-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вироби для ванної кімнати
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період уточнення:
03.05.2023 14:59 - 09.05.2023 00:00
Відповідь надана
1
Номер:
874de57d2451415890f471aeb3c43bc7
Дата опублікування:
07.05.2023 16:25
Опис:
Шановний Замовнику
Чи розглядаєте аналог Душова система, панель ( змішувач зі станціонарним душем) LIDZ (CPM)75211001
1)Замість буксового змішувача- картриджний одноричажний
2) замість якісного силуміну та ABS пластику-нержавіюча сталь або латунь?
Відповідь:
Замовник КП "Швидкісний трамвай" висловлює Вам повагу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. У зв'язку із тим, що частина заявлених душових систем вже встановлена у замовника та на тому ж об'єкті виникла необхідність у додаткових (заявлених) обсягах, замовник має приорітет на заявлену модель, для уникнення різносортних товарів на одному об'єкті, а в подальшому розширення номенклатури ремонтних запсних деталей. Поряд з цим, якщо запропонований Вами еквівалент не суттєво відрізнятиметься за зовнішнім виглядом та матиме кращі технічні/якісні характеристики, замовник розглядатиме такий аналог до постачання.
Дата відповіді:
08.05.2023 16:53
Відповідь надана
Внесення змін до проекту договору
Номер:
b8e2a9cfbcbc493faa96a477cb7f176c
Дата опублікування:
05.05.2023 11:06
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до проекту договору, а саме:
1. В . п.3.1. проекту договору збільшити термін поставки товару: з 5 (п”яти) робочих днів до 10 (десяти) робочих днів від дня отримання заявки.
(у зв”язку з тим, що постачальник не завжди є виробником товару, а також у зв”язку з можливими проблемами транспортного сполучення, збільшення термінів поставки дозволить задовольнити інтереси як Замовника, так і Постачальника в своєчасному отриманні товару)
2. В п. 7.3. проекту договору зменшити розмір неустойки за затримку поставки Товару або ставки не в повному обсязі (не комплектна поставка) до 0,1% від суми непоставленого Товару за кожен день затримки.
Відповідь:
Замовник КП "Швидкісний трамвай" висловлює Вам повагу та у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Виходячи з нагальної виробничої необхідності замовником встановлено термін виконання поставки товарів протягом 5 роб.днів, що цілком є достатнім для комплектування та доставки партії товарів. Поряд з цим, заявки на поставку товарів надходитимуть партіями, що дасть змогу постачальнику виконувати поставки у встановлені строки. Через встановлені на підприємстві стислі строки для виконання ремонтів з використанням товарів за предметом закупівлі, замовник не вбачає доцільним вносити зміни до тендерної документації та додатків до неї. Поряд з цим, пропонуємо Учасникам приймати участь у закупівлі на встановлених умовах.
Дата відповіді:
05.05.2023 15:55