-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мосту через р.Ірпінь на км 1+200 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С101419 Яблунівка -Перевіз (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Завершена
91 104 962.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 911 049.63 UAH
мін. крок: 1% або 911 049.63 UAH
Період уточнення:
07.06.2023 19:18 - 12.06.2023 00:00
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації
Номер:
817328a8d3d444d58115753bf0d17225
Дата опублікування:
10.06.2023 20:49
Опис:
Ознайомившись із тендерною документацією нова редакція від 09.06.2023 року встановлено, що умови тендерної документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), та наше право на участь у процедурі закупівлі, виходячи з наступного, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- скан-копію чинного сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації – будівництво доріг та автострад; будівництво мостів і тунелів.
- скан-копію чинного сертифікату на систему екологічного менеджменту щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів і тунелів.
- скан-копію чинного сертифікату на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи
менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів і тунелів.
- скан-копію чинного сертифікату на систему менеджменту дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування» ISO 39001:2012 (ДСТУ ISO 39001:2012, IDT) «Система
менеджменту безпеки дорожнього руху. Вимоги та настова щодо застосування» виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів та тунелів.
- скан-копію чинного сертифікату на технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» ISO 28000:2007 (ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи
управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів та тунелів.
Зазначена у вказаній редакції вимога містить додаткові зобов’язання до учасника закупівлі, які не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності із будівництва доріг, автострад, мостів та тунелів. Вказані Сертифікати ISO не передбачені чинним законодавством як обов’язкові для суб’єктів господарювання при будівництві доріг та автострад, мостів та тунелів. Більш того, отримання вказаного документу є дороговартісним та не швидким у отриманні. В будь-якому випадку отримати Сертифікати ISO за 5 днів, що передбачено як строк для подання пропозицій будь-якому учаснику неможливо. Вказана вимога обмежує участь у закупівлі тих учасників, які заздалегідь не отримали вказаний документ. Це в свою чергу наштовхує на думку про можливе зловживання Замовника та порушення принципів здійснення закупівель, за якими усі учасники повинні бути в рівних умовах. При цьому вимоги Замовника до учасника вчинити дії, які не є обов’язковими згідно законодавства в частині оформленні запитуваного сертифікату ISO не лежать правовій площині, а отже є незаконними. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині формування для них додаткових вимог. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». В порушення Конституції України Замовник встановлює вимогу вчинити дії, які держава не вважає обов’язковими. З огляду на вказане, відповідна вимога за тендерною документацією підлягає виключенню як незаконна та дискримінаційна.
Відповідь:
Доброго дня! Умови та вимоги тендерної документації на закупівлю Капітальний ремонт мосту через р.Ірпінь на км 1+200 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С101419 Яблунівка -Перевіз (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), з огляду на наступне. Вимоги передбачені тендерною документацією ніяким чином не має негативного впливу на основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовник вважає, що отримання зазначених у тендерній документації сертифікатів ISO не є вимогами, які створюють перепону для участі у даній закупівлі. У той же час, наведені умови тендерної документації не порушують права та законні інтереси Учасників закупівлі. Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних Учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть неякісно виконувати роботи, чого замовник ні в якому разі не може допустити, у зв’язку з великою конкуренцією. Разом з тим, Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості виконання робіт є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання у складі тендерної пропозиції скан-копію чинного сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації – будівництво доріг та автострад; будівництво мостів і тунелів. - скан-копію чинного сертифікату на систему екологічного менеджменту щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів і тунелів. - скан-копію чинного сертифікату на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів і тунелів. - скан-копію чинного сертифікату на систему менеджменту дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування» ISO 39001:2012 (ДСТУ ISO 39001:2012, IDT) «Система менеджменту безпеки дорожнього руху. Вимоги та настова щодо застосування» виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів та тунелів. - скан-копію чинного сертифікату на технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» ISO 28000:2007 (ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданого на ім’я Учасника цих торгів. Сфера сертифікації - будівництво доріг та автострад; будівництво мостів та тунелів
Наявність у підприємства даних документів свідчить про спроможність підприємства здійснити роботи з Капітального ремонту мосту через р.Ірпінь на км 1+200 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С101419 Яблунівка -Перевіз (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Вищезазначена позиція узгоджується з практикою АМКУ в частині розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 АМКУ постановив, що дана вимога не містить дискримінаційний характер, та відмовлено у задоволенні скарги Учаснику.
Зважаючи на усе викладене вище, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Дата відповіді:
12.06.2023 17:13
Відповідь надана
Працівники
Номер:
3332873a5c1948e0ac6a9f72993a379d
Дата опублікування:
09.06.2023 16:45
Опис:
Вимогами тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати документи про освіту. Конкретизуйте, будь ласка, який документ необхідний для працівників робітничої професії.
Відповідь:
Доброго дня! Для підтвердження освіти працівників виробничих професій учасник в складі тендерної пропозиції може надати дипломи або сертифікати або кваліфікаційні посвідчення, або інші документи.
