• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області»

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області» (ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 послуга. Місце виконання послуг: територія Гірської сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 5500000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.10.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.05.2023 00:00 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відсутній. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. 13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо Завданням на розроблення містобудівної документації, що додається окремим файлом до даної тендерної документації, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2023 17:18 - 22.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: f7f384ec0fdf4c67afbd31ad162c7411
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-014402-a.b1
Назва: дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Замовником на підтвердження виконання аналогічних договорів вимагається надання учасником сканованих копій аналогічних договорів (НЕ МЕНШЕ 5-ТИ) з усіма додатками до них, в тому числі, завдання на проектування, скановані копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору. Відгук повинен містити: інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер договору, інформацію про виконання договору з інформацією про добросовісне виконання Виконавцем своїх обов’язків. Проте, вимога щодо наявності НЕ МЕНШЕ 5 (П’ЯТИ) аналогічних договорів, предметом яких є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог «Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», затвердженого постановою КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926, що підтверджується завданням на розроблення містобудівної документації. є безпідставною та дискримінаційною. Відповідно до частини першої статті 16 Закону, замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання ЩОНАЙМЕНШЕ ОДНОГО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Зазначаємо, що учасник має достатній рівень кваліфікації і досвіду, який може підтвердити наданням не менше одного аналогічного договору з розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог «Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», затвердженого постановою КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926, який повністю підтверджує нашу кваліфікацію і досвід з виконання робіт (послуг) згідно предмету закупівлі. Враховуючи те, що ми не можемо надати саме 5 (П’ЯТЬ) АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, у зв’язку з чим не маємо можливість прийняти участь у Закупівлі. Враховуючи викладене, надання аналогічних договорів по договору з розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території) відповідно до вимог «Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», затвердженого постановою КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926 у кількості не менше 5 (П’ЯТИ) АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ є дискримінаційною вимогою та порушенням ч. 4 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо вашу увагу на практику розгляду подібних справ Антимонопольним комітетом України щодо оскарження кількості аналогічних договорів, за результатами розгляду яких, вимоги щодо кількості аналогічних договорів визнані дискримінаційними, зокрема, але не виключно: рішення АМКУ № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017р., рішення №3140-р/пк-пз від 15.02.2022р. Враховуючи викладене, надання на підтвердження кваліфікації НЕ МЕНШЕ 5 (П’ЯТИ) АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ є дискримінаційною вимогою та порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу про підтвердження досвіду виконання НЕ МЕНШЕ 5 (П’ЯТИ) АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін до неї.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування. Враховуючи, великий об’єм інформації, замовник використовує всі механізми для обрання надійного, досвідченого виконавця, адже термін виконання послуг до 31.10.2023 року. Закон дозволяє замовнику самостійно встановлювати критерії кваліфікації щодо досвіду, платоспроможності та інші вимоги. Враховуючи, що постановою КМУ від 01 вересня 2021 р. № 926 (надалі – Постанова) вказано чіткий перелік (комплекс) виконання робіт при розробленні містобудівної документації комплексного плану просторового розвитку території, замовник в тендерній документації вказує на наявність в учасника п’яти виконаних аналогічних договорів в період 2021-2023 рік за предметом виконання послуг/робіт. Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплюючих здійснення публічних закупівель. Закупівельне законодавство не дає визначення поняття «аналогічний договір», не визначає чіткої кількості таких договорів, не визначає документи, які учасник може подати замовникові, аби підтвердити виконання аналогічного договору. Закон не визначає точної вартості, періоду, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі обмеження. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію. Зважаючи на вищесказане, замовник не обмежився предметом закупівлі, а дав можливість учаснику подати аналогічні договори за різними критеріями, а саме: комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території. Різні критерії аналогічних договорів не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації, навпаки дають можливість показати навички учасника, систематичну практику у виконанні послуг щодо розроблення містобудівної документації. У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому. Так, зважаючи на великий обсяг послуг, що передбачені «Завданням на розроблення містобудівної документації», є обґрунтованою необхідність надання підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічних договорів в певній кількості та за період останніх років, оскільки це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт/надання послуг. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід – це питання рівня, міри. Підставами для прийняття рішення органом місцевого самоврядування щодо розроблення містобудівної документації є відсутність: комплексного плану, топографо-геодезичної зйомки у відповідних масштабах, детальних планів територій та застарілі генеральні плани. Учасник має виконати повний спектр послуг розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Гірської сільської територіальної громади». Встановлення кваліфікаційної вимоги щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації кількості, виходить з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт/послуг за процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов'язаний забезпечити. Відсутність у учасника аналогічного досвіду за попередні роки лише збільшуватиме ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватиме ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватиме ризики неефективності витрачання коштів. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено