• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Атравматичний шовний матеріал: стальна хірургічна проволока (монофіламентна нитка), розмір USP 5, колючо-ріжуча голка 45-55 мм, 1/2 кола, довжина 45-50 см, металевий)

НК 13904 Шовний хірургічний матеріал із неіржавкої сталі, полінитка

Завершена

300 314.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 501.57 UAH
Період уточнення: 16.06.2023 16:14 - 30.07.2023 00:00
Відповідь надана

Перевірка якості медичних виробів

Номер: 4620a2c79a084587bedf6a4fec70b229
Дата опублікування: 21.06.2023 15:45
Опис: Умовами п. 6.4. Додатку 4 «ДОГОВІР МВ 2023 2301400 стандартний МВ», який є частиною Тендерної документації закупівлі UA-2023-06-16-012304-a, передбачено: «Приймання продукції здійснюється після перевірки ЗАМОВНИКОМ особисто та/або із залученням третьої особи продукції на: відповідність технічним вимогам до даного виду продукції та вимогам нормативної документації, та проведення ЗАМОВНИКОМ особисто та/або із залученням третьої особи вхідного контролю якості продукції, у т.ч. перевірки товаросупровідних документів, визначених п. 6.7. Договору, візуального огляду кожної серії продукції щодо зовнішнього вигляду, відповідності, цілісності, неушкодженості пакування, дотримання температурних умов транспортування продукції, проведення повного кількісного контролю-перерахунку (інвентаризації) продукції на складі ЗАМОВНИКА, випробувань (за наявності підстав). Вхідний контроль якості проводиться упродовж 10 (десяти) робочих днів, без урахування терміну, відведеного для випробувань (у разі проведення таких)». Виробництво медичних виробів здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також відповідно до «Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 713 від 02.10.2013 р. Оцінку відповідності медичних виробів здійснюють незалежні акредитовані органи з оцінки відповідності перед наданням виробникам дозволів на випуск продукції в обіг шляхом видачі Сертифіката відповідності. На підставі викладеного, просимо відповісти на питання: 1. Які саме треті особи будуть здійснювати перевірку медичних виробів на відповідність технічним вимогам до даного виду продукції? 2. На якому саме обладнанні ці треті особи будуть здійснювати перевірку медичних виробів на відповідність технічним вимогам до даного виду продукції? 3. Які саме треті особи будуть здійснювати вхідний контроль якості медичних виробів? 4. Які саме треті особи будуть здійснювати випробування медичних виробів? 5. На якому саме обладнанні ці треті особи будуть здійснювати випробування медичних виробів? 6. На підставі яких документів вказані треті особи мають право здійснювати перевірку, вхідний контроль та випробування медичних виробів? 7. Оскільки постачальник зобов’язаний відшкодувати зазначені витрати згідно п. 6.4.9 Договору, а тому зобов’язаний розрахувати вартість пропозиції до моменту її подання, то яка саме вартість послуг кожної із зазначених третіх осіб (прейскурант)? Оскільки відповіді на питання важливі для формування тендерної пропозиції, просимо детально відповісти на кожне з 7 (семи) питань.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""! Нижче надаємо відповіді на ваші питання. 1. Які саме треті особи будуть здійснювати перевірку медичних виробів на відповідність технічним вимогам до даного виду продукції? ДП «Медзакупівлі України» щороку закуповує комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них) щодо лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них (далі - Вантаж), що включає приймання, розпакування/пакування, розвантаження/навантаження, митне оформлення, складське зберігання, у тому числі на митному складі, перевезення, проведення вхідного контролю якості Вантажу, у т.