• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне днопоглиблення на акваторії морського порту

відповідно до технічних вимог

Завершена

126 880 333.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 268 803.33 UAH
Період уточнення: 29.12.2017 13:20 - 29.01.2018 09:00
Відповідь надана

невідповідності в тендерній документації

Номер: cb3759a3e0d6401bb37964b35a18c987
Дата опублікування: 28.01.2018 22:36
Опис: 1. Відповідно до п.4 Розділу № ТД строк дії ТП -120 календарних днів. Відповідно до Додатку 4 ТД - 91 календарний день. Прошу усунути розбіжність. 2 За змістом всієї документації вбачається, що Замовник може відхилити ТП Учасника у випадку ненадання або неповного надання документів передбачених ТД після аукціону. Разом з тим інформуємо Замовника, що відповідно до позиції Антимонопольного комітету України, виключними підставами для відхилення тендерної пропозиції є підстави передбачені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначає АМКУ в своєму рішенні № 260-р/пк-пз від 12.01.2018 по процедурі закупівлі № UA-2017-11-23-000099-с, документи, що надаються після проведення аукціону (крім документів по ст.17 Закону про публічні закупівлі), не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може стати в подальшому підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (виходячи з положень вимог статті 30 Закону).
Відповідь: На підставі Вашого першого питання Тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45240000-1 «Будівництво гідротехнічних об’єктів» (Експлуатаційне днопоглиблення на акваторії морського порту. Стосовно Вашого другого питання повідомляємо, що згідно вимогам тендерної документації на закупівлю зазначеної послуги та ч.5 та ч.6 ст. 28 Закону України від 29.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Таким чином, Ваше твердження про відхилення тендерної пропозиції Учасника у випадку ненадання або неповного надання документів, передбачених тендерною документацією після аукціону, є безпідставним та суперечить вимогам тендерної документації на зазначену закупівлю.
Дата відповіді: 30.01.2018 16:52
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: f261a466fea344889181b6b34643b964
Дата опублікування: 27.01.2018 14:39
Опис: У тендерной документації у наявності посилання на РД 31.74.09-86 "Нормы на морские дноуглубительные работы". Просимо повідомити яким чином може розраховуватися продуктивність, час та інші показники днопоглиблювального обладнання в тому випадку, якщо це обладнання відсутнє в переліку обладнання та судів, зазначених у умомянутом РД. Ці норми часу розроблені в 1986 році і не враховують розвиток днопоглиблювальної техніки за минулі 30 років. Просимо надати методику розрахунку, яка може застосовуватися до всіх існуючих видів і типів днопоглиблювального обладнання.
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. Постановою Верховної ради України від 12.09.1991 року № 1545-ХІІ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» визначено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України. Пунктом 3 Розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію», зокрема, визначено, що стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті центральними органами виконавчої влади до набрання чинності цим Законом, а також галузеві стандарти (ОСТ) та прирівняні до них інші нормативні документи колишнього Союзу Радянських Соціалістичних Республік, галузеві стандарти України (ГСТУ) (далі - галузеві нормативні документи) застосовуються до їх заміни на технічні регламенти, національні стандарти, кодекси усталеної практики чи скасування в Україні, але не більш як 15 років з дня набрання чинності цим Законом. При цьому, згідно пп. 14 п. 1 ст. 1 цього Закону нормативний документ - документ, що встановлює правила, настанови чи характеристики щодо діяльності або її результатів. З огляду на те, що жодним нормативно-правовим актом діючого законодавства України РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» (далі – РД-86) не скасований та не замінений відповідним центральним органом виконавчої влади на інший нормативний документ, він є діючим на території України. Окремо слід зауважити наступне. Вимоги РД-86 розповсюджується не на окремі судна, а на типи суден, що будувалися серіями, в тому числі і після 1986 року. Станом на сьогодні, як на території України, так і за її межами експлуатуються днопоглиблювальні та ґрунтовідвізні судна, які належать до типів суден, включених до складу РД-86, і на які розповсюджується його дія. У випадку, якщо днопоглиблювальні та ґрунтовідвізні судна не належать до типів суден включених до РД-86 і на які не поширюється його дія, планування учасником надання послуг за предметом цієї закупівлі та здійснення відповідних технічних розрахунків, вочевидь, повинно здійснюватися на підставі паспортних характеристик зазначеного днопоглиблювального обладнання з урахуванням отриманих вихідних даних (Додаток № 3 до тендерної документації).
Дата відповіді: 31.01.2018 16:59
Відповідь надана

