-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
комп’ютерне обладнання
Ноутбук (ДК 021:2015: 30237300-2 Комп’ютерне приладдя) Монітор (ДК 021:2015: 30231300-0 Дисплейні екрани) Комплект клавіатура та миша (ДК 021:2015: 30237400-3 Пристрої для введення даних)
Завершена
11 857 032.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Номер:
a5a5d5fc9ab840c99c4fef23ee023a7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 12:28 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2023-05-15-014121-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАТАСТРІМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.05.2023 №166, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТАСТРІМ» (ділі – ТОВ «ДАТАСТРІМ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 30.05.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 29.05.2023 № 224, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2023, договір від 08.06.2023 № 08-1/06.2023 на суму 10 197 136,68 грн з ПДВ (далі – Договір); додаткову угоду від 19.06.2023 №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19.06.2023 та 29.06.2023 через електронну систему закупівель, на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.07.2023 18:09 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 18:09
Запити/Пояснення
Номер:
a72b8dd0b7974aa2a91dfc2ef96e32ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 19:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комп’ютерного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-014121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
43339eb2493a4d89b5682b8268814b16
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.06.2023 13:48
Опис:
У відповідь на запит від 16.06.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання)» визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Obhruntuvannia-ochikuvanoi-vartosti-kompiuternoho-obladnannia.pdf.
Номер:
ec7ad8a4183c435488af31c50ecf1124
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2023 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комп’ютерного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-014121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1.Надати інформацію з підтвердними документами щодо виконання пункту 3.2 договору від 08.06.2023 № 08-1/06.2023 (далі – Договір) в частині поставки Товару.
2. Надати інформацію з підтвердними документами (Статут, дозвіл на укладання правочину та інші документи), що підтверджують повноваження Т.в.о. Генерального директора Юрія БЛОХОВЦЯ на підписання Договору.
3. Надати довіреність на директора виконавчого Лицура Ігоря Миколайовича, посвідчену приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Рудик В. В. 10.05.2023, зареєстрованої в реєстрі за №1586, що підтверджує повноваження на підписання Додаткової угоди від 19.06.2023 №1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d16cbd7972a47db9b0290ce46a1e333
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.06.2023 19:13
Опис:
У відповідь на запит від 26.06.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. Щодо виконання пункту 3.2 договору від 08.06.2023 № 08-1/06.2023 в частині поставки товару надаємо копії видаткових накладних від 22.06.2023 № DS-103 та 26.06.2023 № DS-104.
2. Щодо підтвердження повноважень Т.в.о. Генерального директора Замовника Юрія БОЛОХОВЦЯ на підписання договору про закупівлю надаємо копії:
- статуту Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»;
- наказу від 04.05.2023 № 532-к;
- наказу від 04.05.2023 № 215-к.
3. Щодо підтвердження повноважень на підписання Додаткової угоди від 19.06.2023 №1 надаємо копію довіреності посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Рудик В. В. 10.05.2023, зареєстрованої в реєстрі за №1586.