• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Лот 1 Канцелярські товари різні.

Завершена

2 688 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 645.34 UAH
Період уточнення: 05.06.2023 15:01 - 12.06.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо поз. 29, 30

Номер: a0a953108c5e4f5691e9fb7f84e752cd
Дата опублікування: 08.06.2023 10:58
Опис: Шановний замовнику! У інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики по поз. 29, 30 "Ручка кулькова, синя" та "Ручка кулькова, червона" у стовбці "Технічні та якісні характеристики" вказана довжина стрижня 140 мм. Задля розширеня кола учасників, просимо внести зміни на "довжина стрижня не менше 140 мм", тому що Ваша втмога є дискрімінаційною і відподідає лише вузькому колу виробників.
Відповідь: Зміни внесено. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дата відповіді: 08.06.2023 13:50
Відповідь надана

Щодо поз. 25

Номер: 3e725d0aed584432a47085d8c7b5b691
Дата опублікування: 08.06.2023 10:55
Опис: Шановний замовнику! У інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики по поз. 25 "Папка-реєстратор, 70 мм" у стовбці "Технічні та якісні характеристики" вказана Місткість 480 арк. Задля розширеня кола учасників, просимо внести зміни на "Місткість до 450 арк", тому що Ваша характеристика є дискрімінаційною і відподідає лише вузькому колу виробників.
Відповідь: Зміни внесено. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дата відповіді: 08.06.2023 13:50
Відповідь надана

Щодо поз.9

Номер: b33f51f1efca4ba09acda8039cde007f
Дата опублікування: 07.06.2023 10:44
Опис: Шановний замовнику! У інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики по поз. 9 "Конверт, формат С6" у стовбці "Технічні та якісні характеристики вказан формат С4, але розмір конверту С6. Який саме конверт Вам потрібен?
Відповідь: Дякую. Шановний Учаснику, по поз. 9 "Конверт, формат С6" будуть внесені зміни до тендерної документації. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, будуть розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Також в окремому документі буде оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Дата відповіді: 07.06.2023 11:01
Відповідь надана

Додаток 3

Номер: 7a7509aa6fd44e1c98f77421345afbe2
Дата опублікування: 07.06.2023 09:54
Опис: Доброго дня. Шановник Замовник, в ході перегляду вашої закупівлі. Маємо запитання. У Додатку 3 є примітка "Поставка товару від перевізників (Нова пошта і т .д.) не приймаються . Приймаються в тому випадку , коли при розвантаженні товару буде присутній представник компанії з відповідними документами" - дана примітка стосується як канцелярських товарів так і паперу. Чи лише паперу офісного?
Відповідь: Доброго дня. Вимоги, вказані у тендерній документації відносяться до всіх Лотів даної закупівлі.
Дата відповіді: 07.06.2023 10:36