-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області
Завершена
14 226 357.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 131.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 131.79 UAH
Період уточнення:
09.06.2023 12:37 - 14.06.2023 00:00
Відповідь надана
В Бродівській міській раді нема юриста, чи ви доплачуєте йому за тендерні документації?!
Номер:
42354b99b32d47658746d1b1dc0aa652
Дата опублікування:
13.06.2023 23:59
Опис:
Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 20000.00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок).
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
3. Хочеться наголосити, що чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг.
Виконавчим комітетом Бродівської міської ради укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
15.06.2023 15:12
Відповідь надана
Які технічні параметри бруківки?
Номер:
43b8003f8e5b43069a12f0991d3390fe
Дата опублікування:
13.06.2023 23:56
Опис:
Розмір, колір, тип?
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Фігурні елементи для мощення повинні бути типу «Римський камінь». Колір – сірий. Такі вимоги використовуються для того, щоб не було порушено цілісність та вигляд попередніх робіт.
1 60 150 90,3 80,3
2 60/80 150 133 123
3 60/80 150 173 163
4 60/80 150 216 206
Дата відповіді:
15.06.2023 15:16
Відповідь надана
Ще одна дискримінаці!!
Номер:
4a788f40475943aba740161295497163
Дата опублікування:
13.06.2023 23:52
Опис:
Дана закупівля не передбачає надання авансу. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду щодо надання послуг без авансового платежу та виписку з рахунку(-ів) у банку(-ах) про наявність в учасника станом за останній календарний місяць обігових коштів на закупівлю матеріалів та обладнання відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) у розмірі не менше ніж 600000,00 грн. та скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оголошення цих торгів. А чому саме 600 тис.грн на рахунку, чим обгрунтована така сума? А для чого тоді вимагаєте банківську гарантію з грошовим покриттям? А якщо учасник має, наприклад, на складі бруківки на 5 мільйонів гривень, чим він ризикованіший від того, в якого 600 тис.на рахунку??! 600 тисяч в когось на рахунку не гарантують замовнику-виконання умов договору! Для того і підписують договір де передбачено всі ризики та відповідальність, а також існує банківська гарантія-забезпечення договору. Тому, вимагаємо, скасувати незаконну, необгрунтовану та дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
2. Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Враховуючи те, що дана закупівля не передбачає авансу, Замовник торгів має бути впевнений, що потенційний підрядник зможе в повній мірі виконати роботи, які передбачені технічною специфікацією. Таким чином, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Дата відповіді:
15.06.2023 15:12
Відповідь надана
Фінансування?
Номер:
bdb3efde69484506ab577569dc06e495
Дата опублікування:
13.06.2023 23:48
Опис:
Яка сума передбачена в бюджеті на фінасування даного проекту на 2023 рік?
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що на даний час на 2023 р. передбачено фінансування в розмірі 14 млн.
Дата відповіді:
15.06.2023 15:14
Відповідь надана
Дискримінація!!
Номер:
c37cf9d173bd4a3f9ca121536530eb95
Дата опублікування:
13.06.2023 23:45
Опис:
5. Надати в складі тендерної пропозиції чинний на момент подання сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (стосовно: підготовчі роботи на будівельному майданчику; будівництво доріг і автострад; інші роботи із завершення будівництва; виготовлення виробів із бетону для будівництва). Даний сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника цих торгів. Цей тендер очевидно зроблений під "вашу людину", ви вже знаєте хто буде переможцем, це напевно хтось із сімʼї Демчуків, які мають власне виробництво в с.Дітківці?! А якщо сертифікат буде виданий не на учасника торгів, то що тоді? Він стає від цього не сертифікатом? Вимагаємо внести зміни до ТД у відповідності до чинного законодавства і усунути дискримінаційні умови!
Відповідь:
1. Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Згідно частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Щодо твердження про те, що вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з нею, оскільки:
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, яке організовує свою діяльність у відповідності до цього стандарту, та враховуючи те, що предметом закупівлі є «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області» вимога про надання сертифікату ISO 9001:2018 стосовно підготовчих робіт на будівельному майданчику; будівництва доріг і автострад; інших робіт із завершення будівництва; виготовлення виробів із бетону для будівництва є обґрунтованою.
Таким чином, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Дата відповіді:
15.06.2023 15:11