• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101316 Крюківщина – Лісники км 1+400 – км 5+300, км 6+570 – км 15+800, Київської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

528 644 324.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 643 221.62 UAH
Період уточнення: 14.06.2023 17:35 - 19.06.2023 00:00
Відповідь надана

пропозиція співпраці з ремонту дороги

Номер: 204413addc8d48e0ad3e6078fc8b2649
Дата опублікування: 17.06.2023 17:06
Опис: ФОП "Бровко Г.А." іин2720910866. Пропозиція співпраці: 1. Бухгалерські послуги: = отримання, обробка, перевірка наявності первинної документації, звірка з контрагентами. = звірка документів згідно договорів та виконаних робіт. = контроль наявності договорів, перелік робіт, дозволів, дата закінчення. 2. Заправка картриджів, закупівля нових, ремонти. = заправка стандартних картриджів 300,00 грн. ФОП Бровко Г.А. –підпис –печятка ---- 3-я група без ПДВ.
Відповідь: Доброго дня! Дане питання не відноситься до закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101316 Крюківщина – Лісники км 1+400 – км 5+300, км 6+570 – км 15+800, Київської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Дата відповіді: 19.06.2023 09:26
Відповідь надана

листи-згоди на обробку персональних даних

Номер: 3057805c9b724642a44212257a4cd89f
Дата опублікування: 17.06.2023 14:14
Опис: Шановний Замовнику! Частиною 8. Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога щодо «надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» відповідно до взірця, повинне бути підписане: - особою/особами, яка/які уповноважені на підписання тендерної пропозиції та/або договору; - працівниками, що вказані в Таблиці В Розділу №2 Додатку №1 даної тендерної документації.» Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно до другого абзацу ч.2 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. В ч.2. ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином, учасники закупівель не можуть визначати конфіденційною інформацію, яку вони подають щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а тому така інформація є доступною для будь-кого, хто забажає її переглянути в електронній системі закупівель. Згідно з ст.2. Закону України «Про захист персональних даних»: - персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; - обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем; - володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом; - одержувач - фізична чи юридична особа, якій надаються персональні дані, у тому числі третя особа; - третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних - суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. В ч.1 ст. 10. Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що «використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону». В ч.2. Ст. 13. Закону України «Про захист персональних даних» зазначено, що «зберігання персональних даних передбачає дії щодо забезпечення їх цілісності та відповідного режиму доступу до них». Ч.1. ст. 24. Закону України «Про захист персональних даних» вказано, що «володільці, розпорядники персональних даних та треті особи зобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних». Отже, учасники, як володільці персональних даних своїх працівників, повністю відповідають за дотримання норм Закону України «Про захист персональних даних» при наданні інформації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник, як отримувач персональних даних (третя особа), неспроможна забезпечити захист персональних даних працівників учасників та інших осіб відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», оскільки такі дані подаються через електронну систему закупівель, доступ до якої мають всі бажаючі. Таким чином, вимоги замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників листів-згод на обробку персональних даних є безпідставними у зв’язку з тим, що Замовник неспроможний виконати вимоги Закону України «Про захист персональних даних» по незалежним від нього причинам. Враховуючи викладене, просимо Замовника видалити з тендерної документації вимогу щодо надання листів-згод на обробку персональних даних.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України "Про захист персональних даних" підставами для обробки персональних даних є: згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України "Про захист персональних даних" поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України "Про захист персональних даних" тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних лист-згода, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду.
Дата відповіді: 19.06.2023 18:05
Відповідь надана

