-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт. Системи автоматичної пожежної сигналізаціїї та оповіщення про пожежу в приміщеннях Широколанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Широколанівка, вулиця Театральна, будинок, 1»
Закупівля проводиться без поділу на лоти
Завершена
1 873 924.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 739.24 UAH
мін. крок: 1% або 18 739.24 UAH
Період уточнення:
14.06.2023 15:24 - 19.07.2023 00:00
Відповідь надана
невідповідність інформації
Номер:
a9c21978c8ee4af2a90ac9fe80aab715
Дата опублікування:
20.06.2023 11:26
Опис:
Шановний Замовнику! При оприлюднені даної процедури закупівлі Вами в електронних полях було зазначено про відсутність забезпечення тендерної пропозиції, натомість при внесенні змін від 19.06.2023 року Вами в умовах тендерної документації зазначено вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, наявні невідповідності між вимогами тендерної документації та електронними полями процедури закупівлі, просимо привести у відповідність вимоги тд, та не порушувати порядок здійснення публічних закупівель
Відповідь:
Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
20.06.2023 12:16
Відповідь надана
НЕЗАКОННА ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Номер:
1b6ce1d3ca3f4affbc326265ff2a59eb
Дата опублікування:
20.06.2023 11:21
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно п. 3.12, 3.13 Вами вимагається:
"3.12 Надати інформаційну довідку на фірмовому бланку, складену у довільній формі про те, що система менеджменту/усправління якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту з обов’язковим наданням сертифікату (оригінал/копія) чинного на момент подання пропозиції на систему менеджменту якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи менеджменту якості. Вимоги" або за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) "Системи менеджменту якості. Вимоги" щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України або сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Система управління якістю. Вимоги" або за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги", щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Також, разом із сертифікатом Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
3.13 Надати інформаційну довідку на фірмовому бланку, складену у довільній формі про те, що система управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці відповідповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого сертифікату (оригінал/копія) чинного на момент подання пропозиції на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. Вимоги та настанови, що до застосування», щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Також, разом із сертифікатом надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі."
Вимога про те, що дані сертифікати мають бути видані "стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі" є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та НЕЗАКОННОЮ. Яке відношення має неспеціалізована оптова торгівля до встановлення пожежної сигналізації? Просимо виключити з п. 3.12, 3.13 вимогу про те, що сертифікати мають бути видані "стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі". У разі невнесення змін нами буде подана СКАРГА ДО АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності впровадження ситеми якості встановлюється замовником та може включати важливу для нього інформацію. В даному випадку вимагається впровадження Системи менеджменту якості та Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці в частині неспециалізованої оптової торгівлі. В той же час хочемо проінформувати, що практикою розгляду Комісії АМКУ дані вимоги не відносяться до дискримінаційних.
Дата відповіді:
21.06.2023 18:01
Відповідь надана
уточнення
Номер:
c9038e6bd03148e08e382fafda4cf7b1
Дата опублікування:
20.06.2023 10:52
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно додатку №1 до тд Ви вимагаєте від Учасників надати: "Лист(и)-відгук(и) від контрагента за договором(ами), повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, ціни договору, переліку накладних П.І.Б. та номеру телефону контактної особи замовника (споживача)." Просимо Вас надати відповідь на питання: що означає переліку накладних П.І.Б.? Як дану вимогу виконати учаснику?
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливу для нього інформацію. В даному випадку у відгуках має бути зазначена інформація про перелік актів виконаних робіт.
Дата відповіді:
21.06.2023 17:59
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ
Номер:
69f7014d0ff048a288cc4cfd96f4e998
Дата опублікування:
15.06.2023 23:16
Опис:
Згідно п.1 Додатку 1 ТД вами передбачено, що: "Орендодавець(і), лізонгодавець(і) та інші особи, які є стороною(ами) наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору(ів) оренди, лізингу чи інших документів що підтверджують право власності тощо мають посвідчити копію документу(ів), що надається Учасником для підтвердження права власності на матеріально технічну базу зазначену в довідці (тобто мають бути посвідчені власником матеріально технічної бази." ЩО означає фраза "посвідчити копію документу", поставити підпис, печать на ньому чи як? Що робити тим Учасникам, у яких у звязку з воєнним станом орендодавець знаходиться за кордоном? як посвідчити документ?
