-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях та будівлях амбулаторії села Фонтанка КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вулиця Центральна, буд. 42
Завершена
1 661 446.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 614.47 UAH
мін. крок: 1% або 16 614.47 UAH
Період уточнення:
08.05.2023 23:25 - 07.06.2023 00:00
Відповідь надана
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Номер:
34fd398fd5a34daab83faeb5dffaa058
Дата опублікування:
19.05.2023 15:06
Опис:
Шановний Замовник! Згідно вимог п.6 Додатку №2 тд Вами встановлено наступну вимогу:
На підтвердження того, що надані послуги дійсно будуть виконані якісно, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», учасники повинні надати свідоцтво на керівника робіт про проходження теоретично-практичного курсу в акредитованому органі сертифікації за темами: «Системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018). Вимоги проведення аудитів систем управління згідно положень ISO 19011:2018»;
Дана вимога є незаконною та такою, що обмежує участь потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне. По-перше, Ви вимагаєте проходження навчання згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), повідомляємо Вас, що даний стандарт згідно Наказу від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015 прийнято у наступній редакції - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (посилання: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=64013 ), А НЕ "ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018)", як ви вимагаєте. Такого стандарту з такою назвою - ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018) - НЕ ІСНУЄ, не затверджено. ЖОДЕН ОРГАН СЕРТИФІКАЦІЇ НЕ ВИДАСТЬ СВІДОЦТВА з такою назвою ДСТУ.
По-друге, таке навчання проводиться згідно ДСТУ ISO 19011:2019, а не ISO 19011:2018.
По-третє, крім того згідно положень чинного законодавства, щодо проходження такого навчання видаються СЕРТИФІКАТИ, а не СВІДОЦТВА!!! Просимо ВАС ВИКЛЮЧИТИ з ТД зазначену вище НЕЗАКОННУ ВИМОГУ! В іншому випадку буде подана повторна скарга до АМКУ!
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені у Тендерну документацію.
Дата відповіді:
01.06.2023 13:27
Відповідь надана
НЕДОРЕЧНА ВИМОГА
Номер:
18e38f3389154ccc8eae27b2953dc5e6
Дата опублікування:
11.05.2023 16:35
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно вимог п.2 Додатку №2 тд : Обов’язкова наявність у залучених до виконання робіт за предметом закупівлі працівників:
- медичний огляд працівників певних категорій, відповідно до наказу МОЗ № 246 від 21.05.2007 року та постанови КМУ № 577 від 10.05.2022 року. На підтвердження надаються скан-копії оригіналів відповідних документів.
Не зрозуміло, для чого Ви встановлюєте вимогу, що надання документів згідно постанови КМУ № 577 від 10.05.2022 року? Зазначена Постанова не затверджує видачі жодних медичних довідок, а затверджує перелік медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих. Які саме документи згідно цієї постанови має надати учасник закупівлі?
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 246 від 21.05.2007 року на вимогу законодавства про охорону праці та обов’язковий медичний огляд встановлює порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій та Постанова Кабінету Міністрів України № 577 від 10.05.2022 року законодавства про охорону здоров’я встановлює перелік медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих встановлює. Відповідні уточнення щодо документального підтвердження будуть внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:47
Відповідь надана
Огляд
Номер:
6717f11da765485ba5071c01eb7310f3
Дата опублікування:
11.05.2023 12:07
Опис:
В тендерній документації є вимога про проведення огляду. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
Відповідь:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затверджених Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Обстеження об’єкта є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкту. Ця норма поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення, консервації та ліквідації. Учасник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначених Замовником. Зазначена вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, у разі потреби, і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вимога щодо огляду об’єкту дозволяє врахувати вичерпаний перелік та об’єм робіт, що призводить до добросовісної конкуренції, виявляє максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, що є основними принципами здійснення публічних закупівель. Проте кожен учасник має право надати роз’яснення щодо не додання документів, які вимагаються тендерною документацію, але на думку учасника не передбачені законодавством.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:47
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
6c423aaf84d74ce6b598e3205517833a
Дата опублікування:
11.05.2023 11:57
Опис:
Вимога:Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідих виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником.Дана вимога є дискримінаційною, адже законодавством не передбачені вимоги до змісту та форми Відгуку, тому Замовникио формлюють Вігуки на власний розсуд, вказуючи ту інформацію, яку вважають необхідною. Саме тому вимога до змісту Відгуку є дискримінаційною. Замовники за аналогічними договарами не зобов'язані кожен раз надавати відгук з тою інформацією, яку бажає Замовники торгів. Видаліть дану вимогу. В іншову випадку будемо звертатися до органів АМКУ.
