• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області»

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області» (ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 послуга. Місце виконання послуг: територія Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 5500000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.10.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.05.2023 00:00 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відсутній. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. 13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо Завданням на розроблення містобудівної документації, що додається окремим файлом до даної тендерної документації, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Період уточнення: 16.05.2023 17:18 - 22.05.2023 00:00
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії

Номер: f08aedf424ff428eb77cb53d73b02f20
Дата опублікування: 19.05.2023 14:28
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації встановлено критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та перераховано документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності офісного приміщення або будівлі НА БАЛАНСІ/АБО У ВЛАСНОСТІ про що надати підтверджуючий документ. Зазначаємо, що учасник має у користуванні офісне приміщення (згідно договору оренди), а не на балансі або у власності, відповідно учасник не має можливість прийняти участь у Закупівлі. Також звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до частини першої статті 16 Закону, замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та не містить жодних вимог щодо наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій саме У ВЛАСНОСТІ АБО НА БАЛАНСІ. Зазначена замовником у документації вимога щодо наявності у учасника офісного приміщення або будівлі НА БАЛАНСІ/АБО У ВЛАСНОСТІ є незаконною, дискримінаційною та такою, що значно звужує коло учасників процедури закупівлі, обмежуючи його лише тими учасниками, що мають офісні приміщення або будівлі НА БАЛАНСІ/АБО У ВЛАСНОСТІ. Звертаємо вашу увагу на практику розгляду подібних справ Антимонопольним комітетом України за результатами розгляду яких, аналогічні вимоги визнані дискримінаційними, зокрема: рішення АМКУ №9970-р/пк-пз від 21.05.2020р. (UA-2020-04-17-008602-b). Враховуючи викладене, надання на підтвердження кваліфікації учасника документів, що підтверджують наявність офісного приміщення або будівлі саме НА БАЛАНСІ/АБО У ВЛАСНОСТІ є дискримінаційною вимогою та порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо прибрати вищезазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін до неї.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. В Додатку 1 тендерної документації вказано «Для підтвердження правових підстав використання обладнання, машин та механізмів, Учасник процедури закупівлі зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірені копії документа/-ів, що підтверджує/-ють право використання Учасником процедури закупівлі щодо власного та/або залученого всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У випадку залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, Учасник має надати договір оренди з строком оренди не менше, ніж кінцевий строк надання послуг та документи, що підтверджують право володіння власника.» Далі «Для участі в процедурі закупівлі, для виконання робіт/послуг Учасник повинен мати в користуванні: …. офісне приміщення або будівля на балансі/або у власності про що надати підтверджуючий документ» Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційні вимоги, адже учасник у випадку залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, має надати договір оренди з строком оренди не менше, ніж кінцевий строк надання послуг та документи, що підтверджують право володіння власника. Під документами замовник має на увазі на балансі/або у власності.
Дата відповіді: 20.05.2023 22:57
Відповідь надана