Вимоги всупереч законодавству

Номер: a4a1daf38ba741318df6463be0450da0
Дата опублікування: 27.01.2018 14:20
Опис: Згідно зі змістом Тендерної документації Участник повинен надати копію чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями, які здійснюють контроль за даним видом діяльності на надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт. Дані вимоги носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників нерезидентів з наступних причин: Статтею 3 Закону про державні закупівлі передбачено наступне:Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Учасник-нерезидент не може мати свідоцтво про визнання, видане Українським Регістром судноплавства на днопоглиблювальні і промірні роботи, тому що це не передбачено законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент. Крім того, Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Законом не передбачено надання документів про наявність свідоцтва про визнання Українського Регістру на виконання будь-якого виду робіт. Крім того, вимога про надання копії договору з субпідрядником, які мають відповідне визнання Регістру судноплавства України є втручанням в господарську діяльність підприємства і суперечить чинному законодавству України. Також, вимога про надання свідоцтва про визнання, виданого Українським Регістром судноплавства, також суперечить статті 6 Антиконкурентні узгоджені дії суб'єктів господарювання Закону Про захист економічної конкуренції 3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками; 5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; 6) застосування різних умов до рівнозначних угод з іншими суб'єктами господарювання, що ставить останніх у невигідне становище в конкуренції; 8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме: виключення вимоги про необхідність надання сертифіката про визнання Регістру судноплавства України. Доказом може послужити факт безпосереднього виконання днопоглиблювальних робіт в порту Южний компанією-нерезидентом, яка не мала та не має свідоцтва про визнання, виданого Регістром судноплавства України.
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації учасники (резиденти/нерезиденти) у складі своєї тендерної пропозиції надають документи про підтвердження кваліфікаційних вимог учасника, у тому числі: копію чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями, які здійснюють контроль за даним видом діяльності на надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт. У разі відсутності чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями щодо надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт, надається документальне підтвердження щодо можливості залучення визнаної Регістром Судноплавства України промірної партії. Зазначені документи про підтвердження вищевказаних кваліфікаційних вимог учасниками-нерезидентами надаються у тому числі, але не виключно, відповідно до законодавства тієї країни, де офіційно зареєстрований суб’єкт господарської діяльності (вказані документи повинні бути легалізовані та/або апостильовані у встановленому в Україні порядку та перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально) Документи, що не передбачені законодавством країни учасників-нерезидентів, не подаються учасниками-нерезидентами у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Учасники-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Замовником, подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн, де вони зареєстровані (вказані документи повинні бути легалізовані та/або апостильовані у встановленому в Україні порядку та перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально). У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документу лист з зазначенням причин відсутності такого документу та його аналогу. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.3 Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.05.2006 №463 «Про затвердження Положення про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях, підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України» Регістром судноплавства України (далі - Регістр) здійснюється технічний нагляд за проведенням промірних робіт згідно з вказаним Положенням та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують проведення промірних робіт. Пунктом 1.1. «Положення про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях, підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України», затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.05.2006 №463 (далі - Положення) передбачено, що: - дія цього Положення поширюється на підприємства та організації, що замовляють, виконують промірні роботи для визначення глибин на акваторіях і підхідних каналах портів, терміналів, суднобудівних і судноремонтних заводів та судноплавних шляхах України незалежно від форми власності та відомчої приналежності та здійснюють контроль за ними, за винятком промірних робіт, які виконуються державною установою «Держгідрографія» та державним підприємством «Адміністрація морських портів України» для навігаційного забезпечення на внутрішніх водних шляхах України; - промірні роботи для будівельно-експлуатаційної мети виконуються підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром, за наявності в них сучасного промірного обладнання та програмного забезпечення, досвіду виконання промірів, кваліфікованого персоналу; - днопоглиблювальні роботи виконуються підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром. Також відповідно до вимог Розділу 6 «Правил технічного нагляду за гідротехнічними спорудами у експлуатації та промірними роботами», затверджених Регістром судноплавства України, які вступили в дію з 01.07.2013 (далі - Правила), організації та підрядні організації, що виконують роботи (послуги), результати яких використовуються Регістром у наглядовій діяльності за гідротехнічними спорудами (далі - ГТС), повинні мати відповідні державні ліцензії, кваліфікаційні сертифікати та дозволи і бути визнані Регістром. У Розділі 5 Правил зазначено, що днопоглиблювальні роботи виконуються під технічним наглядом Регістра. Технічний нагляд Регістра включає в тому числі визнання спеціалізованих організацій, що виконують промірні, водолазні та днопоглиблювальні роботи. З порядком отримання Свідоцтва про визнання підприємств на виконання вищевказаних робіт (послуг) можна ознайомитись за посиланням http://www.shipregister.ua/firms/index.html. Крім того, учасник (резидент/нерезидент), який буде визнаний переможцем даної закупівлі, в обов’язковому порядку відповідно вимог чинного законодавства України та умов проекту договору (Додатки 5.1 та 5.2 до тендерної документації) на дату початку надання Послуг повинен мати Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України на виконання днопоглиблення, промірних робіт та водолазного обстеження (у разі виконання водолазного обстеження). У разі залучення спеціалізованих організацій для виконання промірних робіт та водолазного обстеження відповідні Свідоцтва про визнання та інші необхідні дозвільні документи повинні бути в наявності у залучених спеціалізованих організацій. Стосовно Вашого зауваження щодо вимоги про надання копії договору з субпідрядником, який має відповідне визнання Регістру судноплавства України, і є втручанням в господарську діяльність підприємства та суперечить чинному законодавству України, зазначаємо, що в тендерній документації на закупівлю послуг немає посилання на таку вимогу.
Дата відповіді: 31.01.2018 16:59
Відповідь надана

