-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області
Завершена
14 226 357.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 131.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 131.79 UAH
Номер:
66d45e652e2e4fd9a9a3d34fab990ba8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2023 00:00
Період моніторингу:
22.09.2023 10:12 - 14.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2023 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.09.2023 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-06-09-006203-a 09.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.05.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 20.05.2023 (далі – Особливості (в редакції від 20.05.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Бродівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.06.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.06.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕМЧУКБУД» (далі – ТОВ «ДЕМЧУКБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 20.06.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.06.2023 № 2006202302, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір від 28.06.2023 № 105, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.09.2023 та від 29.09.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовника виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Слід зазначити, що абзацом другим пункту 1.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) передбачено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Отже, для забезпечення виконання вимоги пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації Замовника учасник повинен був розрахувати договірну ціну у відповідності із вимогами Настанови.
Відповідно до пункту 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 4.40 Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Згідно з пунктом 5.31 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Відповідно до підпункту 3.1 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації Замовника) договірна ціна на момент укладення договору є твердою.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕМЧУКБУД» міститься договірна ціна (вид договірної ціни: тверда) (файл «Договірна ціна.rtf», який знаходиться в архівному файлі «Кошторис.zip»), в якій не враховані кошти на покриття ризиків, що не відповідає вимогам пункту 5.31 Настанови, а отже вимогам пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДЕМЧУКБУД» через невідповідність його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 28.06.2023 № 105.
Період усунення порушень:
12.10.2023 15:40 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2023 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт
вул. Руська у м. Броди Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і
реставрація)» (UA-2023-06-09-006203-a) від 12 жовтня 2023 р. повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень замовником торгів прийнято рішення про
припинення зобов’язання за договором №105 від 28.06.2023 р. На даний час
Виконавчий комітет Бродівської міської ради вживає заходів щодо розірвання
вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового
повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення
зобов’язань за договором №105 від 28.06.2023 р. буде оприлюднено на веб – порталі
Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
19.10.2023 15:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
01.11.2023 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
dab1de2ab0664d07b640d97b999dd3c4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.09.2023 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-006203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fcf533c0ff204c73968c1c74eeb161bd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.09.2023 17:08
Опис:
Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області повідомляє Вас, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту(позитивного) (https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3072627461595334596). . Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішення сесії Бродівської міської ради Львівської області №931 від 28.02.2023р. «Про внесення змін до програми проведення будівництва, реконструкції капітального, поточного ремонту та утримання доріг Бродівської міської ради на 2022-2024 роки» на суму 14000000,00 з ПДВ(https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/cleyeatmwht5t0914pk70cxut) та рішення №935 від 28.02.2023р. «Про внесення змін до показників Бродівського міського бюджету на 2023 рік(https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/cleyeg76hhttr0914kc5povsm) . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до діючих будівельних норм і правил, типових проектів та відомчих рекомендацій. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторису вартості робіт, в яку входять вартості матеріалів, заробітної плати в сфері будівництва. Відповідно очікувана вартість предмета закупівлі становить: 14 226 357,60 грн. з ПДВ.
Додаємо зведений кошторис, експертний звіт. Обгрунтування закупівлі можна переглянути за адресою https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/clix2tk8mkx4d0914ka98reab
Номер:
5caa55a6abc0486cb7adfda75f434a00
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.09.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-006203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДЕМЧУКБУД» з огляду на те, що:
1. Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації виконання робіт проводяться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Крім того, підпунктом 3.1 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, Замовник передбачив, що договірна ціна на момент укладення договору є твердою, при цьому, ТОВ «ДЕМЧУКБУД» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття ризиків, що не відповідає вимогам пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва».
2. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕМЧУКБУД», під час виконання робіт передбачено використання машини маркірувальної самохідної, місткістю 460 л., проте в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.06.2023 № 19-д/23, наданої ТОВ «ДЕМЧУКБУД», інформація про наявність вказаної машини відсутня, документи, підтверджуючі право власності (використання) такої машини у складі тендерної пропозиції також відсутні.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
310171d585af49ed8eacb2b9c1509670
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.09.2023 17:40
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо першого запитання запиту:
Відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281 (далі по тексту - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відтак, кошти на покриття ризиків включаються не завжди, а лише у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови.
Щодо п. 5.31 Настанови У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Враховуючи зазначене, розмір коштів на покриття ризиків повинен становити до 1.5 % (при твердій договірній ціні), що означає «не більше ніж», тобто, фактично підрядник міг врахувати менше, і навіть в розмірі 0 %.
Окрім цього, відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни.
Тобто, в тендерній документації не містилося вимоги про те, що договірна ціна учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також відсутня вимога щодо обов’язково включення в обрахунок договірної ціни коштів на покриття ризиків. Єдиною вимогою до договірної ціни було те, що договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника, яка є виконаною ТОВ "ДЕМЧУКБУД".
2. Щодо другого запитання в запиті:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Так, згідно Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації до переліку документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відносяться:
1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (згідно Таблиці А). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містила окремих вимог щодо зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформації про наявність транспортних засобів/обладнання/устаткування, відомості про яких містяться у Підсумковій відомості ресурсів Учасника, та надання підтверджуючих документів на них.
Таким чином, враховуючи відсутність такої вимоги в тендерній документації, в Замовника торгів не було підстав ні для відхилення такої тендерної пропозиції, ні для застосування п. 43 Особливостей.
Отже, Учасник вправі був зазначити в довідці лише наявні на момент подання тендерної пропозиції будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, технології тощо, які ТОВ "ДЕМЧУКБУД" планує використовувати під час виконання робіт.