щодо приміщення у власності учасника

Номер: b52c14976fc142f1b53f97648ad34c22
Дата опублікування: 19.05.2023 12:15
Опис: Добрий день, шановний замовнику. Додатком 1 до тендерної документації вимагається підтвердити наявність: "офісне приміщення або будівля на балансі/або у власності про що надати підтверджуючий документ". Надайте, будь ласка роз'яснення, з чим пов'язано встановлення такої дискримінаційної вимоги? Чому ви обмежуєте учасників, у яких приміщення знаходиться в оренді? Якість надання послуг ніяк не залежить від того, чи власне, чи орендоване приміщення у учасника
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. В Додатку 1 тендерної документації вказано «Для підтвердження правових підстав використання обладнання, машин та механізмів, Учасник процедури закупівлі зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірені копії документа/-ів, що підтверджує/-ють право використання Учасником процедури закупівлі щодо власного та/або залученого всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У випадку залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, Учасник має надати договір оренди з строком оренди не менше, ніж кінцевий строк надання послуг та документи, що підтверджують право володіння власника.» Далі «Для участі в процедурі закупівлі, для виконання робіт/послуг Учасник повинен мати в користуванні: …. офісне приміщення або будівля на балансі/або у власності про що надати підтверджуючий документ» Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційні вимоги, адже учасник у випадку залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, має надати договір оренди з строком оренди не менше, ніж кінцевий строк надання послуг та документи, що підтверджують право володіння власника. Під документами замовник має на увазі на балансі/або у власності.
Дата відповіді: 20.05.2023 22:55
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: f80296ad843f42e3a88b089a7a18469d
Дата опублікування: 18.05.2023 11:25
Опис: У Додатку 1 до ТД міститься Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема у п.2 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/надання послуг, вимагається наявність у учасника наступних працівників, зокрема: архітекторів - НЕ МЕНШЕ 5-ТИ ОСІБ, які мають відповідну освіту, що підтверджується дипломом про освіту, що мають сертифікат за видом робіт/послуг «Розроблення містобудівної документації»; інженерів землевпорядників – НЕ МЕНШЕ 3-Х ОСІБ, в тому числі 1 (один) сертифікований; інженери-проектувальники, які мають сертифікат за видом робіт/послуг «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища» – НЕ МЕНШЕ 2 ОСІБ. Звертаємо вашу увагу, що згідно ч.7 ст.16-1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розробником комплексного плану може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". Згідно абз.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про архітектурну діяльність» суб'єкти архітектурної діяльності – архітектори, інші особи, які беруть участь у підготовці і розробленні містобудівної документації, проектної документації для будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будинків і споруд, благоустрою, ландшафтних та садово-паркових об'єктів, науково-дослідній і викладацькій роботі, замовники проектів та будівництва об'єктів архітектури, підрядники на виконання проектних і будівельних робіт, виробники будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, власники і користувачі об'єктів архітектури, а також органи влади, що реалізують свої повноваження у сфері містобудування. Згідно абз.13 ч.1 ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Окрім цього, згідно абз.2 ч.2 ст.26 ЗУ «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію. Враховуючи викладене, законодавство не містить жодних вимог щодо кількості працівників, в тому числі архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів-землевпорядників у кількості більше одного працівника. Окрім цього, звертаємо вашу увагу, що замовником вимагається підтвердження наявності загальної кількості 12 ПРАЦІВНИКІВ, а наприклад програмне забезпечення всього НА 2 РОБОЧИХ МІСЦЯ. Чому встановлена така суттєва різниця? Також не зрозуміло чому замовником вимагається наявність 2-х інженерів-проектувальників, які мають саме сертифікат за видом робіт/послуг «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПРОЕКТУВАННЯ У ЧАСТИНІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ, ЗАХИСТУ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНЬОГО СЕРЕДОВИЩА»? Вимога замовника, підтвердити визначену кількість працівників, зокрема, архітекторів - НЕ МЕНШЕ 5-ТИ ОСІБ, інженерів землевпорядників – НЕ МЕНШЕ 3-Х ОСІБ, інженери-проектувальники, які мають сертифікат за видом робіт/послуг «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища» – НЕ МЕНШЕ 2 ОСІБ та враховуючи, що законодавство згідно якого розробляються комплексні плани просторового розвитку не містить вимог по кількісним показникам, така вимога Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, що звужує потенційне коло учасників. Зазначена вимога неодноразово визначалась Антимонопольним комітетом України як дискримінаційна, наприклад у рішенні АМКУ №12768-р/пк-пз від 07.06.2021р. (UA-2021-04-29-005454-a), рішенні №14091-р/пк-пз від 21.07.2020р. (UA-2020-07-01-008104-a). Згідно з ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлена замовником вимога щодо кількісного складу працівників у результаті призводить до значного звуження кола потенційних учасників. Враховуючи викладене, просимо видалити дискримінаційну вимогу, щодо зазначення кількісних показників по працівникам та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям. В зв'язку з необхідністю виконання великого обсягу робіт в складі комплексного плану території Гірської громади, що включає планувальні рішення генеральних планів населених пунктів та планувальних рішень детальних планів території кладовищ відповідно до Завдання на проектування, а також враховуючи специфіку території - наявність об'єктів зовнішнього транспорту міжнародного сполучення (автомобільний та повітряний), значної кількості об’єктів, що чинять шкідливу дію на довкілля, Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначеної кількості спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю. Звертаємо вашу увагу, що послуги мають бути виконані поетапно до 31.10.2023 року згідно календарного плану надання послуг.
Дата відповіді: 20.05.2023 22:53
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 2e2d35875ea6447e849e36ac0cd128dd
Дата опублікування: 17.05.2023 18:00
Опис: Шановний Замовнику! Згідно підпункту 2 пункту 43 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації затвердженого постановою КМУ від 1 вересня 2021 р. № 926, Замовник надає розробнику картографічну основу у цифровій формі в Державній геодезичній референцній системі координат УСК-2000, складену відповідно до вимог законодавства, через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва. Проте, у тендерній документації та у додатках до неї, в тому числі у завданні на розроблення комплексного плану просторового розвитку території Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області та у Додатку №1 до завдання, ВІДСУТНЯ інформація щодо наявності у замовника розробленої картографічної основи (топографо-геодезичної зйомки у відповідних масштабах). Прохання уточнити чи наявні у Замовника розроблена картографічна основа (топографо-геодезична зйомка у відповідних масштабах), що передбачено пп.2 п.43 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації затвердженого постановою КМУ від 1 вересня 2021 р. № 926? Чи потрібно здійснювати топографо-геодезичні вишукування, та відповідно розробляти картографічну основу (топографо-геодезичну зйомку у відповідних масштабах)?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. У замовника відсутня розроблена картографічна основа (топографо-геодезична зйомка у відповідних масштабах). Відповідно до умов тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: п. 6.1 Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону визначенні Завданням на розроблення містобудівної документації, що додається окремим файлом до даної тендерної документації. В складі предмету закупівлі Учасником виконується картографічна основа у цифровій формі в державній геодезичній системі координат УСК-2000, складена відповідно до вимог законодавства в масштабах, зазначених в Додатку 1 до Завдання на розроблення містобудівної документації.
Дата відповіді: 17.05.2023 23:16