-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова
Завершена
30 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 153 000.00 UAH
Номер:
7cb57b3af87947af9005048bdb0ac7e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
15.08.2023 12:52 - 06.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2023 № 221
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-05-04-013325-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 № 3-08-05, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.05.2023, протокол розкриття від 13.05.2023, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 18.05.2023 № 30, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.05.2023, договір від 01.06.2023 № 01/06, додаткову угоду від 02.06.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.08.2023.
Моніторингом встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію єдиного учасника даних торгів - ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», з ціною 30 580 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
08.09.2023 17:06 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2023 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
3613f29474694c80abafbc693e39b129
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
17.08.2023 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-013325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1de7b83539774951919540d3c41b5a57
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.08.2023 17:06
Опис:
1. Комунальним некомерційним підприємством «НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі-КНП «Нововодолазька ЦЛ»), було розглянуто Запит про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-04-013325-a, виданий Північно-східним офісом Держаудитслужби від 17 серпня 2023р.
КНП «Нововодолазька ЦЛ» є багатопрофільною медичною установою, діяльність якої спрямована на діагностику та стаціонарне лікування пацієнтів терапевтичного та хірургічного профілю, зокрема, серцево-судинного, неврологічного, інфекційного, травматологічного, педіатричного, приймального, хірургічного та діагностичного відділень.
КНП «Нововодолазька ЦЛ» є базовою в районі та загалом забезпечує медичною допомогою понад 30 тисяч мешканців Харківської області. Територія обслуговування - це Нововодолазька територіальна громада, до складу якої входять: смт Нова Водолага; с. Знам’янка; с. Мануйлове; с. Стара Водолага; с. Бахметівка; с. Павлівка; с. Одринка; с. Кут; с. Пластунівка; с. Ордівка; с. Нова Мерефа; с. Щебетуни; с. Сосонівка; с. Бражники; с. Княжне; с. Моськівка; с. Низівка; с. Стулепівка; с. Головнівка; с. Новоселівка; с. Федорівка; с. Брідок; с. Круглянка; с. Просяне; с. Новопросянське; с. Дерегівка; с. Лихове; с. Рокитне; с. Мокра Рокитне4; с. Ватутіне; с. Вільхуватка; смт Бірки; с. Гуляй Поле; с. Ключеводське; с. Василівське; с. Липкуватівка; Старовірівська сільська територіальна громада Красноградського району.
В 2021 році було проліковано стаціонарно 5 913 - пацієнтів, амбулаторно - 91 116 пацієнтів, в 2022 році – стаціонарно 8704 пацієнти, амбулаторно – 81 484 пацієнти, з них кількість пацієнтів з серцево-судинними захворюваннями склала загалом 2804, за період 1.01.23 – 1.05.23р кількість пролікованих стаціонарно – 4127 пацієнтів, амбулаторно – 41658 пацієнтів, з них з серцево-судинними захворюваннями було проліковано 809 пацієнтів.
За статистикою, основною причиною смерті населення України протягом останніх років є серцево-судинні захворювання. Основними нозологіями, що обумовлюють високу смертність населення від серцево-судинних захворювань, є інфаркти, мозкові інсульти, синдром раптової смерті та кардіоміопатії, яким передують такі патологічні стани, як артеріальна гіпертензія, життєво загрозливі аритмії, стенокардія тощо. Так, за даними МОЗ, в Україні щорічно реєструється понад 40 тисяч інфарктів та майже 100-150 тисяч інсультів. Зокрема в Харківській області в середньому щороку діагностується 2300-2400 інфарктів. Причинами серцево-судинних захворювань є порушення діяльності серця і кровоносних судин.
Через несвоєчасну та не ефективну діагностику та допомогу, у нашій країні вдвічі більше людей помирають від інсульту порівняно із країнами Західної Європи, збільшується період лікування в стаціонарних умовах та реабілітації.
Обумовленою необхідністю для покращення надання якісної медичної допомоги населенню області є придбання новітньої стаціонарної універсальної ангіографічної системи експертного класу.
Мета і завдання прийняття рішення:
Метою даного проекту є підвищення ефективності надання медичної допомоги населенню, що буде відповідати міжнародним рекомендаціям та стандартам лікування. Cпеціалізована ангіографічна система дозволить проводити діагностичні дослідження в інтервеційній кардіології та загальній ангіографії під час лікування пацієнтів з серцево-судинними захворюваннями
На сьогоднішній день своєчасна діагностика захворювань є першим етапом в забезпеченні надання якісних медичних послуг. Надання медичної допомоги залежить від стану медичної техніки, яка є знаряддям праці більшості медичного персоналу і без якої вони не в змозі виконувати свою роботу на сучасному професійному рівні.
Одним із основних методів медичної діагностики, що дозволяє лікарю правильно діагностувати стан пацієнта є комп’ютерна ангіографія. Ангіографія є високоінформативним методом обстеження, що дозволяє оцінити стан серцево-судинної системи, прогнозувати розвиток хвороби, спостерігати за лікуванням та одужанням людини. Зазначений метод використовується в медицині в наступних дослідженнях:
- діагностика при плановому дослідженні;
- для контролю результатів лікування;
- для діагностики за екстреними показниками (наприклад, серцеві катастрофи, підозра на крововилив у мозок, підозра на ушкодження судини (розшаровуюча аневризма аорти та ін.), підозра на деякі інші гострі ушкодження порожнистих і паренхіматозних органів (ускладнення як основного захворювання, так і в результаті проведеного лікування).
Так, при ангіографії головного мозку та черепа діагностується поширеність ділянок ішемічного або геморагічного ураження, зміни у кровоносних судинах. Дослідження судинної системи будь - якої ділянки тіла дозволить виявити різного роду їх ураження. Дослідження судин серця дозволить оцінити та визначити життєздатність міокарда для пацієнтів з хронічною ішемічною хворобою серця і є визначальним у виборі тактики лікування: або медикаментозне чи хірургічне лікування шляхом аорто-коронарного шунтування, також ця методика дозволяє контролювати ефективність відновлення кровопостачання міокарда у цих пацієнтів.
Застосування ангіографу дозволить проводити діагностику на ранніх стадіях захворювань та використовувати мініінвазивні втручання.
Станом на сьогоднішній день відсутність сучасного діагностичного обладнання (Система ангіографічна Optima IGS330) на базі КОМУНАЛЬОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ та використання технічно застарілих діагностичних методів обстеження пацієнтів позбавляє можливості виявлення захворювань на ранніх стадіях та ускладнює процес лікування, погіршує прогноз одужання у пацієнтів, в яких діагностуються захворювання, що передують серцево-судинним катастрофам.
Очікувана вартість подібного за технічними можливостями обладнання становить 30 600 000,00 грн.
2. КПН «Нововодолазька ЦЛ» не має власного веб-сайту, а при перевірці в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів станом на 01.08.2023р. КПН «Нововодолазька ЦЛ» є одержувачем бюджетних коштів, тому Постанова 710 обов’язкова тільки для головних розпорядників нижчого рівня; суб’єктів господарювання державного сектору економіки.