Дата відповіді:
12.06.2023 14:58
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації
Номер:
c96654cc6ad5459bbeafd736110cf405
Дата опублікування:
09.06.2023 15:13
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 6 Розділу І, зазначено, що Учасник має право запропонувати еквівалентні матеріали передбачені у проектній документації ((кошторисній частині), завантаженій у електронному вигляді, окремими файлами. Однак, проектної документації (кошторисної частини) окремим файлом не завантажено Вами у електронному вигляді. Просимо Вас врегулювати дану вимогу та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.06.2023 16:47
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
442734ced09f4d8d9f9f4e9996c53df5
Дата опублікування:
09.06.2023 13:01
Опис:
Замовнику, в Додатку №4 у вас абзаци не в повному обсязі:
з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції та розуміємо, що ви будь-якої іншої тендерної пропозиції з більш вигідними для вас умовами. Це цілий абзац, що починається з маленької літери.
Учасники мають з цим погоджуватися, а, насправді, це набір слів. Приведіть вимоги Додатку №4 до порядку.
Відповідь:
Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.06.2023 16:48
Відповідь надана
Розрахунок договірної ціни
Номер:
d8b59c757fca40f5bb8a54bcd14b2caf
Дата опублікування:
09.06.2023 08:23
Опис:
Пунктом 6 Розділу І встановлено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України
«Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у останній версії програмного комплексу АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України. А як же ж щодо листа Мінінфраструктури №6301/27/14-22 від 05.12.22 з метою реформування системи ціноутворення у будівництві автомобільних доріг загального користування, враховуючи вимоги частини другої статті 7 Закону України «Про ціни та ціноутворення», наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.05.2022 за № 527/37863, затверджено Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального
користування. Також наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі змінами,внесеними наказом Мінінфраструктури від 25.11.2022 № 887) затверджено Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі – Методика), яка набрала чинності 17.10.2022. Враховуючи вищевикладене, зазначені Правила та Методика мають застосовуватися при визначенні вартості нового будівництва, реконструкції,ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з 17.10.2022. Кошторисна частина проєктної документації або кошторисна документація, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 16.10.2022, у зв’язку з набранням чинності Методики не потребує перегляду та може використовуватися
для планування та фінансування робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування, а також для проведення публічних закупівель. Для однієї закупівлі ви встановлюєте один метод порядку розрахунків для іншої - інший. В чому логіка? Чим ви користуєтеся? Чи все для "свого учасника"?
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до листа Мінінфраструктури №6301/27/14-22 від 05.12.22 повідомляємо про наступне. З метою реформування системи ціноутворення у будівництві автомобільних доріг загального користування, враховуючи вимоги частини другої статті 7 Закону України «Про ціни та ціноутворення», наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.05.2022 за № 527/37863, затверджено Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування.Також наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі змінами, внесеними наказом Мінінфраструктури від 25.11.2022 № 887) затверджено Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі – Методика), яка набрала чинності 17.10.2022. Враховуючи вищевикладене, зазначені Правила та Методика мають застосовуватися при визначенні вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з 17.10.2022. Кошторисна частина проєктної документації або кошторисна документація, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 16.10.2022, у зв’язку з набранням чинності Методики не потребує перегляду та може використовуватися для планування та фінансування робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування, а також для проведення публічних закупівель.
Дата відповіді:
12.06.2023 09:29
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
dee99a5d546346519e57a4d908a6d6d8
Дата опублікування:
08.06.2023 15:23
Опис:
Згідно змісту Додатку 4, а саме: Ми зобов’язуємося у випадку визначення нас переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти з нами договір про закупівлю завантажити в Систему у вигляді електронних/сканованих документів, перелік яких визначено у додатку 1 до тендерної документації та пункті 5 “Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції’ тендерної документації для переможця процедури закупівлі на зазначену вище закупівлю у визначені цим пунктом строки. Отже, після визначення Переможцем потрібно знову завантажити в систему документи згідно Додатку 1 до тендерної документації?
Відповідь:
Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.06.2023 16:48
Відповідь надана
Страхування
Номер:
e559b34bf4ca403e9fcef33ea6726895
Дата опублікування:
08.06.2023 14:38
Опис:
Відповідно до вимоги тендерної документації, що у разі використання власних будівельних машин наявних в учасників процедури закупівлі, надати підтвердження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників машин, які підлягають державній реєстрації та обліку. Замовнику, у Вас якесь упереджене ставлення щодо цієї вимоги. Тобото, якщо техніка залучена, то не потрібно надавати підтвердження обов'язкового страхування?
Відповідь:
Доброго дня! Повідомляємо, що відповідно до статті 3 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності здійснюється з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та/або майну потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди та захисту майнових інтересів страхувальників. Та відповідно до чинного законодавства всі наземні транспортні засоби які підлягають державній реєстрації та обліку підлягають бов'язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності. Пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що «У разі використання власних будівельних машин наявних у учасників процедури закупівлі, надати підтвердження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників машин, які підлягають державній реєстрації та обліку.». Якщо техніка, яку учасник планує залучити для виконання робіт буде залучатися у третьої сторони, відповідальність за виконання норм чинного законодавства несе власник машин.
Дата відповіді:
09.06.2023 17:04