-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Цілодобова охорона приміщень укриттів)
Завершена
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Номер:
674fc87101504a22a74faec157392c66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2023 00:00
Період моніторингу:
24.11.2023 11:00 - 16.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2023 № 83-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 15.11.2023 №003100-18/13264-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.11.2023 №83-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-06-13-013475-a 13.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Безпека К9», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Протект фірм», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – з урахуванням пояснень Замовника порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.06.2023 №68 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Безпека К9» та ТОВ «Протект фірм», обґрунтування аномально низької ціни, вимоги про усунення невідповідностей, протоколи уповноваженої особи від 14.08.2023 №123, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2023 №124, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2023 року, укладений договір від 23.08.2023 №157, зміни до договору, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 23.08.2023 №1/158, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.12.2023 року, Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2023 № 10555-р/пк-пз, від 13.07.2023 № 10592-р/пк-пз та від 04.08.2023 №12155-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень:
08.12.2023 11:42 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 11:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замоником прийнято до уваги Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-13-013475-a(Код ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Цілодобова охорона приміщень укриттів), та вжито заходів у вигляді роз'яснювальної роботи з Уповноваженою особою(фахівцем з публічних закупівель) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту:
13.12.2023 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
2653a9561fe74cc49a3a9dfcf5d73c9d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Цілодобова охорона приміщень укриттів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-13-013475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d6d5423e2774e1aa87fdbc2fad9266f
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
07.12.2023 15:19
Опис:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
КОЗИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
вул. Партизанська, 2 с.м.т. Козин, Обухівський р-н, Київська обл. 08711,
E-mail: osvita_kozun@ukr.net код ЄДРПОУ 43949171
__________2023 №
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Цілодобова охорона приміщень укриттів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-13-013475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань.
Стосовно питання першого(1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?), повідомляємо наступне.
Згідно з рішенням сесії Козинської селищної ради від 06.06.2023 року № 4-35-VIII виділено кошти на цілодобову фізичну охорону приміщень укриттів навчальних закладів громади в розмірі 2 900 000,00 грн. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року ‟Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівліˮ способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, є, зокрема, направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Керуючись зазначеним, Замовником було направлено запити щодо визначення ціни до потенційних надавачів послуг. Відповідно до отриманих цінових пропозицій, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі(запит та комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з метою охорони майна, що знаходиться в укриттях та для забезпечення безпеки учасників освітнього процесу, відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами), у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960, Розпорядження КМУ від 07.04.2022 № 301-р «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти», розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 28.04.2023 року № 323 «Про затвердження заходів, спрямованих на реалізацію в Київській області Концепції безпеки закладів освіти», наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» та інших нормативно-правових актів діючого законодавства.
Щодо розміщення інформації на власному вебсайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась дана норма, виходячи з наступного. Даною нормою встановлено, зокрема, рекомендацію з урахуванням затверджених цією постановою заходів, а саме:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, що Відділ є структурним підрозділом Козинської селищної ради(органу місцевого самоврядування) та не має власного веб-сайту, Відділом не опубліковувалось обґрунтування.
Разом з тим, повідомляємо, що за результатами відкритих торгів, та укладеного Договору від 23.08.2023 року № 157 на суму 865`200.00 грн.(враховуючи скорочення терміну надання послуг після оскаржень Учасниками результатів процедури), економія бюджетних коштів становить 2 034 800.00 грн.
Начальник відділу Інна РАДЧЕНКО