-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
комп’ютерне обладнання
Ноутбук (ДК 021:2015: 30237300-2 Комп’ютерне приладдя) Монітор (ДК 021:2015: 30231300-0 Дисплейні екрани) Комплект клавіатура та миша (ДК 021:2015: 30237400-3 Пристрої для введення даних)
Завершена
11 857 032.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період уточнення:
15.05.2023 19:56 - 20.05.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог до строків постачання предмету закупівлі
Номер:
f64ebc7be13048a5a000a5261162b2e9
Дата опублікування:
19.05.2023 21:37
Опис:
В п.3 Розділу 3 Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що «Поставка товару має бути здійснена впродовж 10 робочих днів з дати укладення договору».
Враховуючи велику кількість кожної з позицій предмету закупівлі (ноутбуків – 227 од, моніторів – 277 од, комплектів клавіатура+миша – 277 од.) та важкої ситуації з логістики під час імпорту товарів в Україну, дотриматись висунутих строків під час постачання предмету закупівлі в таких об’ємах можливо виключно якщо товар є в наявності на території України в заявленій кількості.
Вказана вимога має ознаки дискримінації в частині можливості участі усіх брендів, оскільки орієнтовний час постачання позиції, якої може не бути в наявності в Україні на даний час, перевищує 10 робочих днів і орієнтовно (з відповідей представників світових вироників компьютерної техніки складає біля 90 днів).
Зазначене може свідчити, що Замовник вже заздалегідь визначив товар, який із запитуваними характеристиками є в наявності в Україні, та блокує такою дискримінаційною вимогою щодо строків постачання участь альтернативних моделей, унеможливлюючи виготовити товар під конкретне замовлення за значно нижчими від роздрібних цінами.
Просимо Замовника внести зміни, в строки постачання та зазначити строки постачання предмету закупівлі «90 робочих днів з дати укладення договору», що надасть можливість прийняти участь моделям усіх відомих виробників, і зробити конкуренцію дійсно по ціні, а не по строкам постачання. Згідно офіційних відповідей від представництв Dell, Lenovo, Acer та ASUS визначені строки постачання товару не дозволяють їм прийняти участь у цій закупівлі. Виконати всі вимоги Додатку 2 Тендерної документації можливо виключно якщо товарні позиції, що відповідають всім вимогам вже знаходяться на складах на територіїї України у необхідній кількості. Таким чином, вказана тендерна документація ймовірно складена відповідальними особами під конкретні моделі конкретного виробника, окрім Dell, Lenovo, Acer та ASUS, що може свідчити про порушення вимог Закон України "Про публічні закупівлі", встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Документації та забезпечення неправомірної переваги конкретному виробнику, шляхом унеможливлення участі більшості виробників через встановлення дискримінаційних вимог до строків постачання, що унеможливлює організацію виготовлення та постачання такої кількості обладнання.
Також, з урахуванням висунутого АНОМАЛЬНО короткого часу постачання товару, просимо надати інформацію, що слугує обєктивною причиною такого рішення, а також повідомити принаймні по щонайменше моделі двох виробників по кожній з позицій предмета закупівлі (ноутбук; монітор; комплект клавіатура та миша) що підтвердили можливість відгрузити товар Замовнику в такий короткий час?
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Слід зазначити, що на даний час, для забезпечення здійснення господарської діяльності, питання придбання комп’ютерного обладнання є невідкладним для замовника.
Враховуючи викладене, Замовником у тендерній документації був встановлений строк поставки товару 10 робочих днів з дати укладення договору.
Зважаючи на викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
22.05.2023 15:28
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до екрану ноутбуку
Номер:
757653e8f7614d459e578856a98a0bce
Дата опублікування:
19.05.2023 21:11
Опис:
В п.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації в технічній специфікації зазначено вимоги до екрану ноутбуку: «Вага не більше 2 кг з акумуляторною батареєю», а також «Клавіатура з англійськими та українськими літерами та символами». Зазначені технічні вимоги до властивостей екрану ноутбуку не можуть бути дотримані жодним ноутбуком у світі. Просимо Замовника внести зміни в технічну документацію предмету закупівлі, або повідомити про КОНКРЕТНІ моделі щонайменше двох виробників, що можуть відповідати вказаним вимогам із зазначенням додержання цих вимог у відповідних розділах їх характеристик.
