-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розроблення проектної документації
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
06.02.2018 16:00 - 11.02.2018 17:00
Відповідь надана
Додаток 2 ТД
Номер:
ebd709440701477d970ab6255390ed47
Дата опублікування:
11.02.2018 14:16
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо пп. 16.4, 16.9.16.10 Додатку 2. Чи має учасник зазначати у складі змісту (опису) проектної документації назви, моделі абонентського, стаціонарного(базового), антенного та ін. обладнання на базі якого пропонується побудова системи цифрового радіозв’язку?
Відповідь:
Роз’яснення щодо п. 16.4. Додатку 2 Тендерної документації.
В проектній документації необхідно розрахувати необхідну кількість ретрансляторів у транкінговому режимі, їх місця розташування для забезпечення надійним радіозв’язком на території міста Києва користувачів Центру ЕМД та МК.
Роз’яснення щодо п.16.9. Додатку 2 Тендерної документації
В проектній документації необхідно розробити комплекс заходів щодо захисту інформації, яка передається по радіоканалах. Інформація повинна бути доступною тільки визначеним користувачам Центру ЕМД та МК.
Роз’яснення щодо п. 16.10. Додатку 2 Тендерної документації
В проектній документації повинен бути розділ оцінки впливу на навколишнє середовище, в якому повинні міститись результати розрахунку меж санітарно-захисної зони.
Учасник не зазначає у складі змісту проектної документації назви, моделі абонентського, стаціонарного (базового), антенного та ін. обладнання на базі якого пропонується побудова системи цифрового радіозв’язку.
Дата відповіді:
14.02.2018 13:56
Відповідь надана
Додаток 2 тендерної документації
Номер:
5af1b03e83054c8bb8093bd193f23000
Дата опублікування:
11.02.2018 14:14
Опис:
Доброго дня, Просимо надати роз’яснення щодо п.16.2 Додатку 2 тендерної документації, який передбачає надання у змісті та складі послуги з розробки проектної документації : п.16.2 аналіз існуючих технологій побудови транкінгових систем спеціального призначення, порівняльна оцінка основних техніко-економічних показників побудови та функціонування систем радіозв’язку на основі основних існуючих технологій та вибір найбільш оптимальної технології для системи радіозв’язку Центру ЕМД та МК. Питання: Чи мається на увазі, що учасник має надати у складі пропозиції зведені таблиці ( або інші форми) з порівняльною оцінкою характеристик технологій транкінгового зв’язку, зазначення їх основних технічних характеристик/переваг, техніко-економічне порівняння та на базі зазначених відповідних цифрових та економічних показників обґрунтувати вибір запропонованої технології?
Відповідь:
Учасник, у складі пропозиції, не надає зведені таблиці з порівняльною оцінкою характеристик технологій транкінгового зв’язку та на базі основних технічних , техніко-економічних показників вибір запропонованої технології не обґрунтовує. Учасник повинен врахувати витрати в кошторисі на розроблення проектної документації зазначених пунктів.
Дата відповіді:
14.02.2018 13:55
Відповідь надана
Щодо п.5 Договору.
Номер:
7660322feeac4507abd683847e0baea4
Дата опублікування:
10.02.2018 20:51
Опис:
Термін виконання проектної документації – 90 календарних днів з урахуванням проходження експертизи. Термін проходження експертизи становить 30 календарних днів, з двох стадійним проектуванням та погодженням є недостатнім. Для виконання даної роботи необхідними є 90 робочих днів або 120 календарних. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Термін розроблення проектної документації складає 90 календарних днів з урахуванням проходження експертизи. Зазначений термін проектування визначений з урахуванням необхідних термінів на проведення відкритих торгів по закупівлі обладнання, його монтажу та пусконалагодження до кінця 2018 року.
Дата відповіді:
14.02.2018 13:52
Відповідь надана
Щодо п. 3.6 Кваліфікаційні критерії учасників:
Номер:
02bf67d4532249d7bf1588d9cb6c337a
Дата опублікування:
10.02.2018 20:50
Опис:
Згідно кваліфікаційних вимог тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначена вимога щодо обов’язкового надання копії експерних звітів щодо розгляду проектної документації.