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливу для нього інформацію.
Дата відповіді:
16.06.2023 15:32
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
8f473d69c89b4ebb9faeac0c0197fd8e
Дата опублікування:
15.06.2023 23:13
Опис:
Згідно п.3 Додатку №1 ТД Вами вимагається, щоб учасник надав 2 копії аналогічного договору, які є предметом даної закупівлі відповідно до коду ДК, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як потенційного учасника процедури закупівлі. Оскільки наш аналогічний договір має код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, а не 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Повідомляємо Вас, що надання аналогічного договору з кодом ДК , який має відповідати предмету ВАШОЇ закупівлі є незаконною вимогою. Оскільки НІ ЗАКОНОМ, НІ Особливостями НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, що учасник має надати аналогічний договір згідно коду ДК. ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. Внесіть зміни до ТД в цій частині, в іншому випадку буде подана скарга до АМКУ.
Відповідь:
Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2023 15:31
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ТА НЕЗАКОННА ВИМОГА
Номер:
de6d2a8caf4d47538af1b29ce280caac
Дата опублікування:
15.06.2023 23:07
Опис:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Згідно вимог Додатку 1 ТД Вами встановлено вимогу про те,що :Аналогічними вважаються договори щодо надання послуг зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Дана вимога суттєво обмежує потенційних учасників, які мають аналогічний договір на РОБОТИ, а не послуги зі встановлення. Навіщо ви вимагаєте надання аналогічного договору на послуги, якщо передметом даної закупівлі є РОБОТИ! Крім того, згідно даної вимоги аналогічний договір має бути щодо надання послуг зі ВСТАНОВЛЕННЯ, що обмежує учасників, які мають аналогічний догговір на роботи з МОНТАЖУ. Внесіть зміни до ТД, та надайте можливість потенційним учасникам надати аналогічний договір на РОБОТИ з МОНТАЖУ автоматичної пожежної сигналізації. В іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Відповідь:
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. №
708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за
четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за
четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Дата відповіді:
16.06.2023 15:31
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ
Номер:
068e4bc82c204100ad53ca7ae38285f7
Дата опублікування:
15.06.2023 22:59
Опис:
Шановний Замовнику! Назва предмету закупівлі звучить як:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт. Системи автоматичної пожежної сигналізаціїї та оповіщення про пожежу в приміщеннях Широколанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Широколанівка, вулиця Театральна, будинок, 1», а у вимогах Додатку 3 тд вами передбачено, що: Комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей з підключенням до ПУЛЬТУ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа. Згідно даного пункту виходить що учасник має підключити систему до пульту централізованого спостерігання, що не передбачено Локальним кошторисом. Приведіть у відповідність положення тД
Відповідь:
Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2023 15:29
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ
Номер:
bfad0ee1deb044ae92f407d993378ecd
Дата опублікування:
15.06.2023 22:55
Опис:
Згідно вимог Додатку 3 тд Вами встановлено наступну вимогу:Учасникам в складі пропозиції надати таблицю з вказанням найменування, позначення, струмів споживання, та конструктивного виконання компонентів системи пожежної сигналізації.
Що означає ваше твердження "струмів споживання, та конструктивного виконання компонентів системи пожежної сигналізації"? З якою метою учасникам необхідно надавати дану таблицю?
Відповідь:
Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2023 15:34
Відповідь надана
уточнення
Номер:
8d7b16c886254cc8bee1e608439ff06d
Дата опублікування:
15.06.2023 22:52
Опис:
Чи повинен Учасник надавати кошториси у складі тендерної пропозиції? Та які вимоги до них?
Відповідь:
Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2023 15:28
Відповідь надана
ВТРАТА ЧИННОСТІ
Номер:
96eb6157c26f4abba243af060419117a
Дата опублікування:
15.06.2023 22:51
Опис:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ. п. 1.2 Проекту договору (додаток 4 тд) містить посилання на ДСТУ БД.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, який ВТРАТИВ чинність. Приведіть у відповідність положення Проекту Договору!
Відповідь:
Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2023 15:28