Персонал

Номер: 8c9ae39c5e034e409615d23aa71a4083
Дата опублікування: 17.06.2023 14:13
Опис: Шановний Замовник! Розділом №2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» Додатку 1 до тендерної документації вимагається від Учасників підтвердження наявності, зокрема, «інженера з охорони праці (НЕ НИЖЧЕ І КАТЕГОРІЇ)», а також додатково вимагається надати «на підтвердження інженера з охорони праці надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.». Вважаємо, що зазначена вимога Тендерної документації є законодавчо необґрунтованою та дискримінаційною з наступних причин: - Згідно зі ст.3 Закону України «Про охорону праці», «Законодавство про охорону праці складається з цього Закону, Кодексу законів про працю України, Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені законодавством України про охорону праці, застосовуються норми міжнародного договору.» Ст.15. Закону України «Про охорону праці» зокрема передбачено, що «НА ПІДПРИЄМСТВІ з кількістю працюючих 50 і більше осіб РОБОТОДАВЕЦЬ СТВОРЮЄ СЛУЖБУ ОХОРОНИ ПРАЦІ відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці». - Згідно з п.1. Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі - Довідник), затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 №336, довідник «є систематизований за видами економічної діяльності збірник описів професій, які наведено у Класифікаторі професій (ДК 003-95 (v0257217-95 ). Довідник визначає ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ РОБІТ, ЯКІ ВЛАСТИВІ ТІЙ АБО ІНШІЙ ПОСАДІ, та забезпечує єдність у визначенні кваліфікаційних вимог ЩОДО ПЕВНИХ ПОСАД. Довідник є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності.» П.28 КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК до Довідника встановлені завдання, обов'язки та вимоги щодо наявних знань законодавства та нормативних актів для інженера з охорони праці. Зазначені кваліфікаційні характеристики однакові для всіх інженерів з охорони праці НЕЗАЛЕЖНО ВІД КАТЕГОРІЇ. Вищезазначені нормативні акти НЕ МІСТЯТЬ ЖОДНИХ ВИМОГ, щодо наявності у суб’єктів господарювання ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПЕВНОГО ВИДУ РОБІТ інженерів з охорони праці ПЕВНИХ КАТЕГОРІЙ, а ТАКОЖ НЕ МІСТЯТЬ ВИМОГ ЩОДО НАЯВНОСТІ у інженерів з охорони праці сертифікатів, виданих відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Вимога щодо підтвердження незалежним органом кваліфікації за професією інженер з охорони праці (будівництво) міститься в п. 4 Розділу ІV. Координатори з питань охорони праці Мінімальних вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України 23.06.2017 № 1050. Але і там ВІДСУТНЯ ВИМОГА ЩОДО КАТЕГОРІЇ ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ. Тобто, координатором з питань охорони може бути особа, що має навіть базовий кваліфікаційний рівень (категорію), підтверджений незалежним органом, та відповідає іншим встановленим вимогам. Таким чином, згідно з чинним законодавством України, суб’єкту господарювання для здійснення своєї діяльності з наявною кількістю працюючих 50 і більше осіб достатньо створити службу охорони праці. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника ВИДАЛИТИ з тендерної документації вимогу щодо наявності інженера з охорони праці саме «НЕ НИЖЧЕ І КАТЕГОРІЇ», а також ВИДАЛИТИ вимогу щодо надання «на підтвердження інженера з охорони праці надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.»
Відповідь: Доброго дня! Вимоги тендерної документації на виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101316 Крюківщина – Лісники км 1+400 – км 5+300, км 6+570 – км 15+800, Київської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 мають на меті захист інтересів Замовника і запобігання участі недобросовісних Учасників, які не зможуть виконати договірні зобов'язання належним чином. Наявність кваліфікованого персоналу з відповідною кваліфікацією, зокрема інженера з охорони праці, є важливим для забезпечення успішного виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації, одним із способів підтвердження кваліфікації працівників є наявність інженера з охорони праці з наявним чинним сертифікатом, виданим відповідним органом сертифікації персоналу будівельної галузі, який акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ) та відповідає вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі". Разом з тим, відповідно до ч.З ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" , Тендерна документація, може містити і іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У даному випадку, оскільки ремонт автомобільної дороги є великомасштабним проектом зі значною вартістю, Замовник має визначений критерій відбору виконавців, що включає наявність у учасниках процедури закупівлі працівників з відповідною кваліфікацією та необхідними знаннями та досвідом. Для Замовника, важливо щоб роботи були виконані якісно, у встановлені строки та в повному об'ємі. Саме для досягнення цих цілей в документації прописуються додаткові (крім базових), в жодному разі не дискримінаційних вимоги до учасників
Дата відповіді: 19.06.2023 18:06
Відповідь надана

Уточнення вимог

Номер: cfa67b45fd9b49eb836ca981dee51617
Дата опублікування: 15.06.2023 15:36
Опис: Добрий день. 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Відповідно до положень п.12 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія видається на необмежений строк. На порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва www.e-construction.gov.ua існує інформація щодо ліцензії учасника, її строку дії та інші відомості стосовно ліцензіата. Відповідний реєстр відкритий та працює. Відповідно п.5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Просимо надати роз’яснення, навіщо надавати у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру будівельної діяльності при поданні чинної ліцензії, якщо Замовник може саме перевірити достовірність інформації? Або надайте роз’яснення де саме його взяти та в якій формі він повинен бути, або внести зміни до ТД шляхом видалення цієї вимоги, щодо надання Витягу з реєстру будівельної діяльності.
Відповідь: Доброго дня! Вимогами тендерної документації передбачений Витяг з реєстру будівельної діяльності (особистий кабінет ліцензіату) щодо підтвердження дії ліцензії на дату подання документів Учасника в закупівлі за процедурою відкритих торгів. Можливість перевірити чинність ліцензії через особистий кабінет у Замовника відсутня. Учасник може виконати дану дію особисто та підтвердити чинність ліцензії на дату подання пропозиції.
Дата відповіді: 16.06.2023 18:08
Відповідь надана

