-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова
Завершена
30 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 153 000.00 UAH
Період уточнення:
04.05.2023 16:27 - 10.05.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
687618b4f34e41e18b2dd7dcb431af08
Дата опублікування:
09.05.2023 17:43
Опис:
Доброго дня. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-
порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у вказаний спосіб, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачені статтею 5 Закону.
Виробник може не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.
Відповідь:
Відповідно до ст.22, ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - 3. «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» - Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації дану інформацію для підтвердження отримання сучасного, якісного та оригінального медичного обладнання. Зазначаємо, що дана вимога є стандартною вимогою в усіх оголошених процедурах закупівель, які оголошуються у системі Prozorro по такому виду медичного обладнання, тому Ваші припущення щодо того, що виробник не може надати такий лист не є доречними. Вважаємо, що дана умова не є дискримінаційними та такою, що порушує права потенційних учасників і є такою, що може бути виконана.
Дата відповіді:
10.05.2023 15:39
Відповідь надана
проект договору
Номер:
8919904fdfd14a26a090dede798f547d
Дата опублікування:
09.05.2023 17:35
Опис:
Шановний Замовнику, пунктом 10.1 проекту договору передбачається: Цей Договір набирає чинності та вважається укладеним з моменту його підписання і скріплення печатками обох Сторін, і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору. Відповідно до статті 58 -1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Внесіть зміни у пункт 10.1 проекту договору.
Відповідь:
При підготовці тендерної документації та проекту договору Замовник виходив із досвіду публічних закупівель та підписання договорів про закупівлю у попередні періоди. У кожному випадку постачальник здійснював свою діяльність з використанням печатки, що є додатковою гарантією безпеки. Разом з тим, дійсно, відповідно до положень статті 58 -1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання може здійснювати свою діяльність і без використання печатки. У такому разі, під час підписання Договору печатка таким суб’єктом господарювання не проставляється (що є логічним), а договір набирає чинності після його підписання Сторонами. Ця обставина не потребує внесення змін до проекту Договору.
Дата відповіді:
10.05.2023 15:39
Відповідь надана
порядок змін умов договору
Номер:
3f9a61e468604ff1b4eee2e1c5adcbdf
Дата опублікування:
08.05.2023 12:57
Опис:
Шановний Замовнику. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з частиною 2 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:, зокрема 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Наданий у тендерній документації проект договору не містить порядку змін його умов, що є порушенням частини 2 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей. Також проект договору складений без врахування п.19 Особливостей. Приведіть проект договору у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідь:
Потенційний учаснику, дякуємо за зацікавленість.
У проєкті Договору наявний пункт 9.1., відповідно до якого умови цього Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін в письмовій формі шляхом складання Додаткової угоди до цього Договору.
Пункт 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що проєкт договору має містити «порядок зміни його умов». Натомість, пункт 19 Особливостей передбачає випадки, у яких змінюються умови Договору.
Проєкт Договору відповідає вказаним вимогам законодавства, оскільки містить порядок зміни його умов (пункт 9.1.). Цей порядок (шляхом підписання додаткової угоди) застосовується у разі наявності випадків, передбачених пунктом 19 Особливостей.
Вимог дублювати у текст договору і перелічувати випадки, які уже перераховані у пункті 19 Особливостей і їх перелік є вичерпним - законодавство не містить.
Дата відповіді:
09.05.2023 10:41
Відповідь надана
проект договору
Номер:
e9bf70990d8d42aba25b19590adcc4f0
Дата опублікування:
08.05.2023 12:54
Опис:
Доброго дня. Частиною 6 статті 232 Господарського кодексу України передбачено, що 6. Нарахування штраф них санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. Замовник у розділі 6 проекту договору «Відповідальність Сторін» встановив тільки для Постачальника відповідальність за порушення умов договору. Разом з тим п.6.4 проекту договору передбачає дискримінаційну умову: неустойка штрафні санкції (штраф, пеня), за цим договором нараховуються протягом усього періоду порушення, за прострочення виконання зобов’язання. Внесіть зміни до проекту договору відповідно до частини 6 статті 232 Господарського кодексу України.