Питання щодо тендерної документації

Номер: dad35da2746340f5b9f3c2436de8250c
Дата опублікування: 25.01.2018 12:44
Опис: У складі тендерної документації є посилання на РД-86 - РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы»; Звертаємо вашу увагу на той факт, що РД-86 - РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные роботы», є документом, розробленим Ростовським центральним проектно-конструкторським бюро в 1986 році і застосовується на морських днопоглиблювальних роботах, виконуваних днопоглиблювальних флотом Мінморфлоту і Минтрансстроя СРСР. Також в документі зазначено, що документ не поширюється на судна днопоглиблювального флоту, їм не враховані. Просимо виключити з редакції тендерної документації згадки та посилання на РД-86 - РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» з наступних причин: 1. Документ не може застосовуватися на території України в зв'язку з відсутністю офіційного визнання Україною документа, розробленого і затвердженого органами неіснуючої держави 2. Днопоглиблювальний флот, вказаний в даному документі і входив раніше до складу флоту СРСР, на сьогоднішній день практично не існує. Документ був розроблен майже 32 роки тому 3. У документі не враховано днопоглиблювальний флот, побудований після 1986 (дати видання документа) 4. Застосування даного документа, ставить в нерівноправні умови учасників тендеру, що мають флот, не включений до складу даного документа и побудований після 1986 року та флот, якій ніколи не нележав СРСР
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно Постанови Верховної Ради України від 12.09.1991 № 1545-ХІІ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України. На сьогоднішній день жодним законодавчим актом не було скасовано РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы», замість зазначених норм не введено інші нормативні документи, які пов’язані з проведенням днопоглиблення із розрахованими відповідними нормами типового днопоглиблювального флоту, тому РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» діє на території України.
Дата відповіді: 30.01.2018 16:51
Відповідь надана