ТД

Номер: b2189c90bb874291906cb0e1e91173a1
Дата опублікування: 15.06.2023 15:00
Опис: Прохання пояснити чому саме розрахунок договірної ціни повинен бути виконаний згідно настанови а не згідно методики? Так як це дорога загального користування тому замовник повинен регулюватися методикою а не настановою!
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до листа Мінінфраструктури №6301/27/14-22 від 05.12.22 повідомляємо про наступне. З метою реформування системи ціноутворення у будівництві автомобільних доріг загального користування, враховуючи вимоги частини другої статті 7 Закону України «Про ціни та ціноутворення», наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.05.2022 за № 527/37863, затверджено Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування.Також наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі змінами, внесеними наказом Мінінфраструктури від 25.11.2022 № 887) затверджено Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі – Методика), яка набрала чинності 17.10.2022. Враховуючи вищевикладене, зазначені Правила та Методика мають застосовуватися при визначенні вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з 17.10.2022. Кошторисна частина проєктної документації або кошторисна документація, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 16.10.2022, у зв’язку з набранням чинності Методики не потребує перегляду та може використовуватися для планування та фінансування робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування, а також для проведення публічних закупівель.
Дата відповіді: 16.06.2023 18:05
Відповідь надана

Уточнення вимог

Номер: c594698534694a8eb84cf2adc63dcaa2
Дата опублікування: 15.06.2023 14:47
Опис: Добрий день! Відповідно до розділу 6 Тендерної документації разом з Ціною тендерної пропозиції Учасник повинен надати аналіз ринку цін на основні матеріали відповідно до Настанови. Просимо пояснити, яку саме номенклатуру включає до себе поняття «основні матеріали», так як в Настанові зазначений термін відсутній.
Відповідь: Доброго дня! Термін «основні матеріали» використовується в Основних положеннях вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм Національних стандартів України. Під цим поняттям, як правило, маються на увазі «проектні матеріали, конструкції і вироби», що мають бути вкладені «в діло» згідно ресурсної норми та мають розмір витрат за проектними рішеннями. Перелік складу основних процесів виконання робіт міститься в опису робіт, передбачених нормами. В короткому переліку складу робіт дрібні, допоміжні та супровідні операції, як правило, не згадано, але нормами враховано. Не вважатиметься помилкою, як що до переліку основних матеріалів буде надано «аналіз ринку цін» допоміжних матеріалів, за допомогою яких улаштовуються (монтуються) основні матеріали, вироби, конструкції.
Дата відповіді: 16.06.2023 18:05
Відповідь надана

Уточнення вимог тендерної документації

Номер: f4b2cdc30b704e67a2b81f3618cb620a
Дата опублікування: 15.06.2023 14:02
Опис: Добрий день! Відповідно додатку 1 (Перелік та мінімальна кількість техніки) техніка має конкретну ватажопідйомність та масу. Чи буде підвердженням котка дорожнього самохідного гладкого масою 5 т - коток масою 6,8? Або просимо внести зміни до тендерної документації де буде зазаначено вантажопідйомність від/не менше зазначеної маси/ ватажопідйомності, оскільки повинно застосовуватися поняття "еквівалент".
Відповідь: Доброго дня! В п. 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначений перелік та мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка має бути вказана в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Оскільки у тендерній документації вказаний мінімальний перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник може додатково вказувати транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, яка не вказана в даному переліку, окрім тих, які вказані в п.2 Додатку 1.
Дата відповіді: 16.06.2023 18:04
Відповідь надана

гарантія

Номер: 333c59ee91ee4819a71801ba65ce16e8
Дата опублікування: 15.06.2023 13:33
Опис: в тд зазначено, що забезпечення не вимагається, а в оголошенні 2 643 221,62 грн
Відповідь: Доброго дня! В оголошенні відсутня вимога надання забезпечення тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 16.06.2023 09:39
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 9ef2e1263b44478382ed5944197703ec
Дата опублікування: 15.06.2023 12:02
Опис: Витрати холодного пластику+затвердника не врахована кількість самого затверджувача а тільки витрати по пластику; також не враховані такі матеріали як: склокульки та розчинник. Прохання розяснити та внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! У витратах позиції розцінки С111-1672-3 В1 і В2 враховані витрати пластику разом з затвердником. Відповідно до технології нанесення розмітки з пластику холодного нанесення згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016, додавання склокульок до пластику не передбачається. Розчинник, який використовується для нанесення розмітки з фарби передбачено у розцінці С111-843. Також розчинник згідно вищевказаної нормативної документації не додається до холодного пластику.
Дата відповіді: 16.06.2023 18:03
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 4b93439b25a845f2b2b53535b7508cd3
Дата опублікування: 15.06.2023 11:37
Опис: Розрахунок договірної ціни виконувати згідно кошторисних норм збірника ДН? Чи вже використовувати ДБ?
Відповідь: Доброго дня! Розрахунок договірної ціни виконується згідно кошторисних норм збірника ДБ.
Дата відповіді: 16.06.2023 18:03