-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень і фасаду Гвардійської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Ювілейна, 11 смт.Гвардійське, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням кошторисної документації та обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Торги не відбулися
6 947 852.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 478.52 UAH
мін. крок: 1% або 69 478.52 UAH
Номер:
5ed0ee5e93c945d6bd360bb415fde042
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:11 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити
проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
5 UA-2023-06-08-016234-a 08.06.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у
сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України
«Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПВП «ДВН» та ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Черкаської селищної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 15.06.2023, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 24.07.2023 № 11192-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного виробничого підприємства «ДВН» (далі – ПВП «ДВН»), товариства з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.07.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
31.07.2023 17:33 - 04.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2023 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
eae36572d76b49dc8a0aa0146940bac0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2023 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі із поточного ремонту приміщень і фасаду Гвардійської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Ювілейна, 11 смт.Гвардійське, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-08-016234-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bd4c1cd26b5f44b39823a9bb31b99f9a
Назва:
Пояснення по суті запиту
Дата опублікування:
12.07.2023 21:44
Опис:
Щодо першого питання Вашого запиту стосовно на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зокрема визначення потреби в поточному ремонті згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники, тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмету закупівлі та технічні вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником щляхом складання дефектного акту та розроблення кошторисної документації (кошторисна документація на надання послуги, що є предметом даної закупівлі була сформована інженером-кошторисником згідно договору про надання послуг з виготовлення кошторисної документації) на надання послуг з поточного ремонту приміщень та фасаду Гвардійської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул..Ювілейна, 11 смт.Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська обл. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Щодо другого питання стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до п. 4-1 Постанови «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Як видно з вищезазначеного, дані вимоги стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до п. 47 ст. 2 Бюджетного кодексу України «Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету».
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України «Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів»
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщений на офіційному сайті державної казначейської служби України, КНП «ЦПМСД» Черкаської селищної ради» відноситься до одержувачів бюджетних коштів та не відноситься до суб'єктів господарювання державного сектора економіки.
Відповідно до п. 38 ст. 2 Бюджетного кодексу України «Одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету».
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (КНП «ЦПМСД» ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ») з причини, що замовник являється ОДЕРЖУВАЧЕМ бюджетних коштів, а не розпорядником бюджетних коштів, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання КНП «ЦПМСД» ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тому, на запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконано КНП «ЦПМСД» ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ».
Номер:
e7a45b2d601c4b32ba4d57e9c0b35cfb
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
14.07.2023 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 220
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-06-08-016234-a.b1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-06-08-016234-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 30 червня 2023 року № 204 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 11 липня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