Відповідь:
Замовник встановлює вимоги щодо наявності документального підтвердження виконання аналогічного договору, що не суперечить діючому законодавству України, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись статтями 16, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року та з дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога «Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідих виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником» не є дискримінаційна з огляду на відсутність суттєвого обмеження кола потенційних учасників та не вимагає розкриття конфіденційної інформації, відповідно до вимог абзацу другому пункту 36 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року. Вимога не порушує основні принципи здійснення закупівлі, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначені вимоги підтверджують саме позитивний досвід потенційного учасника, а саме: належне виконання умов договору, достатність технічного потенціалу, наявність необхідних виробничих кадрів, дотримання норм законодавства при виконанні робіт тощо.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:42
Відповідь надана
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Номер:
aa54726a700045729f8726df9a5d8eb0
Дата опублікування:
11.05.2023 10:28
Опис:
Шановний замовник! Згідно вимог пп.6 п.4 Додатку 2 тд Вами встановлено наступну вимогу:
6. Для підтвердження відповідності якості робіт вимогам чинного законодавства, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- скан-копії сертифікатів, що підтверджують впровадження систем управління якістю ISO 9001:2015, екологічного управління ISO 14001:2015 та оцінки пожежних ризиків ISO 16732-1:2018, як суб’єкта господарювання у напрямку інженерних систем відповідно до Державних стандартів України (сертифікати мають бути чинними та підтверджені належною звітністю, відповідно до вимог законодавства);
Встановлюючи дані вимоги, ви обмежуєте учасників щодо участі у даній процедурі закупівлі. Адже, ви не надаєте учасникам право надати державні стандарти ISO (ДСТУ), а вимагаєте лише міжнародні. Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі маємо впроваджені системи та відповідні сертифікати, проте вони у наступних редакціях: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ІSO 14001:2015, IDT); ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012,IDT). З огляду на практику АМКУ, дана вимога про надання сертифікатів виключно у такі редакції є дискримінаційною. Крім того, як розуміти вашу вимогу "як суб’єкта господарювання у напрямку інженерних систем", як це стосується предмету закупівлю. Просимо виключити зазначені вище дискримінаційні вимоги, в іншому випадку буде подана скарга до АМКУ
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідне уточнення щодо Державних стандартів, чинності та ліквідності документів які вимагає замовник буде внесено у Тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:41
Відповідь надана
НЕВІДПОВІДНІСТЬ
Номер:
d4c12e6e13f241efb86f002c09e83013
Дата опублікування:
11.05.2023 09:52
Опис:
Шановний замовник! Згідно вимог пп.6 п.4 Додатку 2 тд Вами встановлено наступну вимогу:
6. Для підтвердження відповідності якості робіт вимогам чинного законодавства, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні (зокрема робіт що виконуються на висоті, в зонах дії струму високого ТИСКУ тощо) (відповідно Порядку (постанова Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77).
Вимога про надання дозволу/декларації на виконання робіт в зонах дії струму високого ТИСКУ є незаконною, оскільки постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, на яку ви спираєтесь передбачено, що до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу відносяться:
9. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої ЧАСТОТИ. Таким чином, вами здійснено опечатку або некоректно визначено назву виду робіт підвищеної небезпеки. Приведіть у відповідність дану вимогу тд, а саме замість терміну "тиску" зазначте "частоти". В іншому випадку дана вимога буде оскаржена в АМКУ
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідне уточнення буде внесено у Тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:40
Відповідь надана
Сертифікати ISO
Номер:
edd3b243be32419fb99a7bfbc6f680f3
Дата опублікування:
10.05.2023 16:15
Опис:
Добрий день.
Згідно пункту 6 розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає скан-копії сертифікатів, що підтверджують впровадження систем управління якістю ISO 9001:2015, екологічного управління ISO 14001:2015 та оцінки пожежних ризиків ISO 16732-1:2018, як суб’єкта господарювання у напрямку інженерних систем відповідно до Державних стандартів України (сертифікати мають бути чинними та підтверджені належною звітністю, відповідно до вимог законодавства).
По-перше: роз’ясніть, будь-ласка, як розуміти фразу «як суб’єкта господарювання у напрямку інженерних систем відповідно до Державних стандартів України (сертифікати мають бути чинними та підтверджені належною звітністю, відповідно до вимог законодавства)».
По-друге: поряд з ДСТУ ISO 9001:2015 діє ДСТУ ISO 9001:2018. З огляду на це, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання у складі тендерної пропозиції сертифікату, що підтверджує що система управління якістю Учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги».
Відповідь:
Добрий день. Відповідні корегування будуть внесені у Тендерну документацію, відповідно до Державних стандартів України.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:40
Відповідь надана
уточнення
Номер:
401e65c46cc3412682ba2ff46c544054
Дата опублікування:
10.05.2023 14:38
Опис:
Просимо уточнити, який вид договірної ціни зазначати учасниками у кошторисній документації? Проектом договору передбачено, що вона динамічна, а у вимогах до надання кошторисної документації вид договірної ціни не зазначено. Приведіть у відповідність вимоги тд.
Відповідь:
Відповідне уточнення буде внесено до Тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції є динамічна.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:39
Відповідь надана
неповне технічне завдання
Номер:
3d1a05427833438387933324e866c5f0
Дата опублікування:
10.05.2023 14:24
Опис:
Доброго дня. Згідно технічного завдання (Додаток 3 тд) неможливо вирахувати вартість пропозиції. Відсутній детальний перелік матеріалів. Просимо надати повну відомість ресурсів не тільки на устаткування, а й на матеріали, наприклад кабель, короб, гофра, труби, рукава
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до Технічного завдання наведеного в Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.05.2023 12:38