ч. включаючи перевірку товаросупровідних документів, візуальний огляд Вантажу, зазначеного у товаросупровідних документах, щодо зовнішнього вигляду, відповідності, цілісності, неушкодженості пакування, проведення повного кількісного контролю-перерахунку (інвентаризації) Вантажу на складі Виконавця, здійснення відбору зразків Вантажу та їх передачу до лабораторій, що атестовані відповідно до встановленого законодавством порядку, для проведення лабораторного аналізу та/або випробувань (за наявності підстав), постачання, подачу заяв про видачу висновку про якість ввезеного лікарського засобу до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі - Держлікслужба) та отримання висновку(-ів) про якість ввезеного лікарського засобу і безоплатну передачу (далі – Послуга) структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій та/або суб’єктам господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (із дотриманням визначених Виробником загальних та специфічних умов зберігання та транспортування відповідного Вантажу на всіх етапах його переміщення). З огляду на викладене, здійснювати перевірку медичних виробів на відповідність технічним вимогам до даного виду продукції буде Виконавець вищеозначеної послуги. Щодо безпосередньо виконавця, просимо уважно слідкувати га проведеними та такими,що будуть оголошені в системі Prozzoro закупівлі. 2. На якому саме обладнанні ці треті особи будуть здійснювати перевірку медичних виробів на відповідність технічним вимогам до даного виду продукції? Виконавець проводить перевірку медичних виробів на відповідність технічним вимогам до даного виду продукції шляхом проведення вхідного контролю якості Вантажу, що включає: 1) перевірку товаросупровідних документів; 2) Візуальний огляд кожної серії Вантажу щодо зовнішнього вигляду, відповідності, цілісності, неушкодженості пакування, дотримання (температурних умов транспортування Вантажу тощо; 3) проведення повного кількісного контролю-перерахунку (інвентаризації) Вантажу на складі Виконавця; 4) Випробувань медичних виробів та допоміжних засобів до них на відповідність вимогам, встановлених у Технічних регламентах, затверджених в Україні, за наявності підстав. Принагідно інфоруємо, що Перелік підстав для проведення випробувань продукції наведено у додатку №3 до договору про закупівлю, який є невід'ємною частиною тендерної документації. 3. Які саме треті особи будуть здійснювати вхідний контроль якості медичних виробів? - Відповідь в п.1. 4. Які саме треті особи будуть здійснювати випробування медичних виробів? -За наявності підстав для проведення випробувань продукції перелік яких наведено у додатку №3 до договору про закупівлю, який є невід'ємною частиною тендерної документації, Виконавець зобов'язується залучити до проведення випробувань Орган з оцінки відповідності, що має власну та/або контрактну лабораторію, акредитовану згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025 для здійснення необхідних випробувань. 5. На якому саме обладнанні ці треті особи будуть здійснювати випробування медичних виробів? Дане питання знаходиться в межах компетенції Органу з оцінки відповідності, що, у разі наявності підстав, буде проводити випробування медичних виробів. 6. На підставі яких документів вказані треті особи мають право здійснювати перевірку, вхідний контроль та випробування медичних виробів? На підставі договору про закупівлю послуг укладеного з ДП ""Медичні закупівлі"". 7. Оскільки постачальник зобов’язаний відшкодувати зазначені витрати згідно п. 6.4.9 Договору, а тому зобов’язаний розрахувати вартість пропозиції до моменту її подання, то яка саме вартість послуг кожної із зазначених третіх осіб (прейскурант)? Оскільки відповіді на питання важливі для формування тендерної пропозиції, просимо детально відповісти на кожне з 7 (семи) питань. Прейскурант може бути наданий у разі встановлення необхідного типу послуг у розрізі підстав для проведення випробувань продукції. Принагідно інформуємо, що у разі відсутності підстав для проведення випробувань продукції, такі випробування не проводяться. З огляду на викладене закликаємо пропонувати до постачання замовнику продукцію належної якості, що буде відповідати усім технічним вимогам до даного виду продукції та вимогам нормативної документації!
Дата відповіді: 23.06.2023 18:10
Відповідь надана

Вартість закупівлі

Номер: 1de9c19bc6824cd08663361f05672840
Дата опублікування: 21.06.2023 15:42
Опис: Відповідно до Тендерної документації закупівлі UA-2023-06-16-012304-a, зокрема п. 3.4. Додатку 4 «ДОГОВІР МВ 2023 2301400 стандартний МВ», передбачено, що оплата здійснюється на умовах передплати (інше в договорі не передбачено). При цьому, Замовник вимагає протягом 15 календарних днів надання Учасником (переможцем, постачальником) забезпечення повернення попередньої оплати у формі безвідкличної Банківської гарантії. Однак, цим же пунктом передбачено, що попередня оплата чи то «може», чи то «дійсно буде» (оскільки таке право передбачене для Замовника) здійснюватися у формі акредитиву, при якому фактично постачальник отримає кошти лише після надання підписаної сторонами видаткової накладної. Отримання коштів по акредитиву після фактичної поставки, тобто після підписання сторонами видаткової накладної, важко назвати «передплатою», тим більше неотримання коштів не потребує і забезпечення повернення коштів у вигляді банківської гарантії. Таким чином, Тендерна документація нечітка, допускає дві умови оплати на розсуд Замовника, оскільки з Тендерної документації не зрозуміло буде здійснюватися оплата акредитивом з фактичним надходженням коштів після поставки, чи фактичною передплатою коштів для можливого оформлення учасником замовлення у виробника. Розуміння вказаного є важливим, оскільки впливає на умови замовлення виробу у виробника. При цьому на учасника покладаються ще й додаткові витрати на замовлення в банку забезпечення у вигляді банківської гарантії. Це теж важливо для розуміння, оскільки, як слідує з умов договору поставки по минулорічній закупівлі UA-2022-10-07-010825-a, вказаний «Атравматичний шовний матеріал: стальна хірургічна проволока (монофіламентна нитка), розмір USP 5, колючо-ріжуча голка 45-55 мм, 1/2 кола, довжина 45-50 см, металевий» закуповувався в учасника ТОВ «Санамед» українського виробника ТОВ «Голнит» по ціні 205,97 грн за шт. Дана закупівля оголошена з очікуваною вартістю 300 314,50 грн за 1745 штук, тобто за 172,1 грн. При цьому навіть лише офіційно індекс інфляції за минулий рік склав 26,6%. За таких умов дана закупівля оголошена з надзвичайно заниженою очікуваною вартістю, з покладанням на учасника необгрунтованих витрат за отримання банківської гарантії (у відсотках від суми договору) повернення коштів при оплаті акредитивом (тобто без надання цих коштів), та з нечіткими умовами оплати. Все наведене свідчить про непрозорість закупівлі. Просимо надати пояснення щодо наведених зауважень до Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Попередня оплата у разі надання Постачальником банківської гарантії повернення попередньої оплати здійснюється Замовником без попереднього узгодження такої оплати з обслуговуючим банком Замовника - Державним експортно-імпортним банком України (банк-виконавець). Проектом договору передбачена можливість оплати на умовах попередньої оплати у формі безвідкличного документарного акредитива, відкритого банком-виконавцем. При цьому, відмова Постачальнику у здійсненні оплати за акредитивом може бути пов'язана з відмовою відкриття такого акредитиву банком-виконавцем у зв'язку із невідповідністю авізуючого банку вимогам до кредитного рейтингу, рейтингу надійсності, якості кредитного портфеля тощо. Тарифи на відповідні операції встановлюються обслуговуючим банком Замовника, з інформацією можна ознайомитись у відповідь на запит до банку, або, зокрема, за посиланням https://www.eximb.com/assets/files/download/rates-documentary-corp.pdf Інформуємо, що очікувана вартість закупівлі була сформована та доведена фінансово-економічним департаментом Міністерства охорони здоров’я України на основі, зокрема, минулорічних закупівель, Безпосередньо Замовником ця доведена вартість була відкоригована відповідно до аналізу ринкових цін на відповідний предмет закупівлі. Звертаємо увагу, що участь в закупівлі для учасників є добровільною. Відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
Дата відповіді: 23.06.2023 16:00