• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Завершена

50 731 686.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 658.43 UAH
Період уточнення: 26.05.2023 18:06 - 31.05.2023 00:00
Відповідь надана

Звіт

Номер: 80ff81fa090e44f8a6af6ea266a17d17
Дата опублікування: 29.05.2023 15:14
Опис: відповідно до тендерної документації ви вимагаєте надання у складі пропозиції звіт про обстеження Згідно частини 1 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Наше підприємство не розуміє, яка конфіденційність можлива під час підготовки та подання тендерних пропозицій, якщо Замовник торгів володіє інформацією про Учасників процедури закупівлі до моменту кінцевого строку подання пропозицій та проведення їх оцінки. Більше того, Замовник на власний розсуд має можливість вирішувати чи підписувати звіт конкретному Учаснику процедури закупівлі чи ні. Вимагаємо виключити незаконну вимогу із умов тендерної документації!!!
Відповідь: Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне, відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником встановлено дану вимогу задля повного розуміння обсягів та складності робіт, які необхідно буде виконати підряднику. Оскільки в процесі огляду учасник може краще оцінити обсяги робіт та можливо виявити певні недоліки або інші невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника. Замовник гарантує підписання звіту про обстеження кожному Учаснику, який здійснить обстеження об’єкту та ознайомиться з обсягами робіт. Конфіденційність і цілісність пропозиції Учасника в даному випадку не буде порушено, оскільки, Замовник не буде володіти інформацією щодо ціни та інших документів пропозиції Учасника до моменту розкриття.
Дата відповіді: 31.05.2023 16:20
Відповідь надана

ISO

Номер: 951de55dbeb84d9891cff905183771ee
Дата опублікування: 29.05.2023 14:45
Опис: Надайте обгрунтування необхідності усіх зазначених в ТД ISO!
Відповідь: Доброго дня! Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Крім цього, ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати перелік критеріїв, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Конкретний перелік документів, які мають надати учасники формується замовником з дотриманням принципу пропорційності. В даній закупівлі, зважаючи на значний обсяг робіт та розмір очікуваної вартості, замовником сформовано вимогу щодо надання учасниками Сертифікатів ISO. Сертифікація ISO є процесом оцінки та підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених в стандартів. З огляду на це, для замовника наявність в учасників відповідних сертифікатів є одним зі способів підтвердження того, що закуплені товари, послуги чи роботи виконання робіт, будуть відповідати встановленим стандартам якості, безпеки та ефективності. До прикладу: Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" застосовується до ризиків, пов'язаних із охороною праці, які знаходяться під постійним наглядом компанії. Переваги впровадження стандарту ISO 45001 полягають у полегшенні управління та контролю над появою нових ризиків та збитків, а також мінімізації наслідків тих, що вже відбулися, та запобігання їм шляхом: усунення загроз та зменшення ризиків для здоров'я та безпеки, створення здорових та безпечних робочих місць, зменшення кількості аварій, підвищення довіри та конкурентоспроможності на ринку, підвищення довіри поточних та потенційних клієнтів, сприяння належній організаційній культурі, що стосується охорони праці. Враховуючи характер послуг, вважаємо, що сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) слугуватиме підтвердженням дотримання учасником вимог охорони праці. Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації учасника закупівлі. У стандарті ДСТУ ISO 14031:2016 подано настанови для організації щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління. Сертифікат ДСТУ ІSO 28000:2007 (ІSO 28000:2007) дозволяє підтвердити, що в підрядника добре налагоджений ланцюг постачання сировини, яка необхідна для виконання поточного ремонту дороги. Кожен сертифікат ІSO, який вимагає замовник є доказом впровадження Учасником у своїй діяльності міжнародних стандартів, володіння ним спеціальними знаннями щодо безпеки та якості. Вищеописані ДСТУ ISO узгоджуються із чинним законодавством України та були прийняті з метою імплементувати міжнародні стандарти у наше законодавство. Будь-яка організація, яка відповідає встановленим стандартам має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат. Тому вимога про надання сертифікату не може вважатись дискримінаційною для учасників торгів.
Дата відповіді: 31.05.2023 16:19
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: 4eba8450669649b797ba4cd97a4abf1a
Дата опублікування: 29.05.2023 14:08
Опис: Припиніть маніпулювати із сертифікатами ISO, кому війна, а кому..... . Дуже чітко прослідковується потенціний "ПЕРЕМОЖЕЦЬ"
Відповідь: Доброго дня! Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Крім цього, частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати перелік критеріїв, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, що спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Конкретний перелік документів, які мають надати учасники формується замовником з дотриманням принципу пропорційності, передбаченого ст. 5 Закону. В даній закупівлі, зважаючи на значний обсяг робіт та розмір очікуваної вартості, замовником сформовано вимогу щодо надання учасниками Сертифікатів ISO. Сертифікація ISO є процесом оцінки та підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених в стандартів. З огляду на це, для замовника наявність в учасників відповідних сертифікатів є одним зі способів підтвердження того, що закуплені товари, послуги чи роботи будуть відповідати встановленим стандартам якості, безпеки та ефективності. Будь-яка організація, яка відповідає встановленим стандартам має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат. Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, відповідно кожен учасник, який буде відповідати вимогам Тендерної документації, може стати «ПЕРЕМОЖЦЕМ».
Дата відповіді: 31.05.2023 16:19