• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000

-

Торги відмінено

4 796 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 980.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2018 17:48 - 19.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Встановлення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»

Номер: 063c65eae08b4fc89aa7a112bbcf0e3c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-001099-a.c1
Назва: Встановлення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 до документації конкурсних торгів, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлені вимоги в частині наявності у учасника досвіду: «… на надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту обласного значення за 2014-2017 роки … Додати копії договорів, актів виконаних робіт та копію позитивного відгуку від замовника аналогічного договору включеного до довідки» Дана вимога, на нашу думку, є дискримінаційною з наступних підстав: Вищевказані послуги по предмету закупівлі є топографо-геодезичною діяльністю, яка окрім іншого регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (№ 353-XIV від 23.12.1998, зі змінами і доповненнями), та нормативно-технічними документами, які визначені Замовником для надання послуг по предмету закупівлі. Відповідно до визначених Замовником нормативно-технічних документів, топографо-геодезичні роботи ранжуються за своєю складністю (визначається категорія складності топографо-геодезичних робіт) а не за статусом адміністративно-територіальної одиниці. Більше того, всі міста обласного значення мають різну площу, щільність та висотність забудови, а отже і категорії складності виконання топографо-геодезичних робіт. Наприклад м. Чернігів має площу 79 кв.км., а м. Львів – 192 кв.км, м. Харків – 350 кв.км., в той же час таке місто обласного значення як м. Старокостянтинів Хмельницької області – 40 кв.км. Разом з тим відповідно до вимог тендерної документації, якщо учасник надав аналогічні послуги лише на частину територію м. Львів або м. Харків, але за площею більше багатьох міст обласного значення, він буде дискваліфікований. А отже Замовником, на нашу думку, створені дискримінаційні умови, внаслідок чого штучно обмежується потенційне коло учасників по цьому предмету закупівлі, та порушено один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — недискримінація учасників. Просимо Замовника внести зміни до документації конкурсних торгів в частині вилучення дискримінаційних вимог до учасників, а саме вилучити з тексту вимогу щодо наявності досвіду надання аналогічних послуг на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту обласного значення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасником подано вимогу про внесення змін до документації конкурсних торгів в частині вилучення, на думку Учасника, дискримінаційних вимог до учасників торгів стосовно зазначення Замовником умови про наявність досвіду надання послуг за аналогічним договором, а саме: надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту обласного значення за 2014-2017 роки. Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, один із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Предметом договору закупівлі є: послуга зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000 – Код ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії», яка надається в обсязі, передбаченому Технічним завданням (Додаток № 1), яке є невід’ємною частиною цього Договору. Згідно Технічного завдання виконання послуги включає в себе підготовчі, аерофотознімальні, топографо-геодезичні та камеральні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі на всю територію міста Херсона, із врахуванням меж міста та прилеглих до нього територій, з метою розроблення містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану м. Херсона», ведення містобудівного кадастру та чергового адресного плану м. Херсона, здійснення іншої містобудівної діяльності. Виходячи з цього, аналогічним договором вважається договір про виконання послуги з виготовлення топографічного плану на територію населеного пункту в цілому, який може використовуватися для розроблення генерального плану цього населеного пункту, іншої містобудівної документації, ведення містобудівного кадастру та чергового адресного плану та повинен мати відповідне атрибутивне наповнення шарів. Аналогічний договір повинен передбачати виконання аналогічних процесів, які включають комплекси польових та камеральних робіт, а також аналогічних організаційних заходів (наприклад, збирання вихідних даних на всю територію населеного пункту, подання матеріалів аерофотознімання на контрольний перегляд відповідному підрозділу Міністерства оборони України, узгодження проведення аерофотознімання з відповідними органами тощо). Разом з тим, Замовник не вважає доцільним встановлювати вимоги щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи з категорії складності топографо-геодезичних робіт, оскільки категорія складності топографо-геодезичних робіт встановлюється для кожного процесу окремо, а не до комплексу процесів, які необхідно виконати для отримання топографічного плану. Договори на виконання топографо-геодезичних робіт можуть не містити таку інформацію, як категорія складності окремих процесів. Як правило, територія населених пунктів обласного значення має ті ж самі види використання та забудови, що й територія міста Херсона – багатоповерхова та садибна забудова, промислові зони, території вулиць та доріг, рекреаційні зони тощо. Виконання топографічних планів на цілісну територію будь-якого населеного пункту обласного значення та на територію міста Херсона потребує виконання однакових технологічних процесів та організаційних заходів. В свою чергу, виконання топографічних планів на частину території населеного пункту переслідує іншу мету, а тому відрізняється за своїми організаційними заходами, вимогами до інформаційного (атрибутивного) наповнення шарів, може виконуватися із застосуванням інших технологічних процесів. Посилання Учасника на прив’язку до розміру території, відносно якої було виконано раніше послугу, є безпідставним, оскільки мова йде не про розмір території, а про її цілісність. Поняття «топографічні плани населених пунктів» та вимоги до них наявні в інструктивних документах, які регламентують роботу у сфері геодезії та картографії, зокрема в Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженій наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 № 56 та зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 23.06.1998 за № 393/2833. Зважаючи на викладене, Замовник вважає, що наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є саме довідка учасника у довільній формі, про укладання аналогічного договору (договорів) учасником на надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну територію населеного пункту обласного значення, з одночасним документальним підтвердженням виконання цього договору (договорів): акти виконаних робіт тощо. Разом з тим, зауважуємо, що відсутність досвіду на виготовлення відповідної документації на цілісну територію міста (незалежно від розміру його площі) може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором з наведених вище підстав, наслідком чого через порушення умов договору можливе його розірвання. Звертаємо увагу на те, що Замовник вже має минулорічний досвід по невиконанню умов договору з вини Виконавця, наслідком чого Замовником було втрачено бюджетні ресурси, час, можливість своєчасно реалізувати свої повноваження, передбачені чинним законодавством. Ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Херсонської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.
Статус вимоги: Не задоволено