-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях та будівлях амбулаторії села Фонтанка КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вулиця Центральна, буд. 42
Завершена
1 661 446.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 614.47 UAH
мін. крок: 1% або 16 614.47 UAH
Номер:
4c879ccdc4944ee3bc37fb7bdc3c557d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-24-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2023 00:00
Період моніторингу:
24.11.2023 16:56 - 16.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
24.11.2023 № 220
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2023 № 220
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-05-08-014210-a 08.05.2023 Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-05-08-004280-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішеннями уповноваженої особи Замовника від 07.05.2023 № 07/05 від 05.05.2023 № 15/05 та від 01.06.2023 № 01/06, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ПП "Спецавтоматика-2007" ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" ТОВ "ВБ СТРАЖ", Вимоги про усунення невідповідностей до 15 червня 2023 до 20 червня 2023 до 19 липня 2023 та до до 27 липня 2023, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2023
№ 7270-р/пк-пз та від 17.08.2023 № 12953-р/пк-пз, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 16.06.2023 № 16/06 від 14.07.2023 № 14/07 від 21.07.2023 № 21/07 від 28.07.2023 № 28/07 та від 22.08.2023 № 22/08/1, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 22.08.2023, Договір підряду від 29.08.2023 № 29/08 (далі – Договір № 29/08), Додаткова угода від 16.10.2023 № 1 до Договору № 29/08, пояснення надане 27.11.2023 Замовником з власної ініціативи, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 11.12.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922 моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях 24.05.2023 № 7270-р/пк-пз та від 17.08.2023 № 12953-р/пк-пз не проводився.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на розміщені в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації 10.05.2023, 11.05.2023 та 19.05.2023 – Замовником надано відповіді з перевищенням триденного терміну, чим порушено вимоги визначені пунктом 54 Особливостей щодо надання роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дати їх оприлюднення.
Період усунення порушень:
15.12.2023 16:33 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-014210-a Східного офісу Держаудитслужби.
Відповідно до вимог висновку, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених у висновку порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими були допущені порушення.
Дата публікації звіту:
19.12.2023 13:20
Запити/Пояснення
Номер:
67d8f2d6323e48bd92682ce590ebd263
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
27.11.2023 10:04
Опис:
Роботи за договором підряду № 29/08 від 29.08.2023 року, відповідно до умов договору, виконанні в повному обсязі на суму 1 626 950,40 грн. На теперішній час виконуються роботи з перевірки відповідності проектній документації, працездатності та готовності до експлуатування змонтованої системи протипожежного захисту (інспектування) відповідно до робочого проекту «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях та будівлях амбулаторії села Фонтанка КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вулиця Центральна, буд. 42» . Метою обстеження об’єкта інспектування є встановлення відповідності приміщень, будівель, споруд та їх території, технологічних процесів виробництва тощо вимогам чинних нормативних і нормативно-правових актів та проектним рішенням у сфері пожежної та техногенної безпеки і можливості забезпечити належне утримання: системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і показників напрямку евакуювання), системи централізованого спостерігання, відповідно до вимог, що визначені у Р-02 вимогам проектної документації. Роботи виконуються зо договором на проведення робіт з перевірки відповідності № 23/10 від 23.10.2023 року укладеним між Управлінням капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «НЕЗАЛЕЖНИЙ АУДИТ ТА ІНСПЕКТУВАННЯ СФЕРИ БЕЗПЕКИ» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-24-002607-a). Після проведення робіт Товариством з обмеженою відповідальністю «НЕЗАЛЕЖНИЙ АУДИТ ТА ІНСПЕКТУВАННЯ СФЕРИ БЕЗПЕКИ» на відповідність та підтвердження відповідності, буде зроблено коригування договірної ціни по договору підряду № 29/08 від 29.08.2023 року в бік зменшення відповідно до умов пункту 16.2 договору.
Номер:
efacb6f86dbd40c7bf3cc2ac65a180f8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 11:14
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях та будівлях амбулаторії села Фонтанка КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вулиця Центральна, буд. 42» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-014210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f6fab92d1cd54cb58a34d44a79df49ec
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.12.2023 13:02
Опис:
Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обґрунтовується відповідно до Рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області №1411-VIII від 06.03.2023 року (Програму розвитку та фінансової підтримки КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ » ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ на 2023-2025 роки), експертного звіту (позитивний) № 0781/12/22-ЕК та затверджено Рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області №775 від 27.03.2023 року проектно-кошторисну документацію. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному вебсайті https://fontanska-rada.gov.ua/, а також за посиланнями https://fontanska-rada.gov.ua/byudzhet-gromadi/prozorij-byudzhet-fontanskoyi-silskoyi-teritorialnoyi-gromadi/golovni-rozporyadniki-koshtiv-byudzhetu-fontanskoyi-silskoyi-teritorialnoyi-gromadi/ щодо кожного предмета закупівлі відповідно виділених бюджетних коштів (за четвертим посиланням Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області на сторінки) та розмір бюджетного призначення за посиланням https://fontanska-rada.gov.ua/tsilovi-programi/ (Рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області №1411-VIII від 06.03.2023 року) щодо кожного бюджетного призначення. Також зазначаємо, що відповідно до Листа Держаудитслужби № 003100-14/7175-2021 від 09.06.2021 року «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. № 1266» законодавством не визначено форми та/або змісту обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення якого має забезпечуватись відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Отже, замовники самостійно визначають вичерпний перелік інформації, що є обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, для такого оприлюднення. Виходячи з наведеного вимога Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) щодо забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовником виконано в повному обсязі, наведена інформація міститься в електронному вигляді у вільному доступі.