• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень і фасаду Гвардійської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Ювілейна, 11 смт.Гвардійське, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням кошторисної документації та обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Торги не відбулися

6 947 852.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 478.52 UAH
Період уточнення: 08.06.2023 20:45 - 17.06.2023 00:00
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 4c76d0bc294c49daaa10219388e89211
Дата опублікування: 16.06.2023 15:29
Опис: Шановний Замовник! У зв’язку з розбіжностями, що зазначені нижче: - П.139 « Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт» передбачає норму витрати на кольоровий шов 0,454 кг на 1м2,що на об’єм 415 м2 становить 188,41 кг (у п.141 вказано 168,49 кг). - П.132 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування передбачає кількість фарби (дисперсії ) 413,91 кг на 657 м2,а в відомості ресурсів вказано об’єм фарби 262,8 кг . - П.133,п.139 не враховані хрестики для керам. плитки, а саме : П.133 кількість хрестиків 138 м2*7,22=996,36 шт П.139 кількість хрестиків 415м2*7,22=2996,3 шт Просимо внести зміни до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» щодо предмету закупівлі»
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. П.139 и п.132 На 2023 год всі виробники фарб виготовляють свої товари з зазначенням витрати від 0,15 до 0,2 л на 1 м2 при нанесені за один раз Норми витрат розраховувались виходячи з фактичних характеристик виробника Зміни норм витрат на запропоновані Вами призведе до збільшення вартості закупівлі, та як наслідок запитань стосовно кількості використаних матеріалів зі сторони контролюючих органів. П.133 и п.139 Хрестики для керамічної плитки є витратним матеріалом який не обов’язково використовувати при її укладанні. Замовник у відомості ресурсів до технічного завдання зазначив лише ті матеріали без яких неможливе надання послуги, що є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді: 19.06.2023 13:32
Відповідь надана

Корупція під час ВІЙНИ

Номер: 90c3ab8f514e462bb5c32ac5e985149d
Дата опублікування: 15.06.2023 23:16
Опис: Шановна Медведєва Владлена Ігорівна, 374868, ського, 39 , що ви чудите. В країні ВІЙНА, кожного дня гинуть наші воїни і мирні люди. А ви продовжуєте займатися корупцією, і проводити закупівлі по "договорняках" і виставили закупівлю в складену під конкетного учасника. Уже не буде так як раніше, потрібно змінювати себе і країну. Сьогодні нами направлено звернення до Офісу Президента України, Громадських організацій, НАБУ щодо корупційної змови підчас проведення закупівлі між уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" та учасником закупівлі, усі ми знаємо хто це!!!!! Гроші котрі вам пропонує учасник, в інтересах якого вами складена тендерна документація, в КРОВІ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ, котрі загинули внаслідок війни. Ви особа котра не має жодних моральних принципів. Напевно, доки кожному корупціонеру на голову не впаде російська ракета, вони не зміняться і не зрозуміють що в країні уже рік як іде війна. Ви вимагали акт огляду в той час як знаєте, що не маєте на це права, тепер ви навмисно завищили забезпечення пропозиції та встановили грошове покриття!!!!
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ваше твердження є безпідставним і може бути позцінено як образа особистої честі та гідності уповноваженої особа та бути підставою для звернення до правоохоронних та судових органів з метою захисту прав конкретної особи. Встановлення та підтвердження фактів будь яких порушень зі сторони посадових осіб належить до компетенції правоохоронних органів, але ніяк не до Ваших. Забезпечення тендерних пропозицій встановлено з метою відбору виконавця який може вчасно та якісно надати передбачені документацією послуги без попередніх оплат. Забезпечення тендерних пропозицій встановлено в межах та відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.06.2023 11:52
Відповідь надана

ЧОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СТАНОВИТЬ 2.8%

Номер: 31e32056a14d41eb9044f766b9190645
Дата опублікування: 15.06.2023 22:44
Опис: Чому ви встановили розмір забезпечення в розмірі 2.8%, якщо відповідно до Закону України про публічні закупівлі чітко передбаченно, що розмір забепечення пропозиції для робіт не може перевищувати 0,5 %?????? Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлений у розмірі 2.8 % так як вид предмету закупівлі послуги, а не роботи, що зазначено в оголошенні пропроведення відповідної процедури та в тендерній документауції до закупівлі.
Дата відповіді: 19.06.2023 10:55