• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Завершена

50 731 686.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 658.43 UAH
Номер: 1b9f47289448486cae85952ab29bcfa6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-28-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.09.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 29.09.2023 10:54 - 21.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.09.2023 № 49-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-05-26-012783-a 26.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, juliavanya16@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, в повідомленні про намір укласти договір та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, в повідомленні про намір укласти договір та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яворівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 26.05.2023 № 94 (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 29.05.2023 та надані Замовником відповіді від 31.05.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»), протокол уповноваженої особи від 07.06.2023 № 99, повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2023, договір підряду від 19.06.2023 № 88, укладений Замовником з ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.06.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 06.10.2023 та 16.10.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються замовниками відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Вимогами підпункту 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що: «При виконанні робіт/послуг підрядник повинен дотримуватися заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник. Учасникам необхідно надати Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, Сертифікат оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» у відповідній сфері (будівництво доріг), що виданий Учаснику, а також Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері (будівництво доріг), виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається Сертифікат, який виданий працівнику учасника про проходження навчання Стосовно усіх вищевказаних вимог ДСТУ ISO, в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок на набуття кваліфікації «внутрішній аудитор». На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» в тендерній пропозиції надано Сертифікат від 03.02.2023 № 02-19011/2023, виданий Павленко Тетяні Євгенівні, в якому зазначено, що вона пройшла навчання стосовно вимог: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Порядок проведення внутрішніх аудитів згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління». Проте, ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» не надано сертифікат, який виданий працівнику даного учасника про проходження навчання стосовно ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови». Зважаючи на вищезазначене, Управлінням, відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, 11.10.2023 надано запит про надання пояснень, у зв’язку з чим Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей або невідхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. Замовником 16.10.2023 на запит Управління надано наступне пояснення: «… відповідно до стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління», у відповідності до якого здійснюється навчання та набуття кваліфікації «внутрішній аудитор» – не передбачено проходження навчання згідно ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови », оскільки сам по собі стандарт ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» встановлює процес який називають оцінюванням екологічної дієвості, що дозволяє організаціям вимірювати та оцінювати свою екологічну дієвість і обмінюватись інформацією, стосовною екологічної дієвості, використовуючи основні показники дієвості, які ґрунтуються на достеменній та перевірній інформації …». Зважаючи на викладене, вимоги, встановлені в тендерній документації Замовником, а саме: надання учасниками Сертифікату, який виданий працівнику учасника про проходження навчання стосовно усіх вимог ДСТУ ISO, зазначених в підпункті 6.7 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника (ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14031:2016, ДСТУ ISO 45001:2019) та в якому підтверджено отримання працівником практичних навичок на набуття кваліфікації «внутрішній аудитор», непередбачені діючим законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 19.10.2023 17:55 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2023 17:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа Яворівської міської ради Львівської області Державній аудиторській службі України Замовник — Яворівська міська рада Львівської області Моніторинг — UA-M-2023-09-28-000090 Оголошення — UA-2023-05-26-012783-a Предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Об’їздна в м. Яворів Львівської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-26-012783-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, в повідомленні про намір укласти договір та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язав здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та зокрема під час проведення майбутніх закупівель, а саме: 1. Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. 2. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати встановлені у висновку порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати. 3. Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель. З повагою, Уповноважена особа Катерина Станько
Дата публікації звіту: 24.10.2023 17:35

Запити/Пояснення