Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради. Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40. ЄДРПОУ: 00432426. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 1 919 760,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі, що повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії та платіжним дорученням (квитанцією або іншим платіжним документом), що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта із зазначенням прізвища, та ініціалів та наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Вид забезпечення виконання договору: застава, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі___________, без ПДВ». Учасник-переможець, до моменту внесення застави, зобов’язаний укласти з Замовником договір застави згідно Додатку №5 до цієї тендерної документації. Замовник має право не повертати заставу у разі невиконання та/або неналежного виконання (порушення строків виконання робіт та порушення вимог стосовно якості виконаних робіт) учасником-переможцем умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної процедури відкритих торгів. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору на строк до 24.08.2023 року, однак в будь-якому випадку до повного виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та пунктом 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Завершена
63 992 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 639 920.00 UAH
Період моніторингу:19.09.2023 11:29 - 11.10.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-05-25-005409-a 25.05.2023 КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради (далі Замовник) UA-P-2023-05-25-001810-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокол №б/н від 23.06.2023), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 04.07.2023, договір від 17.07.2023 №498, запит для надання пояснень від 03.10.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.10.2023 року.
Період усунення порушень:11.10.2023 17:40 - 17.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:11.10.2023 17:40
Запити/Пояснення
81714
Номер:a2f19fa0751c422f9619c860d25b2d83
Назва:Запит на пояснення
Дата опублікування:03.10.2023 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.10.2023 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: Міських автобусів бувших у користуванні, 34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-005409-a), яку проведено КП КП "Електроавтотранс" Івано -Франківської міської ради (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому законодавством.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
82164
Номер:0cc77749eedc4b3d86aa10df13010f96
Назва:Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:06.10.2023 15:52
Автор:КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
00432426
Контактна особа:
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com
Адреса:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання