-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Завершена
50 731 686.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 658.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 253 658.43 UAH
Номер:
1b9f47289448486cae85952ab29bcfa6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
29.09.2023 10:54 - 21.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-05-26-012783-a 26.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, в повідомленні про намір укласти договір та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, в повідомленні про намір укласти договір та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яворівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 26.05.2023 № 94 (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 29.05.2023 та надані Замовником відповіді від 31.05.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»), протокол уповноваженої особи від 07.06.2023 № 99, повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2023, договір підряду від 19.06.2023 № 88, укладений Замовником з ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.06.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 06.10.2023 та 16.10.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються замовниками відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Вимогами підпункту 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що: «При виконанні робіт/послуг підрядник повинен дотримуватися заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник. Учасникам необхідно надати Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, а також Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається Сертифікат, який виданий працівнику учасника про проходження навчання Стосовно усіх вищевказаних вимог ДСТУ ISO, в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок на набуття кваліфікації «внутрішній аудитор».
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» в тендерній пропозиції надано Сертифікат від 03.02.2023 № 02-19011/2023, виданий Павленко Тетяні Євгенівні, в якому зазначено, що вона пройшла навчання стосовно вимог: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Порядок проведення внутрішніх аудитів згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління».
Проте, ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» не надано сертифікат, який виданий працівнику даного учасника про проходження навчання стосовно ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови».
Зважаючи на вищезазначене, Управлінням, відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, 11.10.2023 надано запит про надання пояснень, у зв’язку з чим Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей або невідхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
Замовником 16.10.2023 на запит Управління надано наступне пояснення: «… відповідно до стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління», у відповідності до якого здійснюється навчання та набуття кваліфікації «внутрішній аудитор» – не передбачено проходження навчання згідно ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови », оскільки сам по собі стандарт ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» встановлює процес який називають оцінюванням екологічної дієвості, що дозволяє організаціям вимірювати та оцінювати свою екологічну дієвість і обмінюватись інформацією, стосовною екологічної дієвості, використовуючи основні показники дієвості, які ґрунтуються на достеменній та перевірній інформації …».
Зважаючи на викладене, вимоги, встановлені в тендерній документації Замовником, а саме: надання учасниками Сертифікату, який виданий працівнику учасника про проходження навчання стосовно усіх вимог ДСТУ ISO, зазначених в підпункті 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника (ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14031:2016, ДСТУ ISO 45001:2019) та в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок на набуття кваліфікації «внутрішній аудитор», непередбачені діючим законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
19.10.2023 17:55 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2023 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа
Яворівської міської ради Львівської області
Державній аудиторській службі України
Замовник — Яворівська міська рада Львівської області
Моніторинг — UA-M-2023-09-28-000090
Оголошення — UA-2023-05-26-012783-a
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
ІНФОРМАЦІЯ
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-26-012783-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне:
ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, в повідомленні про намір укласти договір та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язав здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та зокрема під час проведення майбутніх закупівель, а саме:
1. Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
2. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати встановлені у висновку порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати.
3. Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель.
З повагою, Уповноважена особа Катерина Станько
Дата публікації звіту:
24.10.2023 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
ffab40347db34c02b5bc248e247a380a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2023 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», очікуваною вартістю 50 731 686,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-012783-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», вимоги підпункту 3.3 пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c49be212b59c4a9ebc5091163a68b79a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.10.2023 09:51
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області» (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), за ідентифікатором закупівлі – UA-2023-05-26-012783-a, надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області» здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, яка затверджена рішенням виконавчого комітету Яворівської міської ради Львівської області № 148 від 26.05.2023 року. Очікувана вартість даної закупівлі визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, за результатом експертизи якої складено експертний звіт (позитивний).