Відповідно до набравшого чинності 10.06.2017 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17 січня 2017 року № 1817-VIII (далі – Закон 1817), відповідно до частини 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у редакції Закону 1817, обов’язковій експертизі (щодо кошторисної частини проектної документації) підлягають проекти будівництва об’єктів, які: « споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень — щодо кошторисної частини проектної документації». Таким чином, замовником встановлені обмеження та можливість участі тільки тим учасникам, які мають досвід розробки проектно-кошторисної документації із залученням бюджетних коштів, проведених до червня 2017 року та вартістю більш ніж 300 тис грн., що є дискримінаційною вимогою. Просимо внести зміни та скасувати вимогу про обов’язкову наявність експертного звіту.
Відповідь:
Внесені зміни в тендерну документацію в п. 3.6. Кваліфікаційні критерії до учасників, якими скасовується вимога про надання копії експертних звітів щодо розгляду проектної документації.
Дата відповіді:
14.02.2018 13:51
Відповідь надана
2. Щодо п. 3.6 Кваліфікаційні критерії учасників:
Номер:
3f3e7550979148b291dc29e25232743f
Дата опублікування:
10.02.2018 20:48
Опис:
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15. №922-VIII (Закон про публічні закупівлі) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ч. 2 цієї ж статті Закону:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто замовник має право вимагати інформацію та документи щодо наявності підтвердженого досвіду лише одного аналогічного договору, вимога щодо наявності не меньше двох – є порушенням Закону та є дискримінаційною.
Просимо привести зазначену вимогу у відповідність до Закону.
Відповідь:
Внесені зміни в тендерну документацію в п. 3.6. Кваліфікаційні критерії до учасників та Додаток 6 до тендерної документації Форма довідки про виконання аналогічних договорів, якими від учасника вимагається надання інформації щодо наявності підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору.
Дата відповіді:
14.02.2018 13:50
Відповідь надана
щодо визначення предмету закупівлі
Номер:
f5e554c17acf4ba897a9f0f954e6a69a
Дата опублікування:
10.02.2018 20:47
Опис:
1. Щодо визначення предмета закупівлі:
Розробка проектно-кошторисної документації належить до робіт у визначенні, наведеному у п. 22 ч. 1 Закону № 922.
Предмет закупівлі робіт визначають за об’єктом створення/будiвництва iз зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої — п’ятої цифр ДК 021:2015. Такий механізм визначення предмета закупівлі робіт зазначено в розд. III Порядку № 454. При цьому зазначаємо, що згаданий ДК 021:2015 складається з основного і додаткового словників. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет закупівлі. Додатковий словник містить більш детальний опис предмета закупівлі. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що деталізує характер чи призначення товарів. Абетково-цифровий код складається з трьох рівнів: — перший рівень складає літера, що позначає секцію; — другий рівень — літера, що позначає групу; — третій рівень — три цифри, що позначають підрозділ. Остання цифра — контрольна. Так, відповідно до основного словника ДК 021:2015 проектування зазначено як послуга. Водночас згідно з додатковим словником ДК 021:2015 проектування та будiвництвo мiстяться пiд одним абетково-цифровим кодом у секцiї I (Додаткові характеристики будiвництва/робіт) групи А (Характеристики будiвництва /робіт), а саме: IА01-9.
З огляду на це, при визначенні предмета закупівлі робіт вирішальним є об’єкт створення- в данному випадку – система радіозв’язку. В даному випадку, додаються очікувані вартості усіх робіт з проектування системи зв’язку і така загальна сума робіт є очікуваною вартістю предмета закупівлі.
На підставі зазначеного вище, тендерна документація має бути складена щодо закупівлі робіт та містити обов’язкову вимогу: щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідь:
Предметом закупівлі є послуги а саме: Послуги з розроблення проектної документації на технічне переоснащення системи радіозв’язку оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва. Підрядна організація повинна розробити комплект зазначеної проектної документації та надати її замовнику, що є кінцевим результатом даної закупівлі. Кошти на оплату зазначених послуг визначені в кошторисі замовника згідно коду економічної класифікації видатків на оплату послуг а саме: розроблення проектної документації.
Впровадження проекту, згідно розробленої проектної документації, буде предметом іншої закупівлі. Буде здійснюватись закупівля не робіт а товару, згідно коду економічної класифікації видатків на придбання обладнання і предметів довгострокового користування з урахуванням видатків на монтаж і пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, що буде обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.
Дата відповіді:
14.02.2018 13:49