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Слід зазначити, що під час підготовки тендерної документації було допущено технічну помилку у результаті якої загальні вимоги до ноутбуків, а саме вимоги до маси та клавіатури ноутбуків потрапили до розділу «Екран».
При цьому вказані вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
22.05.2023 15:28
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до енергоживлення монітору з USB концентратором
Номер:
f1d8d3c5a6c54957b4a16ffde8bae1ce
Дата опублікування:
19.05.2023 21:06
Опис:
У своїй відповіді від 19 травня 2023 18:19, Замовник відмовившись вносити зміни повідомив, що "у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам зазначеним замовником у тендерній документації відповідають монітори щонайменше трьох виробників, а саме: HP, ViewSonic та Dell". Разом з тим, Замовник не навів конкретний приклад щонайменше двох конкретних моделей моніторів від різних виробників, що б відповідали всім опублікованим у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Звертаємо особливу увагу замовника, на ой факт, що за проаналізованими нами даними з відкритих джерел, ми НЕ ЗНАЙШЛИ ЖОДНОЇ моделі яка б відповідала всім вимогам Замовника, у тому числі щоб виробник повідомляв, що монітор з USB концентратором в режимі роботи споживав не більше 30 Вт. За офіційними відповідями від представництв ViewSonic, Dell, Lenovo, Acer та ASUS в Україні немає ЖОДНОЇ моделі яка б відповідала всім вимогам до моніторів в цій закупівлі, зокрема щоб енергоспоживання монітору із USB концентратором не перевищувало 30 Вт.
Крім того, звертаємо окрему увагу Замовника, що згідно наданих ним відповідей на попередні питання від 17 травня 2023 20:15, 18 травня 2023 09:28 та 18 травня 2023 09:38, в яких висувались прохання змінити технічні вимоги до а) матриці ноутбуку, б) часу реакції матриці монітору, в) енергоживлення монітору з USB концентратором, тільки по цим трьом вимогам
одночасно відповідає обладнання лише одного виробника - НР, що може свідчити про встановлення дискримінаційних вимог у Документації, порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечення неправомірної переваги конкретному виробнику.
Враховуючи викладене, просимо:
1. Зазначити конкретні моделі моніторів щонайменше двох виробників, що відповідають всім у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації та, у тому числі, надати конкретні посилання на відкриті джерела, на які Замовник посилався у своїй відповіді від від 19 травня 2023 18:19.
2. Внести зміни в технічні вимоги до моніторів, зокрема зазначити вимоги до енергоживлення монітору: «В режимі роботи не більше 65 Вт», «В режимі очікування - не більше 0,5 Вт» та забезпечити таким чином можливість прийняти участь обладнанню інших виробників окрім НР!
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
22.05.2023 15:26
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до часу реакції матриці монітору
Номер:
346eb3b0bd4f4150ade2929ce098d65c
Дата опублікування:
19.05.2023 20:17
Опис:
У відповіді Замовника від 19 травня 2023 18:19, Замовник не надав чіткої відповіді на підставі чого висунуті такі високі вимоги до часу реакції матриці, що значно звужують варіанти моделей та підвищують закупівельну вартість монітору.
Крім того, повідомивши що "у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам зазначеним замовником у тендерній документації відповідають монітори щонайменше трьох виробників, а саме: HP, ViewSonic та Dell." Замовник не зазначив конкретні моделі виробників, які підходять під усі заявлені вимоги технічних характеристик Замовника, у тому числі вимозі зазначеній у п.3 Розділу IV Додатку 2 Тендерної документації (Поставка товару має бути здійснена впродовж 10 робочих днів з дати укладення договору). За результатами аналізу інформації з відкритих джерел, всім у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам висунутим до монітору підходять лише моделі виробництва конкретного вендору - НР, що може свідчити про встановлення дискримінаційних вимог у Документації, порушен Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечення неправомірної переваги конкретному виробнику.
Повторно просимо: 1. Внести зміни в технічну специфікацію закупівлі, та зазначити вимоги до часу реакції матриці монітору: «Не більше 10 мс (Extreme Mode / Normal Mode)», забезпечивши вожливість прийняти участь у закупівлі іншим виробникам, окрім НР. 2. У разі відмови внести зміни, просимо конкретно зазначити на підставі чого висунуті такі високі вимоги до часу реакції матриці, які висуваються як правило геймерами чи при активному навантаженні динамічними сценами. 3. Просимо повідомити конкретні моделі щонайменше двох виробників, що відповідають всім у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації та, у тому числі, надати конкретні посилання на відкриті джерела, на які Замовник посилався у своїй відповіді від від 19 травня 2023 18:19.
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
22.05.2023 15:26
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до матриці ноутбуку
Номер:
ed0d7fcf5f2e44469d8029f54c55697e
Дата опублікування:
19.05.2023 19:55
Опис:
У своїй відповіді від 19 травня 2023 о 18:21, Замовник не надав інформацію чому виставлена вимога саме IPS матриця, і за якими характеристиками Замовнику не підходить матриця типу TN.
Крім того, у цій відповіді Замовник повідомив: "у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам зазначеним замовником у тендерній документації відповідають ноутбуки щонайменше чотирьох виробників, а саме: HP, Lenovo, Acer та ASUS."
Не зазначивши при цьому конкретні моделі виробників, які підходять під усі заявлені технічні характеристики Замовника, у тому числі вимозі зазначеній у п.3 Розділу IV Додатку 2 Тендерної документації (Поставка товару має бути здійснена впродовж 10 робочих днів з дати укладення договору).
Звертаємо увагу Замовника, що окрім конкретної моделі ноутбуку виробництва НР, що відповідає заявленим вимогам та є на складі в Україні, інші офіційні вендори не можуть приймати участь. Зокрема, за отриманими відповідями від представництв Lenovo, Acer та ASUS в Україні у визначені Замовником строки поставки (10 днів після підписання договору) немає ЖОДНОЇ моделі яка б відповідала б всім вимогам, зокрема була б із матрицею типу IPS та була в необхідній кількості. Таким чином, встановивши дискримінаційні вимоги у Документації, Замовник порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та забезпечує неправомірну перевагу конкретному виробнику - HP, оскільки тільки у цього виробника є підходящі ноутбуки на складах України у необхідній кількості під цю закупівлю!
Повторно просимо:
1. Внести зміни в технічну специфікацію закупівлі, та передбачити можливість постачання ноутбуків із TN матрицею, забезпечивши можливість іншим вендорам, окрім НР прийняти участь у цій закупівлі.
2. У разі відмови внести зміни, просимо повідомити за якими характеристиками Замовнику не підходить матриця типу TN.
3. Просимо повідомити конкретні моделі щонайменше двох виробників, що відповідають всім у сукупності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації та, у тому числі, надати конкретні посилання на відкриті джерела, на які Замовник посилався у своїй відповіді від 19 травня 2023 о 18:21.
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
22.05.2023 15:25
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до енергоживлення монітору з USB концентратором
Номер:
4b77e9f207514a71b8640ed20965e2f0
Дата опублікування:
18.05.2023 09:38
Опис:
В п.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації в технічній специфікації зазначено вимоги до енергоживлення монітору: «В режимі очікування - не більше 0,3 Вт; В режимі роботи не більше 30 Вт».
1. Хочемо звернути увагу Замовника, що у разі наявності у монітора концентратору USB, тільки цей блок в режимі роботи споживатиме від 20 Вт. Тому додержатись висунутої вимоги максимального енергоспоживання монітора в режимі роботи не більше 30 Вт – не є можливим. При максимальних навантаженнях на монітор і концентратор, споживання може досягати 57-65 Bт. Таким чином, при заявлених 30 Вт потужності замовник не зможе використовувати USB концентратор.
Якщо замовнику необхідний монітор з робочим USB концентратором просимо внести зміни, зазначивши: «В режимі роботи не більше 65 Вт».
2. Також, вимога щодо енергоспоживання в режимі очікування не більше 0,3 Вт, значно звужує по цьому параметру варіанти моделей моніторів (більшість моделей на ринку в режимі сну споживають від 0,5 Вт). Просимо внести зміни, зазначивши: «В режимі очікування - не більше 0,5 Вт».
Чи може Замовник змінити ці параметри, які містять дискримінаційні ознаки? Якщо ні – чи може Замовник навести приклад бодай двох моделей, що відповідають комплексу висунутих вимог до монітора?
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При цьому, у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам зазначеним замовником у тендерній документації відповідають монітори щонайменше трьох виробників, а саме: HP, ViewSonic та Dell.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
19.05.2023 18:19
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до часу реакції матриці монітору
Номер:
dbc429b7279944b390687763f5b347fd
Дата опублікування:
18.05.2023 09:28
Опис:
В п.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації в технічній специфікації зазначено вимоги до часу реакції матриці монітору: «Не більше 5 мс (Extreme Mode / Normal Mode)».
На ринку існує обмежена кількість моделей моніторів із одночасним часом реакції Extreme Mode та Normal Mode що не перевищує 5 мс.
Хочемо зазначити, що монітори з таким мінімальним часом реакції підбираються під задачі відображення динамічних сцен, також особливу увагу до такого мінімального часу реакції матриці приділяють геймери. Як приклад, під час виконання стандартних офісних операцій, людське око зовсім не відчує різниці якщо час реакції буде не 5 мс, а 10 мс.
Чи може замовник пояснити на підставі чого висунуті такі високі вимоги до часу реакції матриці, що значно звужують варіанти моделей? У разі якщо у Замовника немає об’єктивних причин обмежувати час реакції матриці 5 мс, чи може замовник внести зміни в цю вимогу і визначити час реакції «не більше 10 мс (Extreme Mode / Normal Mode)». Внесення цих змін до технічних вимог дозволить значно розширити спектр пропозицій та знизити закупівельну ціну.
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При цьому, у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам зазначеним замовником у тендерній документації відповідають монітори щонайменше трьох виробників, а саме: HP, ViewSonic та Dell.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
19.05.2023 18:19
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до матриці ноутбуку
Номер:
9ae81c919f9b47aaac5fd7ae0010e6ca
Дата опублікування:
17.05.2023 20:15
Опис:
В п.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації в технічній специфікації зазначено вимоги до екрану «тип матриці IPS або краще».
Просимо Замовника внести зміни до вимог типу матриці і передбачити серед іншого можливість постачати ноутбук на базі матриці типу TN? Зазначивши вимогу як «тип матриці IPS, TN або краще».
Зазначена зміна безпосередньо забезпечить можливість запропонувати моделі ноутбуків, технічні параметри яких будуть повністю відповідати виставленим умовам Замовника, та забезпечить більш широке коло пропозицій, що надасть можливість створити реальну конкуренцію та забезпечити найбільш економічно вигідну пропозицію. Оскільки формулювання «тип матриці IPS або краще» не містить чітких критеріїв за якими оцінюватиметься інший тип матриці. Звужування параметру типу матриці значно зменшує конкуренцію, яка через логістичні проблеми і так не висока. Підбирати необхідну модель у запитуваній кількості у строк постачання 10 робочих днів дуже складно. Просимо прямо передбачити можливість постачання ноутбуків із TN матрицею. У разі відмови - просимо пояснити чому виставлена вимога саме IPS матриця, і за якими характеристиками Замовнику не підходить матриця типу TN?
Відповідь:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
При цьому у відповідності до вимог статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Отже, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При цьому, у відповідності до інформації з відкритих джерел технічним характеристикам зазначеним замовником у тендерній документації відповідають ноутбуки щонайменше чотирьох виробників, а саме: HP, Lenovo, Acer та ASUS.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
19.05.2023 18:21