-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт. Системи автоматичної пожежної сигналізаціїї та оповіщення про пожежу в приміщеннях Широколанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Широколанівка, вулиця Театральна, будинок, 1»
Закупівля проводиться без поділу на лоти
Завершена
1 873 924.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 739.24 UAH
мін. крок: 1% або 18 739.24 UAH
Період оскарження:
14.06.2023 15:24 - 19.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА ДО ПОСТІЙНОЇ ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Номер:
71f15390e92948c3b826c3db4e21eb5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-011967-a.b4
Назва:
СКАРГА ДО ПОСТІЙНОЇ ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Скарга:
Згідно Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ.pdf 31.07.2023 15:39
- Рішення від 02.08.2023 № 11903.pdf 02.08.2023 19:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2023 № 12433.pdf 10.08.2023 10:53
- Рішення від 09.08.2023 № 12433.pdf 14.08.2023 11:50
- Відповідь на скаргу 4.pdf 04.08.2023 09:31
- Інформація по суті скарги на запит амку 03.08.2023 р..docx 04.08.2023 09:31
- 58. підтвердження технічним, якісних, кількісних х-к (1).pdf 04.08.2023 09:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2023 17:00
Дата розгляду скарги:
09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2023 19:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.08.2023 11:51
Скарга
Скасована
Скарга щодо неправомірного визначення Переможця закупівлі
Номер:
d4dff246adaf4c3099565e5e4216b77a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-011967-a.b3
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення Переможця закупівлі
Скарга:
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Пункт 3.6 Додаток № 1 до Тендерної документації:
Замовник торгів встановив вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження технічні, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі згідно пункту 7 розділу 3 до Тендерної документації, а саме:
«Згідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником надається опис предмета закупівлі (який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації) (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.1. до тендерної документації))»(цитата).
Переможець процедури закупівлі не надав опису виключних технічні, якісні характеристики предмету закупівлі які пропонує до виконання.
Переможець торгів надав в складі тендерної пропозиції файл «58. підтвердження технічним, якісних, кількісних х-к.pdf» який є скопійованим Додатком №3 тендерної документації в якому містяться вимоги Замовника до предмету закупівлі, а саме:
В наданому документі міститься вираз або інших документів, тобто Переможець не зазначає відповідно яких саме документів буде виконуватись роботи, які саме якісні документи будуть надані під час постачання, що в свою чергу не є документов про запропоновані послуги Переможцем.
Таким чином, за наданими учасником документами з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості, вимогам Замовника, послуг, що надаватимуться.
Доцільно зауважити, що Замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, через що Замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність; «відповідати - бути відповідним чому-небудь, бути у відповідності з чимсь» (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1 Том 1, Стор. 620); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження)».
Таким чином, зі змісту наданих Учасника документів, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та недоведеним, що Виконавець надасть послуги відповідно до нормативного акту який вказаний замовником, та чи надасть відповідні документи та які саме під час виконання послуги.
Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16607-р/пк-пз від 03.09.2020, № 2150 від 08.02.2021.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації:
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів на які міститься посилання в тендерній пропозиції, а саме:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Документи подаються у повному обсязі разом з документами посилання на які містяться у документах тендерної пропозиції.
Водночас, неякісно скановані документи (текст яких важко ідентифікувати, викладений не в повному обсязі тощо) до розгляду не приймаються та вважаються такими, що не подані.»(цитата).
Переможцем в складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції файл «9.ЕБГ ТОВ РАДАР-ПІВДЕНЬ UA-2023-06-14-011967-a.zip» у вигляді електронної банківської гарантії № BG/UА/03-2-04307 від «14» 07.2023 року, яка містить відомості про договір, відповідно до якого видана гарантія – Договір про надання гарантії BG/UА/03-2-04307 від 14.07.2022 року.
Таким чином в пропозиції Переможця міститься забезпечення пропозиції яке містить в собі посилання на договір про надання гарантії № BG/UА/03-2-04307 від «14» 07.2023 року.