Кваліфікаційні вімоги

Номер: e73176ab72fd4ba1b8e51f6fc66532e2
Дата опублікування: 10.01.2018 12:20
Опис: У Кваліфікаційних критеріях та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям вказано, що участник повинен надати "копію чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями, які здійснюють контроль за даним видом діяльності на надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт**. У разі відсутності чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями щодо надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт, надати документальне підтвердження щодо можливості залучення визнаної Регістром Судноплавства України промірної партії." Просимо роз'яснити наступне: 1. Для учасника-нерезідента, у якого є офіційно зареєстровано представництво у Україні, який саме документ необхідно представити про підтвердження права компанії на виробництво днопоглиблювальних робіт: - Свідоцтво Регістру Судноплавства України, виданій на ім'я представництва в Україні, про надання послуг (днопоглиблювальні роботи) - Сертіфікатів Якості про впровадження системи якості в компанії-представництві, або головної компанії - Немає необхідності подавати будь-які сертифікати для компанії-нерезидента 2. Для учасника-нерезидента, що не має офіційно зареєстрованого представництва в Україні, які саме документи необхідно представити і чи не буде факт ненадання таких документів бути причиною відмови про участь в тендері
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації учасники (резиденти/нерезиденти) у складі своєї тендерної пропозиції надають документи про підтвердження кваліфікаційних вимог учасника, у тому числі: копію чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями, які здійснюють контроль за даним видом діяльності на надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт. У разі відсутності чинного Свідоцтва Учасника про визнання Регістром Судноплавства України (з додатком щодо переліку робіт) або іншими ліцензованими організаціями щодо надання даного виду послуг (днопоглиблювальні роботи), включаючи виконання промірних робіт, надається документальне підтвердження щодо можливості залучення визнаної Регістром Судноплавства України промірної партії. Зазначені документи про підтвердження вищевказаних кваліфікаційних вимог учасниками-нерезидентами надаються у тому числі, але не виключно, відповідно до законодавства тієї країни, де офіційно зареєстрований суб’єкт господарської діяльності (вказані документи повинні бути легалізовані та/або апостильовані у встановленому в Україні порядку та перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально) Документи, що не передбачені законодавством країни учасників-нерезидентів, не подаються учасниками-нерезидентами у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Учасники-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Замовником, подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн, де вони зареєстровані (вказані документи повинні бути легалізовані та/або апостильовані у встановленому в Україні порядку та перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально). У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документу лист з зазначенням причин відсутності такого документу та його аналогу. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.3 Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.05.2006 №463 «Про затвердження Положення про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях, підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України» Регістром судноплавства України (далі - Регістр) здійснюється технічний нагляд за проведенням промірних робіт згідно з вказаним Положенням та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують проведення промірних робіт. Пунктом 1.1. «Положення про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях, підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України», затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.05.2006 №463 (далі - Положення) передбачено, що: - дія цього Положення поширюється на підприємства та організації, що замовляють, виконують промірні роботи для визначення глибин на акваторіях і підхідних каналах портів, терміналів, суднобудівних і судноремонтних заводів та судноплавних шляхах України незалежно від форми власності та відомчої приналежності та здійснюють контроль за ними, за винятком промірних робіт, які виконуються державною установою «Держгідрографія» та державним підприємством «Адміністрація морських портів України» для навігаційного забезпечення на внутрішніх водних шляхах України; - промірні роботи для будівельно-експлуатаційної мети виконуються підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром, за наявності в них сучасного промірного обладнання та програмного забезпечення, досвіду виконання промірів, кваліфікованого персоналу; - днопоглиблювальні роботи виконуються підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром. Також відповідно до вимог Розділу 6 «Правил технічного нагляду за гідротехнічними спорудами у експлуатації та промірними роботами», затверджених Регістром судноплавства України, які вступили в дію з 01.07.2013 (далі - Правила), організації та підрядні організації, що виконують роботи (послуги), результати яких використовуються Регістром у наглядовій діяльності за гідротехнічними спорудами (далі - ГТС), повинні мати відповідні державні ліцензії, кваліфікаційні сертифікати та дозволи і бути визнані Регістром. У Розділі 5 Правил зазначено, що днопоглиблювальні роботи виконуються під технічним наглядом Регістра. Технічний нагляд Регістра включає в тому числі визнання спеціалізованих організацій, що виконують промірні, водолазні та днопоглиблювальні роботи. З порядком отримання Свідоцтва про визнання підприємств на виконання вищевказаних робіт (послуг) можна ознайомитись за посиланням http://www.shipregister.ua/firms/index.html. Крім того, учасник (резидент/нерезидент), який буде визнаний переможцем даної закупівлі, в обов’язковому порядку відповідно вимог чинного законодавства України та умов проекту договору (Додатки 5.1 та 5.2 до тендерної документації) на дату початку надання Послуг повинен мати Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України на виконання днопоглиблення, промірних робіт та водолазного обстеження (у разі виконання водолазного обстеження). У разі залучення спеціалізованих організацій для виконання промірних робіт та водолазного обстеження відповідні Свідоцтва про визнання та інші необхідні дозвільні документи повинні бути в наявності у залучених спеціалізованих організацій.
Дата відповіді: 15.01.2018 11:29