• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Цілодобова охорона приміщень укриттів)

Завершена

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Період уточнення: 13.06.2023 16:48 - 18.06.2023 00:00
Відповідь надана

вимоги

Номер: 7aadd0c662da430bada587ef6e676135
Дата опублікування: 16.06.2023 13:19
Опис: Шановний Замонвику в наданій Вами відповіді на пяте питання вбачається не бажання надати чітке розяснення вимог тендерної документації для обєктивного її розгляду учасниками закупівлі. Наголошуємо, що згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а відповідно пункту 1 частини першої статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкту охоронної діяльності надається право, а не встановлюється зобов’язання для забезпечення охоронної діяльності придбавати, спеціальні засоби, перелік яких визначається постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013. зазначте, які саме спеціальні засоби мають бути обов’язково в наявності в Учасника відповідно яких він надаватиме підтвердження. Якщо в Учасника в наявності є газові, пневматичні пістолети та пристрої для відстрілу набоїв споряджених гумовими кулями то чи означає це, що охоронник повинен перебувати на посту з усіма даними спецзасобами одночасно і якщо в учасника відсутні припустимо газові пістолети, а в наявності пристрої для вілдстрілу ( чи на оборот) то яким чином це вплине на якість послуг охорони.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не може бути дискримінаційною, так як вона встановлена для забезпечення професійної, надійної та компетентної охорони життя, здоров’я, майна учнів, вихованців, працівників ЗДО, ЗЗСО та населення під час оголошення «Повітряної тривоги», а саме: ... - запобігання та/або не допущення чи припинення будь-яких протиправних і несанкціонованих дій на об’єкті охорони; - запобігання та/або не допущення знаходження на об’єкті охорони осіб у нетверезому стані або під дією наркотичних речовин, а також осіб з агресивною поведінкою; - запобігання та/або не допущення розвантаження (складування) майна, матеріалів, техніки на площах загального користування без відповідних погоджень та дозволів; - запобігання та/або не допущення пошкодження, псування, крадіжки та пограбування майна; - забезпечення охорони об'єкту Замовника та прийнятих під охорону товарно-матеріальних цінностей від розкрадання, знищення, псування; - забезпечення контролю за переміщенням товарно-матеріальних цінностей, які охороняються; - забезпечення надійної охорони переданих під охорону цінностей та майна підприємства; - своєчасного попередження та запобігання злочинам та правопорушенням; - забезпечення захисту та прийняття участі у проведенні спеціальних операцій на об’єктах Замовника у разі виникнення надзвичайних обставин (пожежа, стихійне лихо, інші катастрофи) та прийняти всі можливі заходи щодо недопущення протиправних дій. Так, Учасник повинен мати всі спеціальні засоби відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97. Так, Охоронник повинен перебувати на посту з усіма всі спеціальні засоби відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 одночасно.
Дата відповіді: 16.06.2023 15:09
Відповідь надана

Щодо Інструкції по охороні об*єкту

Номер: c1e18a56bdc84812a5875cfca9c3a007
Дата опублікування: 15.06.2023 15:58
Опис: Відповідно п. 1.3 технічного завдання тендерної документації Учасник проводить охорону об’єкту, здійснює охорону майна та громадян, що перебувають в укритті. Порядок несення служби на посту, права та обов'язки персоналу охорони передбачаються Інструкцією по охороні об'єкту (розробляється УЧАСНИКОМ у відповідності до додатку 1 до Договору), яка погоджується із ЗАМОВНИКОМ. Додаток 1 до Договору це Планова калькуляція. Який це має зв'язок з Інструкцією по охороні об'єкту? Крім того, яким чином Учасник має погоджувати Інструкцію до моменту подачі тендерної пропозиції? (Оскільки вказано, що погоджує з Замовником саме Учасник, а не Переможець закупівлі.)
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Вашу уважність та зацікавленість до нашої Закупівлі. Так, Замовником допущено технічну помилку в Додатку 2 до тендерної документації, вказавши заміть додатку 2 до Договору, Додаток 1 до Договору. Учасник розробляє Інструкцію по охороні об'єкту, яка погоджується з Замовником на етапі підписання Договору. Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасника Інструкція повинна бути, але остаточна редакція буде погоджена з Замовником на етапі підписання Договору.
Дата відповіді: 16.06.2023 14:43
Відповідь надана

