• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області

Завершена

2 087 974.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 439.87 UAH
Період оскарження: 16.05.2023 14:26 - 07.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e900d6ba8d3b40c3a4bae79f6112feed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.c8
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2023 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.08.2023 15:31
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2023 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.08.2023 № 11981-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» процедури закупівлі — «Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-16-009100-a.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1421f5c7a6154176b50d35791b19de0d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2023 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2023 16:57
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2023 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10076-р/пк-пз від 06.07.2023 скасовано рішення про визначення приватного підприємства "СТРАЖ-В" переможцем процедури закупівлі — "Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу "Малинський професійний ліцей" за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-16-009100-a.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 73cd5a6c4dae4be9a38d17b791755e87
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.a6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 21.06.2023 17:29
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації

Номер: 63854983402745eeaa4423df0f302dab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.a5
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
Державним навчальним закладом "Малинський професійний ліцей" (далі – Замовник) 15.05.2023 року оголошено відкриті торги. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-16-009100-a Назва закупівлі – Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області. Рішенням уповноваженої особи затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» (далі Скаржник) вважає затверджену тендерну документацію незаконною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). суть скарги викладена в наданих документах та доказах На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в скарзі, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Дата розгляду скарги: 31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2023 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2023 14:26
Дата виконання рішення Замовником: 05.06.2023 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7784-р/пк-пз від 31.05.2023 внесено зміни до тендерної документації (протокольне рішення від 05.06.2023 р. №100) шляхом виключення із тексту документації умов, що визнані дискримінаційними.
Автор: ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС, Наретя Наталія Олександрівна +380660556240 ohoronamasters@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога, щодо надання роз'яснень Замовником процедури закупівлі, щодо наявності дій, які порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови №1178 від 12.10.2022 року.

Номер: d82fcf27a7fe4d99802c8e9d0c3aba3b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.c4
Назва: Вимога, щодо надання роз'яснень Замовником процедури закупівлі, щодо наявності дій, які порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі наполягаємо на наданні вами відповідних роз'яснень, або відмінити даного тендеру. Наша вимога до вас, як до Замовника пов'язана грунтуючись на наступних нормах чинного законодавства України, а саме: 28 квітня 2023 року вами, як Замовником (Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей") була вже оголошена процедура закупівлі: Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області за інтентифікатором закупівлі - UA-2023-04-28-006687-a. Відповідно до Протоколу(рішення) №85 від 15.05.2023 року прийнятого уповноваженою особою процедура закупівлі за вищезазначеним індентифікатором закупівлі відмінена. Порушуючи чинне законодавство України а саме норми абз.4 пункту 59 Особливостей в якому чітко зазначено, що Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). Тобто у кожного з учасників процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства України є 10 днів, щодо законного Оскарження, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей!!! В порушення норм чинного законодавства України, в порушення норми абз.4 пункту 59 Особливостей ви оголошуєте 16.05.2023 року "НОВУ" процедуру закупівлі Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області за інтентифікатором закупівлі - UA-2023-05-16-009100-a. 18.05.2023 року учасник процедури закупівлі "ТОВ Охорона Мастерс Сервіс" тендерну пропозицію якого ви почали розглядати, маючи на те всі законні підстави у відповідності до норм чинного законодавства України подає Скаргу до АМКУ (індентифікатор скарги - UA-2023-04-28-006687-a.a7), щодо безпідставної причини відміни даної закупівлі «замовником" Окрім того учасники, які приймали участь в попередній Оголошеній вами закупівлі витрати кошти та час на підготовку тендерних пропозицій, складання та розробку кошторисної документації, заробітну плату всім задіяним працівникам та фахівцям щодо виконання вищезазначених робіт. Також їм не повернулися до цього часу кошти, які заплачені учасниками задля участі в процедурі закупівлі, а вони не маленькі - 1700 грн., адже попередня процедури закупівлі не набула статус "Скасована"!!! А з врахування Скарги від 18.05.2023 року учасник процедури закупівлі "ТОВ Охорона Мастерс Сервіс", яка беззаперечно буде прийнята постійно діючою колегією АМКУ процедура закупівлі, яка оголошена вами 28 квітня 2023 року затягнеться на невизначений термін. Шановний Замовник процедури закупівлі, що це за циркове шоу??? Ви що собі взагалі дозволяєте собі, порушуючи норми чинного законодавства України??? Дозволяючи собі оголошувати "НОВУ процедуру закупівлі" не дочекавшись статусу "СКАСОВАНА" попередньо оголошеної вами процедури закупівлі ви грубо на навмисно порушуєте чинне законодавство України, а саме норми абз.4 пункту 59 Особливостей та норми Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України "Про публічні закупівлі": 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Негайно відмініть дану закупівлю та не порушуйте систематично чинне законодавство України, поки ви не наламали ще більш "дров" Ми розуміємо, що Це пов'язано з вашою некомпетентністю, як Замовника, щодо норм чинного законодавства України, чи не бажанням дотримуватися норм чинних Постанов та Нормативно-правових актів чи тим, що ваш потенційний "зацікавлений" учасник не може виграти даний тендер. В випадку ігнорування вимоги, яка грунтується на безглуздій "затії" не дочекавшись статусу "СКАСОВАНА" попередньої оголошеної вами процедури закупівлі, Дозволяти вже собі оголошувати "НОВУ процедуру закупівлі"!!! ми звернемося з офіційним листом до відповідної контролюючої служби - Держаудитслужби, в обов'язки якої безпосередньо контроль та моніторинг подібних закупівель, які проводяться Замовником з грубими порушеннями норм чинного законодавства України. Сподіваємось на те, що здоровий глузд переможе, адже не хочеться щоб потім Замовники в черговий раз нарікали, що ай-я-яй які погані учасники не хочуть витрачати кошти на підготовку документів та зарплатню працівникам та приймати участь в "фарсі" і виконувати чергову не підкріплену чинним законодавством України забаганку некомпетентного та непрофесійного ЗАМОВНИКА, який систематично порушує норми чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Підстави, причини та законодавче обґрунтування відміни замовником процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-04-28-006687-a оприлюднені замовником в електронній системі закупівель та доступні для ознайомлення за вказаним ідентифікатором. Разом із тим, з метою своєчасного забезпечення Замовника наданими послугами (зважаючи на стислі терміни їх надання) за предметом закупівлі, Замовником оголошено закупівлю послуг - Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, UA-2023-05-16-009100-a. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відсутність вимоги до учасників процедури, яка є обов'язковою відповідно до чинного законодавства України.

Номер: 247cbab7d83b4617984df1524442faa2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.b3
Назва: Відсутність вимоги до учасників процедури, яка є обов'язковою відповідно до чинного законодавства України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №1 до тендерної документації відсутня вимога яка є "обов'язковою", відповідно до чинної Постанови №852 КМУ від 23.11.2016 року, а саме п.15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України. В якому зазначено наступна вимога: п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Отже відповідно до п.15 чинної Постанови №852 КМУ від 23.11.2016 року електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - повинен мати кваліфікаційний розряд - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - повинен мати кваліфікаційний розряд - не нижче 4-го розряду. Наполягаємо на долучені вимоги до учасників процедури, щодо надання ними в тендерних пропозиціях документів, які підтверджують отримання та наявність в них кваліфікаційний розряду, який передбачений та є "обов'язковим" у виконавців робіт, відповідно до п.15 чинної Постанови №852 КМУ від 23.11.2016 року, Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного законодавства України документами, які підтверджують відповідну здобуту(присвоєну) виконавцями робіт є свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду та витяг з протоколу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо надання учасниками в своїй тендерній пропозиції документів, які підтверджують відповідну здобуту(присвоєну) виконавцями робіт є свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду та витяг з протоколу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України, з метою підтвердження та дотримання учасниками вимог п.15 чинної Постанови №852 КМУ від 23.11.2016 року Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України. Шановний Замовник дотримуйтеся будь-ласка норм чинного законодавства України, а не відкрито ЛОБІЮЙТЕ інтереси учасника процедури закупівлі, в якого для вас і для нього самого, нажаль відсутні документи, які є "обов'язковими" для підтвердження кваліфікаційних характеристик(кваліфікаційного розряду) виконавців робіт, відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року. Для нас взагалі є загадкою, яким чином ваш "Зацікавлений" учасник приймає участь в державних тендерних закупівлях, не маючи відповідних документів, які передбачені і є "обов'язковими". Цирк та й годі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Визначені Замовником, згідно з цією статтею, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено порядок підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, учасник підтверджує наявність працівників, відповідно до п.п.14-15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. На підставі викладеного, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги та внесення до тендерної документації змін, вказаних у вимозі фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відсутність вимоги до учасників процедури, яка є обов'язковою відповідно до чинного законодавства України.

Номер: 9f67e02dc16e416b931aa00496f861bf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.b2
Назва: Відсутність вимоги до учасників процедури, яка є обов'язковою відповідно до чинного законодавства України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі предметом закупівлі є послуги з Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області. Відповідно до чинної Постанови № 444 від 26 червня 2013 р. "ПОРЯДОК здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях" п.9. Підготовка працівників до дій у надзвичайних ситуаціях передбачає: за програмою пожежно-технічного мінімуму для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, - підвищення рівня загальних пожежно-технічних знань, вивчення правил пожежної безпеки з урахуванням особливостей виробництва, ознайомлення з протипожежними заходами та діями у разі виникнення пожежі, оволодіння навичками використання наявних засобів пожежогасіння; Відповідно до ПЕРЕЛІКУ робіт з підвищеною небезпекою ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказом Держнаглядохоронпраці України N15 від 26.01.2005 року. п.1. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння. Тобто працівники, які виконують роботи, або надають послуги з Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) відповідно до чинного законодавства України "зобов'язані" пройти спеціальне навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року); Шановний Замовнику чому і з якою метою ви в вимогах тендерної закупівлі прописуєте вимоги, які є дискримінаційними та порушую норми чинного законодавства України, натомість вимоги які є обов'язковими та передбачені чинним законодавством України ви чомусь забуваєте зазначати в вимогах до учасників процедури закупівлі. Це пов'язано з вашою некомпетентністю, як Замовника, щодо норм чинного законодавства України, чи не бажанням дотримуватися норм чинних Постанов та Нормативно-правових актів чи тим, що в вашого потенційного Переможця і учасника інтереси якого ви лобіюєте у керівника робіт та працівників відсутнє передбачене чинним законодавством спеціальне навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року). Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо проходження спеціального навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року) керівником робіт та виконавцями робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Визначені Замовником, згідно з цією статтею, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено порядок підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, учасник підтверджує наявність працівників, відповідно до п.п.14-15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. На підставі викладеного, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги та внесення до тендерної документації змін, запропонованих Фізичною особою – підприємцем Мельниченком Олександром Володимировичем, щодо встановлення вимоги про надання учасниками документального підтвердження проходження спеціального навчання з питань пожежної безпеки. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Повна дискримінація

Номер: 241bd3dd634e42bfafb5f4c958c9ae33
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-16-009100-a.a1
Назва: Повна дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога щодо надання листа-відгуку із зазначенням номеру процедури закупівлі передбачає, що учасники повинні мати аналогічний досвід співпраці з замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як учасники не обмежені у праві надавати аналогічні договора, які заключені з приватними підприємствами, ніхто цього учаснику не може забороняти. Окрім того номеру процедури закупівлі зазначається учасником в довідці про виконання учасником аналогічного договору, окрім того за ID-тендеру Замовник може і повинен перевірити інформацію, яка є у вільному доступі. Окрім того відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже ваша Вимога щодо надання листа-відгуку із зазначенням номеру процедури закупівлі є дискримінаційною та такою, яка порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наполягаємо на видалені повністю безглуздої та незаконної вимоги до учасників процедури закупівлі, яка направлена на одне на обмеження кількості потенційних учасників процедури закупівлі та порушення їх законних прав, щодо участі в закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерна документація по даній закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Підпунктом 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено порядок підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір зі встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації). 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 3.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, із зазначенням номеру даної процедури закупівлі. Таким чином, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних умов, на які посилається суб'єкт звернення. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Статус вимоги: Відхилено