-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Лот 1 Канцелярські товари різні.
Завершена
2 688 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 645.34 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 645.34 UAH
Період оскарження:
05.06.2023 15:01 - 12.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
ba994fbaf51e470fb0bc69793fe366cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-05-009809-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Добрий день!
Шановний Замовнику, на нашу думку, присутні деякі неточності або дискримінаційні вимоги у Додатку 3 по Лоту №1 канцтовари, які потребують внесення відповідних змін до документації
Щиро Вам дякуємо зарані
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.06.2023 15:03
- Протокол внесення змін (1).doc 09.06.2023 17:15
- Тендерна_документація_за_Особливостями (нова редакція).docx 09.06.2023 17:15
- Прелік змін.docx 09.06.2023 17:15
Дата подачі:
09.06.2023 15:03
Вирішення:
Зміни внесено. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Статус вимоги:
Задоволено