-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Міські автобуси бувші у користуванні
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради. Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40. ЄДРПОУ: 00432426. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 1 919 760,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі, що повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії та платіжним дорученням (квитанцією або іншим платіжним документом), що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта із зазначенням прізвища, та ініціалів та наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Вид забезпечення виконання договору: застава, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі___________, без ПДВ». Учасник-переможець, до моменту внесення застави, зобов’язаний укласти з Замовником договір застави згідно Додатку №5 до цієї тендерної документації. Замовник має право не повертати заставу у разі невиконання та/або неналежного виконання (порушення строків виконання робіт та порушення вимог стосовно якості виконаних робіт) учасником-переможцем умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної процедури відкритих торгів. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору на строк до 24.08.2023 року, однак в будь-якому випадку до повного виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та пунктом 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
мін. крок: 1% або 639 920.00 UAH