що перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджено Постановою КМУ №77 від 03.02.2021 року. У вказаному Переліку відсутній такий вид устаткування як «підіймальне та такелажне устаткування». Згідно пункту 7 Групи А Переліку до машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки відносяться ліфти. Предметом цієї процедури закупівлі є капітальний ремонт з заміною пасажирського ліфта. Таким чином, від учасників вимагається надання дозвільного документу/декларації на монтаж устаткування, яке не віднесено чинним законодавством України до Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, та яке не є предметом цієї процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 5 Додатку 2 до ТД та виключити вимогу про надання копії чинних дозволів на монтаж підіймального та такелажного устаткування.
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі
змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним
законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22,
згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або
відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасникомнерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не
зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний
підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави
ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення
електронного підпису.
Також, хочемо додати про те, що для монтажу ліфта найчастіше використовують легкі електролебідки,
важільні лебідки, ручні талі, що відносяться до установок такелажних засобів. Виходячи з викладеного,
Замовник обґрунтовано вимагає надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію
відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, саме на на
монтаж підіймального та такелажного устаткування.
Дата відповіді:
03.08.2023 18:27
Відповідь надана
Щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Номер:
b099da648e1346f7b74bb606165d8676
Дата опублікування:
02.08.2023 14:52
Опис:
Відповідно до п. 1.12 Додатку 1 до ТД від учасників вимагається подання у складі документів тендерної пропозиції копії діючого дозволу(дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки, отриманого згідно Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пп. 1 п. 1 Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Також відповідно до пп. 2 п. 1 Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Враховуючи вищезазначене, на період дії воєнного стану суб’єкти господарювання мають право виконувати роботи підвищеної небезпеки та здійснювати експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 1.12 Додатку 1 до Тендерної документації та передбачити можливість надання учасниками або Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідь:
Керуючись П. 28 Особливостей, затверджено постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі
змінами) (далі по тексту – Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним
законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями, а саме, п.3 ст.22,
згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, хочемо зазначити про те, що п.2. Інші умови тендерної документації Розділу 5 Оцінка тендерної
пропозиції, Замовник визначив наступне: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або
відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасникомнерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не
зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний
підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави
ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення
електронного підпису.
Дата відповіді:
03.08.2023 18:26