Сторінка власного веб-сайту Яворівської міської ради Львівської області, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://yavoriv-rada.gov.ua/news/1685359855/
2. Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» було дотримано вимоги підпункту 3.3 пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав наступні документи: 1) Копію протоколу загальних зборів ТзОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" №4 від 04.01.2017 р., копію наказу №34 від 05.01.2017 р., довідку довільної форми щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника; 2) Ліцензію видану Держархбудінспекцією України згідно наказу №79-Л від 27.12.2018 р. разом з додатком до ліцензії.
Документи до пояснення по запиту від 03 жовтня 2023 року:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомість ресурсів.
3. Копія протоколу загальних зборів ТзОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" №4 від 04.01.2017 р.,
4. Копія наказу №34 від 05.01.2017 р.
5. Довідка довільної форми щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю ТзОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ".
6. Ліцензія ТзОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" видана Держархбудінспекцією України згідно наказу №79-Л від 27.12.2018 р.
З повагою, Уповноважена особа Катерина Станько».
Номер:
65af237411414ef88418cf1bbe58452d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2023 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», очікуваною вартістю 50 731 686,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-012783-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Вимогами підпункту 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що: «При виконанні робіт/послуг підрядник повинен дотримуватися заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник. Учасникам необхідно надати Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, а також Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається Сертифікат, який виданий працівнику учасника про проходження навчання Стосовно усіх вищевказаних вимог ДСТУ ISO, в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок на набуття кваліфікації «внутрішній аудитор».
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» в тендерній пропозиції надано Сертифікат від 03.02.2023 № 02-19011/2023, виданий Павленко Тетяні Євгенівні, в якому зазначено, що вона пройшла навчання стосовно вимог: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Порядок проведення внутрішніх аудитів згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління».
Проте, ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» не надано сертифікат, який виданий працівнику даного учасника про проходження навчання стосовно ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», чим порушено вимоги підпункту 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
2. Згідно з Технічним завданням, що міститься в Додатку 2 до тендерної документації Замовника, пунктами 61, 97, 123 та 178 передбачено проведення робіт з ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками; пунктами 138, 143, 148, 153, 158, 163 та 168 передбачено нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркувальними машинами; пунктами 191, 194 та 199 передбачено проведення робіт за допомогою установки горизонтально спрямованого буріння.
На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» в тендерній пропозиції надано «Довідка про наявність в учасника обладнання, необхідного для виконання робіт по закупівлі та виконання умов договору» від 29.05.2023 № 662 (далі – Довідка). Проте, дана Довідка не містить інформації про наявність у учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» обладнання, машин, механізмів, необхідних для виконання робіт з ущільнення ґрунту, нанесення горизонтальної дорожньої розмітки та буріння, що є невідповідністю вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що інформація про наявність у учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» пневматичних трамбівок, маркувальних машин та установки горизонтально спрямованого буріння або можливості виконати роботи, зазначені в технічному завданні під номерами 61, 97, 123, 138, 143, 148, 153, 158, 163, 168, 178, 191, 194 та 199 без використання даних машин (механізмів, устаткування) не міститься в жодному документі його тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене в пунктах 1 та 2 даного запиту, просимо надати пояснення, чому Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей або невідхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
3. Відповідно до пункту 6.120 розділу VI «Ремонт дорожніх одягів» Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів: «ступінь ущільнення ґрунту після засипання траншеї (котловану) повинен обов'язково перевірятись лабораторними приладами».
Просимо надати пояснення, чому в тендерній документації Замовника не зазначено вимог щодо підтвердження наявності у учасників пересувної вимірювально-настройкової лабораторії необхідної для перевірки ущільнення ґрунту? Слід зазначити, що відповідно до відомості ресурсів, яку Замовником, в тому числі, використано для розрахунку очікуваної вартості закупівлі, під номером 37 зазначено «Лабораторія пересувна вимірювально-настройкова, пенал».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
285cd0fdce454ffa9470dd4abb16b457
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.10.2023 17:03
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області» (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), за ідентифікатором закупівлі – UA-2023-05-26-012783-a, надаємо наступні пояснення.
1. Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На цій підставі Замовником була встановлена вимога в тендерній документації, зокрема: «При виконанні робіт/послуг підрядник повинен дотримуватися заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник. Учасникам необхідно надати Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, а також Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається Сертифікат, який виданий працівнику учасника про проходження навчання Стосовно усіх вищевказаних вимог ДСТУ ISO, в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок на набуття кваліфікації «внутрішній аудитор». На виконання даної вимоги Учасником було надано:
-Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий ТОВ «Вельт Капітал»;
-Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий ТОВ «Вельт Капітал»,
- Сертифікат оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови » у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий ТОВ «Вельт Капітал»,
- Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий ТОВ «Вельт Капітал»
- Сертифікат, який виданий працівнику учасника про проходження навчання Стосовно усіх вищевказаних вимог ДСТУ ISO, в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок та набуття кваліфікації «внутрішній аудитор», а саме Сертифікат від 03.02.2023 № 02-19011/2023, виданий Павленко Тетяні Євгенівні, в якому зазначено, що вона пройшла навчання стосовно вимог: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Порядок проведення внутрішніх аудитів згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління».
Слід зазначити що відповідно до стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління», у відповідності до якого здійснюється навчання та набуття кваліфікації «внутрішній аудитор» - не передбачено проходження навчання згідно ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови », оскільки сам по собі стандарт ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» встановлює процес який називають оцінюванням екологічної дієвості, що дозволяє організаціям вимірювати та оцінювати свою екологічну дієвість і обмінюватись інформацією, стосовною екологічної дієвості, використовуючи основні показники дієвості, які ґрунтуються на достеменній та перевірній інформації, та оскільки в учасника- переможця ТОВ «Вельт Капітал» є відповідний сертифікат, це свідчить про те що на підприємстві впроваджено систему екологічного управління, та відповідно здійснюється аудит (проводиться оцінювання) екологічної дієвості на відповідність своїй екологічній політиці, цілям, завданням та іншим критеріям щодо екологічної дієвості. Таким чином, у Замовника не було підстав вважати, що учасником- переможцем не виконано вимогу встановлену підпунктом 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
2. Щодо відсутності інформації про наявність у учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» обладнання, машин, механізмів, необхідних для виконання робіт з ущільнення ґрунту, нанесення горизонтальної дорожньої розмітки та буріння у довідці передбаченій підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне:
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога - «1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування - власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо).
Виходячи з вищенаведеної вимоги, тендерна документація не містила окремих вимог чи вказівок щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у відомості ресурсів учасника. Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази тощо.
Отже, тендерна пропозиція учасника-переможця відповідає встановленим вимогам Замовника в цій частині.
Оскільки Замовник не вбачав підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації, то відповідно підстав для розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей або відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей – у Замовника не було.
3. Тендерну Документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова/ Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, дана норма встановлює право Замовника включати до тендерної документації іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, а не обов’язок, відтак Замовник не зобов’язаний встановлювати у тендерній документації вимоги щодо підтвердження наявності у учасників пересувної вимірювально-настройкової лабораторії необхідної для перевірки ущільнення ґрунту відповідно до пункту 6.120 розділу VI «Ремонт дорожніх одягів» Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Слід зазначити, що учасник-переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав свою згоду з Технічним завданням (згідно Додатку 2) та гарантійний лист щодо дотримання державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху а також гарантував, що в ціну його тендерної пропозиції включено повний обсяг робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Разом з тим, п.231 Технічного завдання до Тендерної документації (відображає п.26 Локального кошторису 07-02-02 кошторисної документації) передбачає використання лабораторії пересувної вимірювально-настройкової, на відповідність до зазначеного пункту учасником-переможцем також враховано використання лабораторії пересувної вимірювально-настройкової у файлі «кошторис Яворів.pdf» зокрема п.26 локального кошторису 07-01-08. З повагою, Уповноважена особа Катерина Станько.