• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях та будівлях амбулаторії села Фонтанка КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованої за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вулиця Центральна, буд. 42

Завершена

1 661 446.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 614.47 UAH
Номер: 4c879ccdc4944ee3bc37fb7bdc3c557d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-24-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.11.2023 16:56 - 16.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 24.11.2023 № 220 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2023 № 220 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2023-05-08-014210-a 08.05.2023 Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-05-08-004280-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішеннями уповноваженої особи Замовника від 07.05.2023 № 07/05 від 05.05.2023 № 15/05 та від 01.06.2023 № 01/06, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ПП "Спецавтоматика-2007" ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" ТОВ "ВБ СТРАЖ", Вимоги про усунення невідповідностей до 15 червня 2023 до 20 червня 2023 до 19 липня 2023 та до до 27 липня 2023, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2023 № 7270-р/пк-пз та від 17.08.2023 № 12953-р/пк-пз, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 16.06.2023 № 16/06 від 14.07.2023 № 14/07 від 21.07.2023 № 21/07 від 28.07.2023 № 28/07 та від 22.08.2023 № 22/08/1, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 22.08.2023, Договір підряду від 29.08.2023 № 29/08 (далі – Договір № 29/08), Додаткова угода від 16.10.2023 № 1 до Договору № 29/08, пояснення надане 27.11.2023 Замовником з власної ініціативи, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 11.12.2023 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922 моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях 24.05.2023 № 7270-р/пк-пз та від 17.08.2023 № 12953-р/пк-пз не проводився. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Моніторингом питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на розміщені в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації 10.05.2023, 11.05.2023 та 19.05.2023 – Замовником надано відповіді з перевищенням триденного терміну, чим порушено вимоги визначені пунктом 54 Особливостей щодо надання роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дати їх оприлюднення.
Період усунення порушень: 15.12.2023 16:33 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2023 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-014210-a Східного офісу Держаудитслужби. Відповідно до вимог висновку, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених у висновку порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими були допущені порушення.
Дата публікації звіту: 19.12.2023 13:20

Запити/Пояснення