Відповідь:
Потенційний учаснику, дякуємо за зацікавленість.
Як ви правильно зазначили, частиною 6 статті 232 ГК України встановлено, що нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, ЯКЩО ІНШЕ НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЗАКОНОМ АБО ДОГОВОРОМ, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. Отже, договором може бути встановлене інше правило щодо нарахування штрафних санкцій. Таким чином, формулювання пункту 6.4. проекту Договору не порушує вимог статті 232 ГК України. Вказана умова договору не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
09.05.2023 10:40
Відповідь надана
проект договору
Номер:
e3d11e1dffd443f3825ac1f779fc3e1d
Дата опублікування:
06.05.2023 08:48
Опис:
Шановний Замовнику. Пунктом 6.2 проекту договору встановлено таку відповідальність: за порушення термінів передачі Товару за цим Договором Покупець має право вимагати, а Постачальник на вимогу покупця сплачує штраф, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від ціни невчасно переданого Товару за кожний день порушення строків передачі. У випадку
затримки передачі (відвантаження) Товару Покупцю понад строк, передбачений цим Договором та/або направленою Заявкою, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 % від вартості не поставленого Товару за кожний день прострочення.
Відповідно до частин 2,3 статті 549 Цивільного кодексу України штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно
виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Приведіть умову договору у відповідність до вимог цивільного законодавства.
Відповідь:
Потенційний учаснику, дякуємо за Ваші зауваження. Замовником буде внесено зміни до проекту Договору, нова редакція пункту 6.2. Договору буде викладена у наступній редакції:
«6.2. За порушення строку поставки Товару за цим Договором більш як на 10 робочих днів, Покупець має право вимагати, а Постачальник на вимогу покупця сплачує штраф у розмірі у розмірі 1 % від вартості не поставленого Товару, а випадку порушення більш ніж 20 робочих днів – розірвати Договір в односторонньому порядку шляхом направлення Постачальнику письмового повідомлення та пред’явити вимогу про відшкодування збитків».
Дата відповіді:
08.05.2023 13:35
Відповідь надана
строк поставки
Номер:
c9d3ed8c4c5c41ff9392a046b7e879b7
Дата опублікування:
06.05.2023 08:46
Опис:
Доброго дня. Пунктом 4.1. проекту передбачається строк поставки: Постачальник зобов'язується передати Товар Покупцю не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання заявки, після ввезення Постачальником товару в Україну, але не пізніше 31 грудня 2023 року. Якщо товар уже знаходиться на території України, то який строк поставки в цьому випадку?
Відповідь:
Потенційний учаснику, дякуємо за зацікавленість.
Вказаний пункт договору необхідно розуміти так: у будь-якому разі, після підписання Договору, Покупець повинен уточнити у Постачальника, чи наявний Товар у Постачальника в Україні і чи готовий Постачальник його поставити. Відповідно, якщо товар уже знаходиться на території України, то поставка виконується у ті самі строки: не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, але не пізніше 31 грудня 2023 року.
Дата відповіді:
08.05.2023 13:35
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
d79fe26d3ada42528125cbfa6c0de94b
Дата опублікування:
06.05.2023 08:45
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 1 Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015. Для правильного складання тендерної пропозиції просимо надати роз’яснення, який договір є аналогічним в частині конкретної назви (повністю чи частково)? Також просимо надати
роз’яснення щодо належно оформленого відгуку. В чому полягає належне оформлення?
Відповідь:
Потенційний учаснику, дякуємо за зацікавленість.
Щодо визначення – «аналогічний договір» – малося на увазі, що назва товару у виконаному договорі може бути:
• або ангіограф,
• або ангіографічна система,
• або відповідно до Порядку № 708 (наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі) — за показником четвертої цифри ЄЗС.
Дата відповіді:
08.05.2023 13:35