-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
друкувальна техніка та витратні матеріали
Товарна номенклатура: 1) Багатофункціональний пристрій, тип 1 за ДК 021:2015 30121300-6 (Копіювально-розмножувальне обладнання); 2) Багатофункціональний пристрій, тип 2 за ДК 021:2015 30121300-6 (Копіювально-розмножувальне обладнання); 3) Картридж, тип 1 за ДК 021:2015 30125100-2 (картриджі з тонером) 4) Картридж, тип 2 за ДК 021:2015 30125100-2 (картриджі з тонером)
Торги не відбулися
1 590 045.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 950.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 950.22 UAH
Період уточнення:
09.06.2023 17:38 - 14.06.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо виявлення дискримінаційних вимог Замовника в інтересах Canon
Номер:
dd0aa6e75fb24073b156703b3961678c
Дата опублікування:
13.06.2023 22:45
Опис:
Шановний Замовник, за результатами аналізу технічних вимог цієї тендерної документації нами були виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель з Вашого боку, а саме створення дискримінаційних умов, що заздалегідь забезпечують перемогу у цій закупівлі конкретному вендору із конкретними рішеннями.
Так, згідно ретельного аналізу технічних вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації нами встановлено, що в п. 2.1. «Багатофункціональний пристрій, тип 1 (10 од.)» вимоги прописані виключно під модель – Canon imageRUNNER 2425i, а в п. 2.2. «Багатофункціональний пристрій, тип 2 (10 од.)» під модель – Canon i-SENSYS MF754Cdw.
У ході аналізу офіційних технічних характеристик аналогічного обладнання інших виробників, зокрема Brother, Epson, НР, Kyocera, Xerox нами не було знайдено ЖОДНОГО зразку, який би одночасно відповідав усім заявленим вимогам технічних характеристик Замовника як в п. 2.1. «Багатофункціональний пристрій, тип 1 (10 од.)» так і в п. 2.2. «Багатофункціональний пристрій, тип 2 (10 од.)» Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, вимоги щодо поставки товару впродовж 10 робочих днів після дати укладення договору унеможливлюють навіть теоретичне виготовлення іншими виробниками обладнання, яке б повністю відповідало вимогам Замовника (крім Canon, який має відповідні дві моделі).
Окрему увагу Замовника звертаємо на визначену орієнтовну вартість закупівлі, яка за нашими підрахунками перевищує навіть роздрібні ціни визначених нами зразків що планується безальтернативно закупити!!!
Таким чином, у нас є всі підстави вважати, що Замовник свідомо вступивши у змову із третьою особою, склав ці технічні вимоги до тендерної документації таким чином, щоб гарантовано забезпечити перемогу учаснику, який запропонує БФП Canon imageRUNNER 2425i та Canon i-SENSYS MF754Cdw та комплекти оригінальних картриджів до них.
Вважаємо такі дії неприпустимими, що грубо порушують принцип забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників та основні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного ПРОСИМО Замовника:
1. Повідомити конкретне найменування щонайменше двох моделей БФП від різних виробників, які б відповідали всім опублікованим у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у п. 2.1. Додатку 2 цієї тендерної документації.
2. Повідомити конкретне найменування щонайменше двох моделей БФП від різних виробників, які б відповідали всім опублікованим у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у п. 2.2. Додатку 2 цієї тендерної документації.
3. У разі відсутності альтернативних моделей, окрім визначених нами Canon imageRUNNER 2425i та Canon i-SENSYS MF754Cdw відповідно, ПРОСИМО внести зміни до технічних вимог Додатку 2 цієї тендерної документації та забезпечити можливість прийняти участь із моделями інших виробників окрім Canon, забезпечивши тим самим вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що таким корупційним змовам, у той час коли вся країна відчайдушно бореться із агресором за своє існування, не може бути жодних пояснень!!!
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При цьому, у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам кожного багатофункціонального пристрою зазначеного замовником у тендерній документації відповідає обладнання щонайменше двох виробників, серед яких: Konica Minolta, Xerox, Brother та Canon.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
15.06.2023 19:00
Відповідь надана
Шановний Замовник!
Номер:
770245ae49f04ff98e6f3bd5b0621dc5
Дата опублікування:
12.06.2023 18:33
Опис:
Шановний Замовник, в Додатку 2 до тендерної документації п2.2. Багатофункціональний пристрій, тип 2 (10 од.) вказана Швидкість друку Не менше ніж 33 сторінок за хвилину формату А4, а Швидкість двостороннього друку Не менше ніж 29 сторінок за хвилину формату А4, такі параметри є некоректними, адже при двосторонньому друку швидкість виходу сторінок зменшується майже вдвічі від швидкості одностороннього друку.
Також звертаємо увагу на Роздільна здатність сканування Не менше ніж 9600х9600 точок на дюйм, під даною вимогою мається на увазі оптична, чи програмна здатність сканування?
Для прикладу візьмемо модель Canon i-SENSYS MF754Cdw, на офіційному сайті Виробника написано, що дане обладнання має швидкість друку 33 ст/хв в звичайному режимі, двосторонній друк 29 зобр./хв, саме зображень, в такому випадку орієнтовна швидкість двостороннього друку буде дорівнювати 14-15 сторінок за хвилину.
Щодо сканування на сайті Виробника вказано:
Оптична: до 600 x 600 точок/дюйм
Удосконалена: до 9600 x 9600 точок/дюйм
Пропонуємо уточнити дані характеристику в Додатку 2 до тендерної документації, що саме вимагається: сторінок за хвилину, або зображень за хвилину; оптична, або програмна здатність сканування, адже дані характеристики суттєво впливають на підбір обладнання.
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Слід зазначити, що Замовником у технічних вимогах до предмету закупівлі встановлено вимогу до роздільної здатності сканування не менше ніж 9600х9600 точок на дюйм. Жодних інших вимог до роздільної здатності сканування товару вимогами тендерної документації не встановлено.
Крім того, при складанні технічних вимог до предмета закупівлі Замовник не керувався інформацією, що міститься на сайті виробника зазначеного у вимозі, встановивши уніфіковані найменування характеристик предмету закупівлі.
Дата відповіді:
15.06.2023 19:01