-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР
Торги відмінено
7 452 298.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 261.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 261.49 UAH
Період уточнення:
02.06.2023 15:40 - 25.06.2023 00:00
Відповідь надана
Акт візуального огляду об'єкта
Номер:
01a9ec92d8d6487da867d3b48fc90dfa
Дата опублікування:
02.06.2023 17:04
Опис:
Доброго дня! В Додатку 4 до тендерної документації Замовник вказав вимогу:
«Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з обсягом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Зазначений акт надається у складі пропозиції.»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про огляд порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст..5 та ст..22 «про публічні закупівлі»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі нашого підприємства в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, виїзд до місця надання послуг для погодження місця розміщення ПЦС та погодження місця встановлення камер спостереження, здійснення заміру та розрахунків по кількості кабелю.. є прямим порушенням норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням акту візуального огляду об’єктів замовника за підписом представника замовника та представника учасника. Адже особисті зустрічі можуть призвести до зловживань з боку Замовника та можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що до аналогічного висновку дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 6653-р/пк-пз від 08.11.2022
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про надання акту огляду об’єкта замовника за підписом представника замовника, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути ВИКЛЮЧЕНА шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь:
Шановний Учасник! Закуповуючи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Послуги з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку для Замовника, враховуючи сферу його діяльності та цінність предметів що зберігається на наших об’єктах, складають важливе значення - в зв’язку з чим якості послуг приділяється велика увага. Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей (оскільки територія лікарні займає велику розгалужену територію, учасник повинен ознайомитися з значним обсягом надання послуг, ресурсами, які необхідно бути використовувати, ознайомитися з розташуванням евакуаційних виходів та обʼєктів охорони, щоб розрахувати свою логістику), наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання важливої інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Наголошуємо увагу, що пости охорони дислоковані на різних територіях міста, обсяги і територія охорони значні. Відповідно до таблиці 1 п. 8 Додатку 4 ТД - необхідно подбати про 24/7 забезпечення до евакуаційних виходів в умовах воєнного стану. А також необхідно забезпечити охорону об’єкту згідно дислокації посту, яку за вимогою Замовника може бути змінено упродовж трьох днів. Маємо зауважити, що більшість місцевих та іногородніх компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань. Також наголошуємо, що КНП «КЛШМД»ДМР відноситься до критичної інфраструктури, тому дана вимога є необхідною для вжиття усіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи/послуги у строки визначені Замовником.
В даному разі йдеться про візуальний огляд Учасником обсягів та місця охорони на території Замовника, де необхідно організувати ефективну охорону. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
На переконання Замовника, Учасники мають бути зацікавлені в проведенні візуального огляду, в отриманні як можна більш повної, вичерпної інформації щодо об’єктів, на яких має бути організована ефективна та якісна охорона. Звичайно, якщо йдеться про надання ефективних та якісних послуг, особливо в нинішніх запроваджених умовах воєнного стану. Оцінити великий обсяг майбутніх послуг є дуже важливим. Відповідно до ч. 3. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо обстеження учасником об’єктів, де буде надаватися послуги. На виконання п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», доступ до об’єктів надається учасникам без будь-яких перешкод, у робочий час.
Наголошуємо, що за наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції.
Дата відповіді:
05.06.2023 17:02