Щодо наявності спецзасобів

Номер: 45a2e78bc3054dee9ab81ac1180af6f6
Дата опублікування: 15.06.2023 15:56
Опис: Шановний Замовнику, Ви не надали чіткої відповіді на попереднє наше запитання. Тому ми вимушені ще раз його конкретизувати. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони можуть придбаватись та зберігатись *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Згідно технічної документації Ви не вимагаєте від потенційних учасників наявності транспорту реагування та пункту централізованого спостереження. А тому з наявної в ТД інформації чітко не вбачається чи повинен Учасник підтвердити наявність саме зазначених вище спецзасобів. Тому будь-ласка напишіть чітку відповідь - чи повинен персонал охорони мати в наявності конкретно зазначені нами в запитанні спеціальні засоби? Так чи ні?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно Додатку № 2 до тендерної документації, в примітці зазначено, що перелік вимог, завдань та обов’язків вимагається Замовником для забезпечення професійної, надійної та компетентної охорони життя, здоров’я, майна учнів, вихованців, працівників ЗДО, ЗЗСО та населення під час оголошення «Повітряної тривоги». Враховуючи зазначене, Замовником вимагається весь перелік спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97.
Дата відповіді: 16.06.2023 14:31
Відповідь надана

Щодо спецзасобів

Номер: d443d0621c7346528af41a4d00818779
Дата опублікування: 15.06.2023 11:23
Опис: Доброго дня. До переліку спецзасобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 входять газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, а також пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Відповідно виникає запитання, чи повинен мати охоронник зброю, перебуваючи на посту охорони та чи повинен Учасник підтверджувати наявність у нього саме зазначених вище спецзасобів?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації, який містить інформацію про загальні вимоги до Виконавця(надати підтвердження), а саме: ... - наявність спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97(надати документальне підтвердження).
Дата відповіді: 15.06.2023 14:14
Відповідь надана

Працівники

Номер: af803b5b7606498f951c97b4f873e348
Дата опублікування: 14.06.2023 13:41
Опис: Шановний замовнику, що мається на увазі під кваліфікаційним критерієм "бути зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку"?? Який документ має підтверджувати вищенаведене?
Відповідь: Шановний Учасник! Підтвердженням даного критерію є інформація про зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування), що міститься в Реєстрі та відомчій інформаційній системі ДМС
Дата відповіді: 15.06.2023 14:09
Відповідь надана

Працівники

Номер: 2aa321cbf275413785eda50ca936135e
Дата опублікування: 14.06.2023 13:35
Опис: Шановний замовнику, що мається на увазі під кваліфікаційним критерієм " не мати обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов’язків"??
Відповідь: Шановний Учасник! Під кваліфікаційним критерієм " не мати обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов’язків" мається на увазі, що персонал охорони, який буде залучений до надання послуг, не притягувався до адміністративної, кримінальної відповідальності під час виконання службових обов'язків та не був позбавлений права обіймати певні посади за рішенням суду
Дата відповіді: 15.06.2023 13:31
Відповідь надана

Працівники

Номер: 56a7eb771d1142e6a65105363ee73109
Дата опублікування: 14.06.2023 12:37
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 2.2. Додатку № 1 до тендерної документації передбачено наступне: "До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка," Питання: Учасник повинен подати один з цих документів на вибір? В інших пунктах документації Ви зазначаєте можливість вибору
Відповідь: Шановний Учасник! Так, ви можете надати або штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший аналогічний документ
Дата відповіді: 14.06.2023 13:15
Відповідь надана

Кількість людино годин охорони

Номер: 2237dc775668481abe133d80c5efb210
Дата опублікування: 13.06.2023 18:32
Опис: Шановний Замовник! Ознайомившись з Вашою документацію стає не до кінця зрозуміло, скільки постів охорони та годин охорони Ви закуповуєте, надайте будь-ласка інформацію, а саме кількість постів ( цифра ) та кількість людино годин охорони на весь період за всіма постами? Дякую
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаю Вашу увагу, що дана інформація зазначена в Додатку 4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.06.2023 12:00