В той же час, в складі тендерної пропозиції Переможця не надано копію Договору про надання гарантії № BG/UА/03-2-04307 від «14» 07.2023 року., що не відповідає вимогам частини 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України, правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним.
Таким чином, у Переможця була можливість виконати вимоги частини 1 розділу ІІІ тендерної документації та надати в складі своєї тендерної пропозиції копію Договору про надання гарантії № BG/UА/03-2-04307 від «14» 07.2023 року.
Переможець проігнорував вимогу тендерної документації: «…Документи подаються у повному обсязі разом з документами посилання на які містяться у документах тендерної пропозиції…».
Зазначена позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16142-р/пк-пз від 14.07.2021
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
31.07.2023 15:32
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на НОВІ дискримінаційні та незаконні вимоги
Номер:
d9ce48a86bfe442ba8b68b5cbe94d637
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-011967-a.c2
Назва:
СКАРГА на НОВІ дискримінаційні та незаконні вимоги
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 9. рішення від 02.09.2021 № 20048.pdf 22.06.2023 17:26
- 4. Рішення від 29.10.2021 № 24567.pdf 22.06.2023 17:26
- 5. сертифікат 45001.pdf 22.06.2023 17:26
- СКАРГА АМКУ.pdf 22.06.2023 17:26
- СКАРГА МИКОЛАЇВ СПС ПОВТОРНА.docx.p7s 22.06.2023 17:26
- 1. ТД роботи нова редакція 19062023 (3).pdf 22.06.2023 17:26
- 3. рішення від 03.02.2022№2304 (2).pdf 22.06.2023 17:26
- СКАРГА МИКОЛАЇВ СПС ПОВТОРНА.docx 22.06.2023 17:26
- 7. ДЮСШ відгук.pdf 22.06.2023 17:26
- 6. Договір монтаж дюсш.pdf 22.06.2023 17:26
- 2. Сертифікат 9001.pdf 22.06.2023 17:26
- 8. Рішення від 10.06.2019 № 7482.pdf 22.06.2023 17:26
- рішення від 26.06.2023 №9300.pdf 26.06.2023 18:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2023 №10117.pdf 07.07.2023 16:24
- рішення від 06.07.2023 №10117.pdf 11.07.2023 15:56
- Відповідь на скаргу 2.PDF 28.06.2023 13:59
- Відповідь на скаргу ТОВ _РАДАР-ПІВДЕНЬ_.docx 28.06.2023 13:59
- Перелік змін (3).docx 17.07.2023 08:30
- ПРОТОКОЛ 3 зміни до ТД.docx 17.07.2023 08:30
- Image_20230717_0001.pdf 17.07.2023 08:30
- ПРОТОКОЛ 4 зміни до ТД.docx 17.07.2023 08:52
- Перелік змін (3).docx 17.07.2023 08:52
- ПРОТОКОЛ 3 зміни до ТД.docx 17.07.2023 08:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2023 17:35
Дата розгляду скарги:
06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2023 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2023 15:57
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2023 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано всі вимоги скаржника
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
2c7037c81c7d47ab82c1748ee6085039
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-011967-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Договір монтаж дюсш.pdf 16.06.2023 17:21
- СКАРГА МИКОЛАЇВ СПС.docx 16.06.2023 17:21
- 2. рішення від 27.09.2022 №6032 (4).pdf 16.06.2023 17:21
- СКАРГА МИКОЛАЇВ СПС.pdf 16.06.2023 17:21
- СКАРГА МИКОЛАЇВ СПС.docx.p7s 16.06.2023 17:21
- рішення від 20.06.2023 №9001.pdf 20.06.2023 17:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2023 № 9746.pdf 04.07.2023 17:38
- рішення від 03.07.2023 № 9746.pdf 06.07.2023 15:55
- Відповідь на скаргу.docx 22.06.2023 08:56
- Image_20230622_0001.pdf 22.06.2023 08:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2023 17:42
Дата розгляду скарги:
03.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2023 17:31
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.07.2023 15:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.07.2023 15:56