-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області
Завершена
2 087 974.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 439.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 439.87 UAH
Період уточнення:
16.05.2023 14:26 - 07.06.2023 00:00
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
016067aa188940ba9dcf987c15f447db
Дата опублікування:
23.05.2023 11:37
Опис:
В ТД встановлена вимога "Додатково, учасник надає, видані на ім’я учасника, листи від виробників та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, та/або постачальників щодо вчасної та повної поставки обладнання учаснику, вказаного у п. 4 розділу «Загальні вимоги» цього Додатку, із вказівкою у таких листах предмету та номеру даної публічної закупівлі.", яка є неправомірною!!!!
Згідно якого нормативно правового акту та згідно якого законодавства встановлена дана вимога??? чим вона передбачена та регламентована???
Учасники діють на підставі отриманої ліцензії та на підставі кваліфікації працівників!!!! Жодним нормативним документом не передбачена наявність в учасників листів від виробників!!!!
Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД, в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи, для перевірки даного тендеру на корупційну змову!!
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, учасник, у разі перемоги в тендері, відповідно до умов тендерної документації здійснює не лише виконання робіт з монтажу, а і придбання всього обладнання, устаткування та матеріалів, які вказано у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). Таким чином, учасники не позбавлені можливості отримання документального підтвердження щодо своєчасної поставки їм такого обладнання від виробників та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, та/або постачальників. Окремо звертаємо увагу, що Замовником не обмежено коло суб’єктів, у яких учасник буде здійснювати придбання обладнання для монтажу згідно технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Дата відповіді:
25.05.2023 08:39
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
e139ff0e1f5042e5a9a9e1b37a6b0fe1
Дата опублікування:
23.05.2023 10:51
Опис:
В ТД встановлена вимога "В ідгук із зазначенням номеру даної процедури закупівлі", яка є повною дискримінацією учасників!!!! В ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко встановлено: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", де замовник тут побачив що відгуки до аналогічних договорів повинні бути із зазначенням номеру даної процедури закупівлі????? Чим це регламентовано та затвердженно??? Який нормативний документ надає право Замовнику встановлювати вимогу про те, що відгук має бути із зазначенням номеру даної процедури закупівлі???? Ми виконали договір в 2022 році, і в цьому ж році отримали позитивний лист відгук від замовника, чому ми повинні знову звертатися до замовника за новим відгуком, якщо ми вже маємо від нього підтвердження виконання договору, лише для того аби зазначити у відгук номер процедури закупівлі у якій плануємо брати участь???? чому відгук отримани в 2022 році не підходить??? тому що це примха замовника?? чи можливо тому що замовник лобіює інтереси конкретного учасника???? Ми маємо аналогічні договори із замовниками, які знаходились в Маріуполі, Бердянську, Мелітополі та Бахмуті. Як ви бачите видачу замовниками схвального відгуку про нашу роботу із зазначенням номеру даної процедури закупівлі? Що ще хочеться замовнику бачити у відгуку??? Можливо компліменти в свою адресу??? Приберіть цю недолугу вимогу, інакше ми приберемо її через АМКУ. Не затягуйте закупівлю. Ще й додамо звернення в ДАСУ, оскільки в даній закупівлі вбачається корупційна складова, а дії Замовника свідчать про його бажання за допомогою дискримінаційних вимог обмежити кількість учасників та допустити до торгів і визнати переможцем «свого» виконавця.
Відповідь:
Тендерна документація по даній закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Водночас, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, що відповідність кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має підтверджуватись тільки копією такого договору.
Отже, спосіб документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору визначається Замовником в тендерній документації.
Підпунктом 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено порядок підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 3.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір зі встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації). 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 3.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, із зазначенням номеру даної процедури закупівлі.
Таким чином, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних умов, на які посилається суб'єкт звернення.
Дата відповіді:
25.05.2023 08:37
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
8e1bb05a340343f2adc1cae5349cfff8
Дата опублікування:
23.05.2023 10:38
Опис:
Додатком 1 до тендерної документації передбачено: "Аналогічним вважається договір зі встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації)". Питання: чи буде вважатися помилкою у разі надання учасником аналогічного договору на послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей?
Відповідь:
Надання договору на послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей не буде вважатися помилкою.
Дата відповіді:
24.05.2023 09:25
Відповідь надана
Безлад
Номер:
214d9e630edd49c18244ec6b6ffb4417
Дата опублікування:
22.05.2023 17:24
Опис:
Шановний Замовнику, що за безлад у Вас в тендерному комітеті та в навчальному закладі, Ваша аналогічна закупівля UA-2023-04-28-006687-a за цим же самим предметом закупілі ще не завершена, тим більше по ній прийнята до розгляду скарга, а Ви вже оголосили цю????це як так??? а якщо АМКУ задовільнить скаргу, то Ви скасуєте цю закупівлю??? тобто учасники заплатили кошти за участь в тій закупівлі, ще мають і в цій заплатити, а залишитися має одна???
Ми будемо звертатися в контролюючі органи та Дозорро, для перевірки даних закупівель та перевірки Замовника на компетентність, тому що які закупівлі, така і співпраця потім буде!!!!!
Відповідь:
Підстави, причини та законодавче обґрунтування відміни замовником процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-04-28-006687-a оприлюднені замовником в електронній системі закупівель та доступні для ознайомлення за вказаним ідентифікатором.
Разом із тим, з метою своєчасного забезпечення Замовника наданими послугами (зважаючи на стислі терміни їх надання) за предметом закупівлі, Замовником оголошено закупівлю послуг - Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, UA-2023-05-16-009100-a.
Дата відповіді:
24.05.2023 09:24
Відповідь надана
Заміна обладнання знятого з виробництва
Номер:
bd86b4e399464711a4579874b643660b
Дата опублікування:
19.05.2023 09:26
Опис:
Шановний Замовник, в проекті зазнацено обладнанняя яке зняте з виробницва, а саме Тірас-А. Скажіть, можно пропунувати актуальну заміну на базі лінійки Prime?
Відповідь:
За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі від 19 травня 2023 (час 09:26), Замовник повідомляє наступне.
Умовами Додатку 2 до тендерної документації визначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Дата відповіді:
20.05.2023 18:11
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
6b283fd0297d40f69cfe865cd1beff08
Дата опублікування:
18.05.2023 16:43
Опис:
Шановний Учаснику, Ваша вимога стосовно того, що учасник надає, видані на ім’я учасника, листи від виробників та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, та/або постачальників щодо вчасної та повної поставки обладнання учаснику, вказаного у п. 4 розділу «Загальні вимоги» цього Додатку, із вказівкою у таких листах предмету та номеру даної публічної закупівлі, є дискримінаційною. Брати участь у процедурі закупівлі лише ті часники, які нададуть такі гарантійні листи. Окрім того, це ставить учасників в залежність від третіх осіб. Це також підтверджується практикою АМКУ, зокрема, рішення № 692-р/пк-пз від 19.01.2023. З огляду на зазначене, вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі від 18 травня 2023 (час 16:43), Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства. Натомість, учасник, у разі перемоги в тендері, відповідно до умов тендерної документації, здійснює не лише надання послуг з монтажу, а і придбання всього обладнання, устаткування та матеріалів, які вказано у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). Таким чином, учасники не позбавлені можливості отримання документального підтвердження щодо своєчасної поставки їм такого обладнання від виробників та/або дилерів, та/або дистриб’юторів, та/або постачальників. Окремо звертаємо увагу, що Замовником не обмежено коло суб’єктів, у яких учасник буде здійснювати придбання обладнання для монтажу, згідно технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Дата відповіді:
20.05.2023 18:10
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
3e47dcbb75e44e7baffc5de87fd6f602
Дата опублікування:
18.05.2023 15:52
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога щодо надання довідки про відсутність заборгованості за кредитами, позиками та позичками, з усіх обслуговуючих учасника банків дискримінаційна та незаконна. Банки мають встановлену форму стосовно змісту надання довідок, тому не кожен банк може надати довідку з таким формулюванням як відсутність заборгованості за кредитами, позиками та позичками. Банк, в якому ми обслуговуємося не видає довідки такого змісту. З огляду на це, участь у процедурі закупівлі зможуть брати участь лише ті учасники, які мають відкриті рахунки у банку, що видає довідки з таким змістом як ви зазначили, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших учасників ринку. Вимагаємо видалити вказану вимогу та не дискримінувати потенційних учасників.
Відповідь:
За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі від 18 травня 2023 (час 15:52) буде внесено зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги.
Дата відповіді:
20.05.2023 18:09
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
ec837c083267435487d241fdd7136dba
Дата опублікування:
18.05.2023 15:41
Опис:
Шановний Замовнику! Чому ви обмежуєте потенційне коло учасників? Вимога щодо надання листа відгуку із зазначенням номеру процедури закупівлі передбачає, що учасники повинні мати аналогічний досвід співпраці з замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як учасники не обмежені у праві надавати аналогічні договори укладені із суб’єктами господарювання приватного сектору. З цього приводу також є стала практика АМКУ, зокрема, рішення № 2622-р/пк-пз від 06.03.2023, № 6277-р/пк-пз від 10.05.2023. Вимагаємо видалити вказану вимогу та не дискримінувати потенційних учасників.
Відповідь:
За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі від 18 травня 2023 (час 15:41), Замовник повідомляє наступне.
Тендерна документація по даній закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Підпунктом 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено порядок підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договірів), а саме:
3.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір зі встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації).
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
3.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, із зазначенням номеру даної процедури закупівлі.
Таким чином, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних умов, на які посилається суб'єкт звернення.
Дата відповіді:
20.05.2023 18:08