• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000

-

Торги відмінено

4 796 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 980.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2018 17:48 - 13.03.2018 12:00
Без відповіді

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 38530d7c1ab84d8e9a84877fb6c481af
Дата опублікування: 07.03.2018 16:08
Опис: Замовником надана відповідь на вимогу (ID77876) щодо встановлення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до відповіді Замовника "виконання топографічних планів на частину території населеного пункту переслідує іншу мету, а тому відрізняється за своїми організаційними заходами, вимогами до інформаційного (атрибутивного) наповнення шарів, може виконуватися із застосуванням інших технологічних процесів". Відповідно до чинної нормативно-правової бази, що регулює надання послуг з предмету закупівлі, не встановлені вимоги щодо організаційних заходів, вимог до інформаційного (атрибутивного) наповнення шарів тощо, тобто чинними нормативно-правовим документами не встановлено відмінностей щодо надання послуг з предмету закупівлі на частину або цілісну територію населеного пункту областного значення. Поняття «топографічні плани населених пунктів» та вимоги до них наявні в інструктивних документах, які регламентують роботу у сфері геодезії та картографії, зокрема в Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженій наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 № 56 та зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 23.06.1998 за № 393/2833. Як правило, частина території населених пунктів обласного значення має ті ж самі види використання та забудови, що й територія міста Херсона – багатоповерхова та садибна забудова, промислові зони, території вулиць та доріг, рекреаційні зони тощо. Більше того присвоєння населеному пункту статусу міста областного значення є адміністративним рішенням, і надання послуг з предмету закупівлі на відрізняється за своїми організаційними заходами, вимогами до інформаційного (атрибутивного) наповнення шарів. Вважаємо, що замовником встановлені дискримінаційні умови в частині наявності досвіду робіт на цілістну территорію населеного пункту областного значення. Зважаючи на вищевикладене, відпвідно до статтей 18, 22 Закону Укаїни "Про публічні закупівлі" просимо надати розяснення, з посиланням на конкретні пункти нормативно-правових документів, чим відрізняється надання послуг з предмету закупівлі для частини населеного пункту чи на його "цілісну територію", зокрема відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), та відповідно доповнити опис предмету закупівлі В разі відсутності таких обгрунтованих відмінностей, просимо відповідно до вимог п. 9 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"просимо усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації).